Hei, minulla on Nokian 1110-puhelin. Sain liittymän avatessani PIN-koodiksi 1234. Haluaisin vaihtaa sen vähemmän arvattavaan. Mitenhän se tapahtuu? Kiitos!
PIN-koodin vaihto
7
6971
Vastaukset
- Anna Pin Coodi
malleja tunne ollenkaan,mut joku asetukset--suojausasetukset se yleensä on.Paina sit mielees se uus pin...tulee turhaa vaivaa muuten ;D
- support seppo
Pin koodin saa vaihdettua puhelimen valikossa, asetukset ja suojausasetukset.
Mutta on kansainvälinen käytänto, jolla se sujuu myäs ja mielestäni helpommin.
Näppäile koodi **04*(nykyinen pin)*(uusi pin)*(uusi pin)#
Eli kun haluat uusia suojoakoodin ensimmäisen kerran niin näppäile. ( uusi pin olisi vaikka 2408)
**04*1234*2408*2408#
Ja suosittelen sen koodin vaihtoa - AnnMariPinCode
support seppo kirjoitti:
Pin koodin saa vaihdettua puhelimen valikossa, asetukset ja suojausasetukset.
Mutta on kansainvälinen käytänto, jolla se sujuu myäs ja mielestäni helpommin.
Näppäile koodi **04*(nykyinen pin)*(uusi pin)*(uusi pin)#
Eli kun haluat uusia suojoakoodin ensimmäisen kerran niin näppäile. ( uusi pin olisi vaikka 2408)
**04*1234*2408*2408#
Ja suosittelen sen koodin vaihtoaerinomaisen yksinkertaiselta vaikuttanut,(viittaan alkup.kysymykseen)...selitit huonosti tai mä oon tyhmä. ;D
Pystyn elämään jälkimmäisenkin vaihtoehdon kanssa...
- Supportin Seppo
Mä suosittelen, että meet jonnekkin puhelinkauppaan pyytää, että ne koodaa sulle sen pinin uudelleen.
Tuo **04*vanha*uus*uus# on standardikoodaus, eli sillä ammattitaitoinen ihmisen koodaa... ja löytyy kaikista korttien käyttöohjeista. - call-
sivuilta löytyy käyttöohjeet jokaiseen puhelinmalliin.
Mikseiköhän niitä toimiteta puhelimen ostajalle oston yhteydessä kun niin moni on niitä ilman? - supportin seppo
Vielä pinkoodista.
Se on verkon ominaisuus, sillä puhelimella ei ole sen kaa mitään tekemistä. Pinkoodilla estetään tai sallitaan tietoliikenne kortilla ei puhelimen käyttöä.
Siksi tuo **04*vanhapin*uusipin*uusipin# on se käytettävä, koska se on standardi.
Ei niillä puhelimen valikoilla oo tekemistä tän kaa. - Anonyymi
Support Seppo:
kiitos vinkistä. toimii vielä 2020 vuonnakin tuolla koodilla. Palveluntarjoaja ei itsessään enää tukenut puhelimessa SIM-koodin vaihtoa, mutta tuolla koodauksella vaihto onnistui.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764