uskoako

pensasmarja

vaiko ei kaikkia juttuja joita "kylällä" kuulee minun tai mieheni tekemisistä rupee todella v....n kun monta kertaa kysellään ettäs kuin teil nyt elämä silleen meni.. ja sitten on elämä taas sekasin, kun on aivan pakko kysyä että missäs t a a s olit, kun et kuulemma töissä ollutkaan. taidan vetää narun kaulaan niin loppuuhan pähkäilyt.

14

801

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuokkis.,

Mitä turhia,narussa on paha taluttaa,pakkaa kamat jenkkikassiin ja sano että menee sinne missä on ollutkin.
      Et ole sen äiti,etkä ole pesulanpitäjä etkä majatalon pitäjä.
      Miksi annat moisen ihmisen vaikuttaa elämässäsi noin negatiivisesti. Miksi suostut kynnysmatoksi!
      Ei kannata.

• Pirre*

rakas pensasmarja, josko se selviäisi jotenkin muuten....

Kannattaisiko kovettaa itsensä kyläjäksen puheilta, ja antaa heidän ymmärtää etteivät teidän asianna kuulu heille..

Mutta ei naruja kannata toisen ihmisen takia etsiä...

• välittää

muitten ihmisten puheista, osoittaa vaan kuinka sivistymättömiä ja "PIKKUSIELUISIA" ovat.
      Heitä kutsutaan JUORUAKOIKSI JA -UKOIKSI.
      Heillä ei ole ilmeisesti omaa elämää ollenkaan vaan pitää kehitellä jännitys muitten elämästä.
      MInä olet taistellut puoli elämääni "PASKANJAUHAJIEN JA LOANHEITTÄJIEN " kanssa.
      Tiedoksi vaan niille että esirippu ei ole vielä laskeutunut ja HE siis "loanheittäjät" tulevat näyttelemään sen viimeisen osuuden näytelmässäni.
      IT IS`NT OVER UNTIL THE FAT LADY SINGS.
      Itseään ei kannata tehdä sairaaksi "SAIRAITTEN IHMISTEN " takia, pidä se mielessä.
      Tsemppiä sinulle*

• pensasmarja

rohkaisusta. just olen koiran kanssa lenkille menossa ja ehdin jo miettiä: kulkeako rohkeesti katua pitkin vaiko luikkia lenkkipolkujan/metsäteiden kautta.Joskus olen miettinyt samaa että se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.

• BellaMia

on hyvä motto suuriin aviollisiin luottamuskysymyksiin. Vain masokisti riutuu ja räytyy.

• ei melestäni

ole sanallakaan maininnut aviollisista ongelmista,
        mistä niin päättelet, että sellaiset kysymyksessä vai kuulutko kenties siihen "kylän" lynkkausjoukkoon?

• BellaMia
        ei melestäni kirjoitti:

ole sanallakaan maininnut aviollisista ongelmista,
        mistä niin päättelet, että sellaiset kysymyksessä vai kuulutko kenties siihen "kylän" lynkkausjoukkoon?

ilman tulta. Ei kyselyjä ilman epäilyä. Ei epäilyä ilman luottamuksen puutetta. Ei luottamuksen puutetta ilman ongelmia nimenomaan aviosuhteessa. Ja tarjottimella tänne esilletuonti. MItä? Ammusten keräilyä. Säälin kerjäämistä.

• H......
        BellaMia kirjoitti:

ilman tulta. Ei kyselyjä ilman epäilyä. Ei epäilyä ilman luottamuksen puutetta. Ei luottamuksen puutetta ilman ongelmia nimenomaan aviosuhteessa. Ja tarjottimella tänne esilletuonti. MItä? Ammusten keräilyä. Säälin kerjäämistä.

ihmisillä muunlaisiakin ongelmia kuin avio-ongelmat??????????????
        Ihmiset ( sinäkin ) näköjään nautitte toisten epäonnen kustannuksella.
        Esilletuonti????
        Tämähän on keskustelupalsta.
        Mistä täällä pitäisi keskustella - pitsinnypläyksestäkö vai viimeisestä telttakokouksestako ja siitäkö montako kaatui "herran armosta" tällä kertaa??????

• BellaMia
        H...... kirjoitti:

ihmisillä muunlaisiakin ongelmia kuin avio-ongelmat??????????????
        Ihmiset ( sinäkin ) näköjään nautitte toisten epäonnen kustannuksella.
        Esilletuonti????
        Tämähän on keskustelupalsta.
        Mistä täällä pitäisi keskustella - pitsinnypläyksestäkö vai viimeisestä telttakokouksestako ja siitäkö montako kaatui "herran armosta" tällä kertaa??????

pyykit kannattaa pestä kotona ja likapyykkejä ei naruille levitetä kuin provoilun vuoksi

• pestävä kotona?
        BellaMia kirjoitti:

pyykit kannattaa pestä kotona ja likapyykkejä ei naruille levitetä kuin provoilun vuoksi

ei näytä oikein toimivan, jos "kyläläiset" = lue
        = "juoruämmät" ovat ottaneet asiakseen pestä muitten pyykit, peskööt omat pyykkinsä ja lingotkoot täydellä teholla.
        Huom, en ole aloittaja vaan minuakin v..... kaikenlaiset muitten asioihin sekaantujat.
        Minäkin olen saanut sellaisista ihmisistä tarpeekseni.
        On ollut kälyä ja hälyä tyhjästä.
        Minullakin oli pitkänenäinen "avokäly" aikoinaan ( onneksi ei enään), joka katsoi asiakseen mm.tulla kurkkaamaan
        kauppakassiini selvittääkseen mitä olin sillä kertaa ostanut,sekaantui lapseni hoitoasioihin ja anoppilassa vierailuihin ym.ym.ym.
        Eniten kuitenkin ottaa kaaliin yliutelias esimies ja työkaveri, jotka luulevat että heille kuuluu selvittää millä tavalla vietän vapaa-aikaani.

• Juniperus

Sillä tavalla! Kun kaupungilta kuullaan juoru, pistetään kumppani kävelemään, ja ei muuta kuin uutta valitsemaan ja sovittelemaan - tässä iässä jo tietenkin vähintään kertaalleen kierrätetyistä.

• 57 v mies

Kipinä syttyy ralkkauden aamuun,sitä niin moni
      silmä todistaa.Kellot kirkon kumajavat
      aamuun,Niin herkkää on rakastaa.

Elämä kuluu, vuodet on kultaa,loihuu rakkauden
      pihamaa.Ihanat jyvät on istutettu multaan,
      Kohdusta kehtyy uus satumaa.

Älä unohda tätä päivää,taivas katsoo sua usjoen.
      Eilinen on harmaata häivää,huominen lapsi
      pienoinen.

Siis ojenna kätes eteen,huopaa venhos rantahan.
      Suuri sydän piirtyy veteen,Piirros käden
      sun oman rakastavan.

• jutut on alkunsa saaneet... siinä voisi olla vastauksen avain sinulle.

• ibiza*

teillä vastaava tilanne kun tuttuni perheessä. Kaverini kertoi että kun hän TV:tä katsellessaan nousee ylös nojatuolista vessaan mennäkseen, niin vaimo välittömästi tokaisee: "mihin taas olet menossa"....

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2260
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1091
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1054
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe