Tony Almeidan Rooliin 7 kaudella
Carlos Bernard
6
1357
Vastaukset
- Olet ääliö
Eiköhän ne ole kuule ihan muut sarjat kuin 24 jotka herättävät ihmisiä kuolleista.
- vuoansuoan
Oon kuullu jotain samaa ja on todella typerää jos Tony palaa. Helppo kirjoittaa takaisin koska ei koskaan sanottu mitä ainetta siinä ruiskus on.
- se on ihan totta
vuoansuoan kirjoitti:
Oon kuullu jotain samaa ja on todella typerää jos Tony palaa. Helppo kirjoittaa takaisin koska ei koskaan sanottu mitä ainetta siinä ruiskus on.
Tony Almeida herää kuolleista 7 kaudella tai jos Tony edes alunperin kuoli. Carlos Bernardilla taisi tulla kova ikävä Tonyn roolia.
- myös että
se on ihan totta kirjoitti:
Tony Almeida herää kuolleista 7 kaudella tai jos Tony edes alunperin kuoli. Carlos Bernardilla taisi tulla kova ikävä Tonyn roolia.
Olikohan siinä ruiskussa mitään tappavaa ainetta Tony saattoi hyvin vain pyörtyä
- Hemo
Tony almeida palaa terroristina / jonkin laisena pahiksena seitsemänteen kauteen selvisi virallisesessa seitsemännen kauden trailerissa
- Carola 88
Nii "TONY ALMEIDA" : Carlos Bernard palaa 7.kaudessa joka on sitä vastaan että Jack pitäisi murhata kun hännestä ei ole enää mtn auttaakseen. Samaa Mieltä Almeidan kannsa ovat Billie Buchamn, Chole O`Brien & Tony Almeida tietysti.. Enempää en paljasta! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745