Pakoventtiilin korkki on "hieman" pyöristynyt. Miten saisi helpoiten auki kun 17mm on liian väljä ja 16mm ei mahdu..? (Honda Monkey Z50J 1991)
Pyöristynyt mutteri
5
1012
Vastaukset
- lähtee
Sahaa rautasahalla ura keskelle ja väännä meisselillä.
Tai sitten levittele kantaa pistepuikon avulla.
Tai lyö katkaisumeisselillä aukipäin niin se löystyy vähän.- frage
lukkopihtejä jos on oikei tiukka niin lämmitä hitsauspillillä
Ennenkuin lähdet enemmän murjomaan mutteria lukkopihdeillä ja meisselellä niin koitapa viilata reunoista pois niin että kuustoistanen mahtuu, sen jälkeen vasta otat rautakangen esille.
Niin ja käytä mieluusti sitä avaimen lenkkipäätä,ettei nuljaannu niin helposti uudelleen.- ihme
tällaset korjaa itse pyöriään...kumma kun onnettomuuksia sattuu
- vielä tällaset
idiootit osaa laittaa netin päälle, eihän sitä opi jos ei tee ja kysy jos on ongelmia, vai luulekko että ammattilaiset on syntyny jakoavain kädessä. Perkele että ottaa tomoset nörtit päähän jotka roikkuu täällä kitisemässä, toisaalta nehän ei ite tohi tehä mitään, äitiäkin huudetaan pyyhkiin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959