Hei te kaikki HIM-diggarit!
Haluaisin kuulla mielipiteitänne HIMin sivujen eli http://heartagram.com -sivuston uudesta ulkoasusta ja siellä olevista bändin uusista promokuvista.
Eli mitäs tykkäätte?
uutta ulkkaa... :)
5
452
Vastaukset
- että Ville näyttää
nyt paremmalta kuin aikapäiviin- WAUUU - ja muutenkin olin jo kyllästynyt siihen vanhaan. Mutta jisses miten tukka nousi pystyyn kun musa alkoi soida odottamatta täysillä, mutta toipuihan siitä.
- ei oikeastaan uutta
eikä vanhaakaan. Vaihdon takas tänne, koska näyttää jotenki paremmalta.
- videossa
kappalekin oli aika jees. Mutta Valon ääni olisi aika mielenkiintoionen tausta esimerkiksi Lovex:in laulajalle tai
Ja sähköcembalo. Se oli vaan ehdotus ;- ) - kuulostavat hyvältä
videossa kirjoitti:
kappalekin oli aika jees. Mutta Valon ääni olisi aika mielenkiintoionen tausta esimerkiksi Lovex:in laulajalle tai
Ja sähköcembalo. Se oli vaan ehdotus ;- )Miltä mahtaisi kuulostaa esimerkiksi pehmeä sopraano matalan äänen kanssa näis biiseissä?
- ja Johanna Kurkela
kuulostavat hyvältä kirjoitti:
Miltä mahtaisi kuulostaa esimerkiksi pehmeä sopraano matalan äänen kanssa näis biiseissä?
Kunhan ei mitään junttibiisiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745