Kertokaa..olis ihana panna pientä aasialaisnaista paksulla kalulla, namm!
Puristaako aasialainen pillu
9
4807
Vastaukset
- isomulkku
ja voin vakuuttaa että tulee mahtavat orgut kun panee pientä japsityttöä!
- on jotta......
Kun on pitkä ja PAKSU kalu, niin kyllä siinä pieni ja hoikka nainen alla kiemurtelee ja vaikeroi hekumassa, puhumattakaan miten makealta se tuntuu kun tiukka tavara puristaa ja sykkii väristen.
Ja aasialaisnaisilla on kyllä omaa tasoaan.- molemmista kokemusta
varsinkin kun vertaa keskiverto suomalaisnaisen hehtaaripilluun
- Mitätäehmettiä
Miten tämä on mahdollista? Viesti johon "molemmista kokemusta" on vuodelta 2007 mutta vastaus on 2002 lähetetty. Siis viestiin on vastattu 5 vuotta etuajassa.
Mitätäehmettiä kirjoitti:
Miten tämä on mahdollista? Viesti johon "molemmista kokemusta" on vuodelta 2007 mutta vastaus on 2002 lähetetty. Siis viestiin on vastattu 5 vuotta etuajassa.
Mitä tuota ihmettelet. Rinnakkaisuniversumeissa tieto liikkuu eri tavalla.
- ämpärin.jonottaja
Mitätäehmettiä kirjoitti:
Jospa Oulun insinöörit olleet taas asialla hehtaaripilluja ja keskimittoja tutkiessaan.
- huonoja..
ovat nuo itämaiset pillut, ei niihin kunnon kulli mahdu kuin sellaisen terskan verran, ja jos vähän haluaa sisään-ulos työntelyä, niin hetihän se kulli on ulkona....koko ajan saa olla kärkeä kohdalleen laittamassa, ei se vetele, ei.....kyllä kunnon finski tytöllä on paljon parempi pillu
- Panoa yritin
se ei kykene ottamaan edes sisälleen kovinkaan isoa ja paksua, kun se on mitoitettu 10cm maksimikullille.
- Ei häiritä, ne kokoo kännyk...
Kai se suomalainenkin 150 cm nainen on tiukka ? En oo koskaan ollut kun melkein kokosteni kanssa...
Mutta kiinnostas kokeilla pienikokosta suomalaisnaista...
Onko namia, kertokaa joku!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271558Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131353Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121008
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7901- 71826