Mikä mahtaisi olla miehen

pakenemisvauhti ?

Kuinkahan nopeasti mies pakenee paikalta, mikäli häntä kohtaan osottaisi kiinnostuksensa nainen, jolla on ulkonäössään virhe. Tässä tapauksessa virhe on ylipaino.

Tuota virhettä lukuunottamatta pidän kyllä itseäni ihan mukiinmenevänä naisihmisenä. Kasvoni ovat ihan sievät, ja luonteestani sen verran, että olen ystävällinen, huumorintajuinen, ainakin kohtalaisen älykäs ja hyvä keskustelemaan suunnilleen aiheesta kuin aiheesta. Vielä voisin mainita, että minulla ei ole monisivuista listaa siitä, millainen miehen pitää olla, vaan katson mieluummin asioita tilannekohtaisesti.

Jos koittaisin lähestyä kiinnostavaa miestä, niin mitä luulette tapahtuvan.

12

1199

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

kohdallani (roima) ylipaino on juuri se ulkonäkövirhe jota en siedä. Muuten en ole ronkeli. En ole itsekään ylipainoinen joten kriteerini ei minusta ole kohtuuton. Jospa lähestyisit itse ylipainoisia miehiä?

• jooseppii

Minullekin vastakkaisen sukupuolen edustajan ylipaino on kävelevä ei. Se, miten kiinnostuksesi kohde sinulle vastaa, riippuu tosin tietenkin ihmisestä. Ylipaino ei niinkään ole ulkonäkövirhe, koska se on itseaiheutettua. Ylipaino kertoo muustakin kuin ulkonäöstä, se kertoo todella paljon kantajansa asennoitumisesta omaan kehoonsa ja terveyteensä. Näistä syistä oma pakenemisvauhtini voisi olla suhteellisen suuri. Riippuu kuitenkin ketä lähestyt. Oli miten oli, kysymällä selviää ja töykeät ihmiset eivät olisi arvoisiasi kuitenkaan. Onnea matkaan, myös tänään alkavaan laihdutukseesi.

• sitä samaa

kuin mitä miehillekin tapahtuu, kun he lähestyy naisia. Eli pääasiassa tulee pakkeja, mutta joskus tärppääkin.

Jos olet mitä kirjoitit, mukiinmenevä, niin en mä pakoon pötkisi.

• Blondie.

Et ilmeisesti pyytänyt naisen vastausta, mutta minäpä kuitenkin kerron mielipiteeni. Jos ylipainoinen mies lähestyy minua ja pyrkii jutuille, niin pelkkä ylipaino ei ole tyrmäyksen este. Ehkä silloin jo ylipaino on yäysin kohtuuton, mutta muutama ylimääräinen ylikilo ei tunnu missään. Ja sitäpaitsi.. Itse tykkään, että mies ei ole mikään hontelo vain kunnollisen kokoinen, kohtuus tietenkin kaikessa :)

Eniten kohtaamisessa vaikuttaa yleiskuva ja sellainen ensivaikutelma. Jos ihminen muutoin fiksu ja hauska, niin ylipainon takia ei tule torjuttua. Yleensä siis joku muu kuin ylipaino aiheuttaa pakenemisreaktion.. Esimerkiksi äärettömän tyhmät jutut tai epäsiisteys.

• miesSSSS

ainakaan mihinkään karkuun lähde tlipainoista naista.
      Jos taas naisen kasvot on kuin suohirviöllä,niin et ehdi tuntemaan kuin tuulahduksen ja olen kadonnut. :D

• ainakin

loukkaannun jos minusta on kiinnostunut ylipainoinen nainen, olenko niin hirveän näköinen että ne uskaltavat lähestyä minua? kaverit saattaisivat nähdä lähestymisen ja muutenkin kauhukuva painaisi mieltä vuosikausia... hrrr... siis huh huh. lähtisin pakoon ennekuin moista ehtii edes tapahtua eli pakonopeus on jopa negatiivinen arvo.

jättäkää naiset lähestyminen miehille, me olemme valitsijoita, ette te!

• ...

kyllä ne naiset ovat niitä valitsijoita. Miehet ovat niitä, jotka tehtävänä on asettua tarjolle.

• riippuu ihan miehestä...
        ... kirjoitti:

kyllä ne naiset ovat niitä valitsijoita. Miehet ovat niitä, jotka tehtävänä on asettua tarjolle.

minulla on varaa valita ;)

• minä en ainakaan pakenisi, koska ulkonäöllä/muodoilla ei ole mitään merkitystä jos muuten kemiat kohtaa. Muutenkin ärsyttää tää nykyajan pinnallisuus helvetti. Kuitenkin avioerot ovat kasvaneet vuosi vuodelta.

• jäisin

notkumaan just siihen, enkä pakenisi ensinkään. Ylipainoinen nainen on mun makuun.

Ylipaino ei ole siis ulkonäkövirhe. Muutkaan ulkonäkövirheet eivät aiheuta pakoreaktiota, koska ne mitä naiset pitävät ulkonäkövirheinä, eivät yleensä sitä ole. Ne ovat vain sitä ulkonäköä.

• ...

pitänyt kysyä myös, että mikä on vastaajan oma ulkonäkö. Se minkälainen reaktio lähestymiseen tulee riippuu aika varmasti myös siitä.

• vato retro

Maastosta riippuen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      57
      2235
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1714
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1524
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1519
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      105
      1089
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1044
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe