Elämä muuttuu helpommaksi ja nautittavammaksi, kun jättää katsomatta tätä naurettavaa sisäsiittoista farssia.
Vietä tämä puolituntinen (vai tunninko tämä kestää??) vaikka kävelyllä, valmistamalla ihana salaattiannos, hakemalla jäätelöä jälkiruuaksi...
Ihanaaa elää ilman tuollaisia vääristyneitä bimboiluja.
Sarjasta pääsee irti...
4
505
Vastaukset
- ei helvetti
No jo on sullakin isot murheet! *nauraa* :D
- Ritke & Rooke
Se vasta ihanaa onkin, kun ei tarvitse tuhlahta aikaa huolehtimalla miten muut viettävät aikaansa, vaan voi käyttää tuonkin ajan tekemällä juuri sitä mistä itse nauttii, vaikka sitten katsomalla tuota sisäsiittoista farssia, jos siitä sattuu pitämään.
- ruokariippuvainen
Sinähän olet itse ihan koukussa ruokaan. Ei tuollaisia fantasioita ole, jos ruoka on ravintoa. Hanki itsellesi tukiryhmä.
- Cecilia 35
Millä oikeudella tulet sanomaan, mitä kenenkin pitäisi olla katsomatta.
Kuule, minä tulen töistä, teen salaattia, otan jätskiä ja istahdan sohvalle puolituntiseksi, ja seuraan iki-ihanaa "Kauniit ja rohkeat" -SAIPPUASARJAA.
Jos omaat aivot, niin tajuat, että sarja arvostellaan sen mukaan, mihin se luokitellaan.
Ei kukaan Boldiksia katsokaan sillä silmällä, että tässä on mykistävä taide-elokuva.
Sarja katsotaan saippuasarjana, ja siinä Boldikset on parhaita, mitä olla voi.
Elä sinä ihan vapaasti, äläkä huolehdi muitten iloista ja stressin vapautumiskeinoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709