raitaa ja ruutua

isa.elise

Mitäs tänne kuuluu ?
ruutuja ja raitoja otsikko johtu siitä. että tänään kävi ikkunanpesijä, ja tulos oli ruutua ja raitaa.
Hän kirjaimellisesti levitti pölyn ja kärpästen jätökset ikkunoihin tasaisesti. Se siitä pesusta.
eilen kävi siivooja, ja jälki oli tyydyttävää, joskin hänele ei kuulu pölyjen pyyhkiminen, ja se vähän kismittää. Mutta pitää sit pyyhkiä pölyt itse pöytäpinnoilta ja kirjahyllystä.
Mitäs teille muille kuuluu.
Tänään mie rakensin pienen kasvihuoneen vanhoista ikkunoista ja autonrenkaista.
Siis viherpipertäjä touhua parhaimillaan.
Mitenkähän City-pipertäjät elävät luonnon mukaisesti ?
Voisiko joku pipertäjä vastata !

8

414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerran viikossa

heliumtäytteinen ilmapallo ja lahjoita orvokille toinen. Pysyy häntä pystyssä kun sidotte sen siihen.

• Pirre*

nukkumaan siitä, ja äläkä nouse sitten enää pylly eellä ylös.

• 57 v mies

Ei kukaan niin kauniisti ruskota suomalaisen
      miehen aamun sielunmaisemassa,ei kukaan tuo niin suuria tunteita.Ei kenekään kasvot hehku niin
      kauniina rakkaassa kainalossa,ei tuoksuta niin suloisesti lakanoita.

Ei kenekään hellät sanat,ihanat kuiskaukset,tuo
      suomalaiselle miehelle niin täydellistä oloa.
      Ei kenekään toisen pehmeän käden kosketukset,ihonsa kimmoista ja pemeä sively ole niin suloa.

Ei kukaan tee päivästä niin valtavaa uusien
      kokemusten summaa,niin suurta nautinnon virtaa.
      Ei ketään suomalainen mies voi niin paljoa rakastaa,Olla arjessa ja juhlassa vieressä
      ja auttaa.

Ei kukaan ole suomalaiselle miehelle tärkeämpi
      ja rakkaampi kuin suomalainen nainen!

Hänen kunniakseen; Ozzy Osborne
      Mama, I am coming home.

• Puidenhalaaja

dramatiikkaa on riittänyt, vaikka sinua ei ole vähään aikaan näkynytkään;)

Jännä muuten, että sinulla käy siivooja vaikka pystyt rakentamaan kasvihuoneen:O Tai taidan olla vanhanaikainen: nykyäänhän on kotitalousvähennys joten itseään voi hemmotella. Olispa ollut tuollainen systeemi silloin, kun lapset olivat pieniä. Olisi nostanut elämisen laatua tuntuvasti kun ei olisi tarvinnut uhrata toista viikkovapaata siivoamiseen.

Ikkunoiden pesettämisestä tuli mieleen naapurin mummeli. Hän suunnitteli tilaavansa "kunnalta siivoojan" pesemään ikkunoita. "Mutta antaa nyt vielä kärpästen paskoa niin menee samaan hintaan", hän aprikoi. Kärpäset olivat kyllä jo siihen mennessä paskoneet niin ettei tahtonut läpi nähdä...

• ongelma poistuu

vali vali eikö ollut pokkaa sanoo pesijälle.olit teennäinen ja haukut selän takana. tuijota povees.

• ibiza

pölynpyyhkimisineen hoitelen itse... Viikkosiivous on tuttua vuosien takaa ja se on tehtävä vaikkakin joskus tuntuu tarpeettomalta...

Ikkunoiden pesun nykyisin suorittaa pari kertaa vuodessa opiskeleva lapsenlapseni... Ei jää ruutuja eikä raitoja... Omakotitalossani on kolminkertaiset lasit joten pintoja riittää....

Minulla "viherpipertäjällä" on myös puutarha, jonka sato on "jemmattu" talven varalle.... Kasvisuojassa kasvatin Gladiuksia silmäni iloksi... Ne kun kestävät maljakossa ja ed.m. elämäntoverini haudalla niin kauan.....

• ihana pesettäjä-toivottavasti siivoojasi saavat niin ison palkan että voivat laskea narinan kuuluvan samaan pakettiin. Minä pesen ikkunat itse ja jos joskus saan pesemiseen apua niin en taatusti kehtaa raitoja luetella. Jäi muuten kevätpesussa muutama raita omankin pesun jäljiltä vaikka hyvä olenkin. Hyvää päivän jatkoa pesijöille ja pesettäjille.

• olla ainakaan

ammatitaitoinen ikkunanpesijä?
      Heiltä ei jää raitaa, ei ruutua.
      Kai takuu on voimassa, jos maksaa pitää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2280
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1494
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1367
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1101
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1064
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      989
    Aihe