OLEN

ELÄMÄSSÄNI--

TODENNUT "HIRVITTÄVÄN" ASIAN.ÄITINI OLI SAIRAALASSA LÄHES VUODEN,MUTTA PARANI,TÄYTTI SAIRAALASSSA 80V. ISÄNI KÄVI HÄNEN LUONAAN JOKA PÄIVÄ.ISTUI SIELLÄ TUNTIKAUSIA.ISÄNI SAIRASTUI.ÄITINI KÄVI SAIRAALASSA MUUTAMAN KERRAN
NIINÄ KAHTENA VIIKKONA KUN ISÄNI SAIRASTI JA KUOLI.MIKSI MINÄ TÄMÄN KERRON,SIKSI,ETTÄ MIES RAKASTAA VAIMOAAN ELÄMÄNSÄ LOPPUUN SAAKKA.NAISEL
LE SE ON,NO??? ELÄMÄSSÄ ON YKSI KYLMÄ TOTUUS
ETTÄ LAPSIEN JÄLKEEN,MAURI ON TEHTÄVÄNSÄ TEHNYT
MAURI SAA MENNÄ,MUTTA AUTA ARMIAS EI MISSÄÄN NIMESSÄ VIERAISIIN.

12

662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naiset'

eivät lisäydy, vaan rakastavat rakasta miestään läpi elämänsä muutenkin.
      Kiitos, jos joskus oppisit pienemmän fontin.

• tarkoitat

lisäänny, sikiä.siksi he rakastavat miestään lopun elämäännsä,mutta jos lisääntyvät niin,?
        onko nyt fontit PAIKALLAAN.

• tais vaan unohtuu
        tarkoitat kirjoitti:

lisäänny, sikiä.siksi he rakastavat miestään lopun elämäännsä,mutta jos lisääntyvät niin,?
        onko nyt fontit PAIKALLAAN.

caps lock päälle,mulla se juuttuu joskus eikä me pois.

• ei oikein täsmää

kaikkien kohdalla.

• BellaMia

kiilloittajat ovat katalimpia olentoja maailmassa.

• täysin paikkansa

katalat ihmiset eivät kaihda mitään keinoja pelastaakseen omat "sädekehänsä" ja nahkansa, sen olen saanut karvaasti kokea.

• tanssiva_tamma

ei toi mikään sukupuolikysymys ole. On vanhoja pareja, joissa vaimo hoitaa sairaan miehensä ja toisinpäin. Ihmiset on ainutlaatuisia ja parit on kaikki erilaisia. Ikävää, että sulla on huonoja kokemuksia naisista, mut usko pois, on myös paljon naisia, joilla on huonoja kokemuksia miehistä. Ei auta ku purra hammasta ja jatkaa eteenpäin :).

• yleistä

koskaan!!!!
      Äläkä huuda!

• sille mahtaa

jos aloittajalta on jäänyt "caps lock" jumiin?

• ei äitisi ehkä jaksanut joka päivä sairaalaan lähteä. Mahtoiko olla kulkeminen vaikeaa...Sinä olet kovin katkeroituneen tuntuinen. Toivon elämääsi iloisempia päiviä ja rakkautta kaksin verroin enemmän kuin nyt!!!

• 80 vuotiaana?

Minun äitini on 82 ja käy katsomassa isääni kaksi kertaa päivässä sairaalassa.
        Päivällä käy jopa pyörällä ja illalla minun kyydissäni.

• En tiedä jaksanko valvoa...
        80 vuotiaana? kirjoitti:

Minun äitini on 82 ja käy katsomassa isääni kaksi kertaa päivässä sairaalassa.
        Päivällä käy jopa pyörällä ja illalla minun kyydissäni.

Omakohtaisesti. Luulen, että aviomieheni kävisi, jos ei joka päivä niin ainakin joka toinen päivä sairasvuoteeni vieressä valvomassa. Saisi kait näin "anteeksi" pahoja tekojaan. Mutta, toisin päin ajateltuna, jaksaisinko tehdä saman hänelle, nimittäin valvoa hänen sairasvuoteensa, sen viimeisen vieressä joka päivä. Muistona mustelmat, ruhjeet, mitätöinnit, pettämiset. Asioilla on monta puolta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      52
      2100
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1436
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1394
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1014
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      982
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe