Hei!
Ollaan lähdössä Kultahietikolle parin viikon päästä ja nyt haluaisin tietää, jotka ovat siellä tänä kesänä käyneet, mitä ostokset siellä suunnilleen maksavat. Vaatteet, ruoka ym. Onko hinnat nousseet? Kiitos
Ostokset
3
1523
Vastaukset
- Basaari
Halvimmat hinnat vaatteet ,kultakorut ym löytyy Varnasta .Katedraalilta jonkin matkaa löytyy Basaari jossa tavaraa riittää ja hinnat huakiammat kus Kultahietikolla .Kartasta löytyy Basaari ja taxi vie tuo .Sovi hinta .Useita kertoja olen siellä käynyt.Varaa aikaa .Laaja alue .
- kultahietikko
hinnoissa ei ole järin suurta eroa oli sitten kyseessä kultarannikon rihkamakauppa tai sitten tuo Varnan markkinatori. Miesten kengät noin 25 levaa ja siitä ylöspäin. Huoaa, että kausi on lopuillaan, sillä myyjät niin väsyneitä hommaansa (tai sitten se on ihan normaalia, että ovat kuin myrkyn nielleitä)
- raippas
kultahietikko kirjoitti:
hinnoissa ei ole järin suurta eroa oli sitten kyseessä kultarannikon rihkamakauppa tai sitten tuo Varnan markkinatori. Miesten kengät noin 25 levaa ja siitä ylöspäin. Huoaa, että kausi on lopuillaan, sillä myyjät niin väsyneitä hommaansa (tai sitten se on ihan normaalia, että ovat kuin myrkyn nielleitä)
No puolet halvempaa kulta ja vaatteet Basaarissa Varnassa ,mutta tingi tingi .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52843Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745