inhokkimainokset

anujohannes

minun listallani kärkeen kiilasi ..jonka paistoi äiti- mainos. enkä voi käsittää niitä kaikenmaailman jugurttimainoksia. onko totta että joku on kanniskellut laukussa neljän kappaleen jugurttisatsia ja ojentaa siittä vatsakivuista valittavalle äidilleen yhden joka onkin jo ootellut lusikka taskussa tyärtään. ja toinen se toimistotyöntekijä jolla oottelee kokoajan jugurttipurkki työpöydällä josko se nälkä siittä yllättäis. ja se jääkaappissa syöpöttelijät. kuinkahan kauan sitä viihtyis semmosella ruokavaliolla mikä sisältää erilaisia jugurtteja,yhen omenan ja olikos siinä alahyllyllä vielä pari porkkanaakin. jo että on monipuolista ja virkistävää.

hyvää huomenta mainoksista huolimatta ja pusmuiskista

5

350

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

pyykkipulveri ja muut siivousaineet mainostetaan tosi huonosti. Pahin
      taitaa olla se "silit bang" ja lika on poissa. YÖK YÖK YÖK.
      Jos ne on naisille
      suunnattuja mainoksia, niin miksei niissä sitten ole kunnon silmänruokaa
      tai muuten mielikuvitusta käytetty.

• tasapuolisesti. Mut se on kai hinta joka on maksettava nykypäivän telkkarin kattomisesta tai netin käytöstä tai melkeen mistä vaan.

Toisaalta niihin turtuu ettei niit aina edes huomaa.

Nyt ei ihan heti tuu mieleen mitään super-inhokkia. Se yks automainos on kyl tyhmä. Semmonen jossa auton renkaista pomppaa jotku örkit. En ees muista mikä kaara on kyseessä mut se on tyhmä mainos. Tai sitte mää olen tyhmä.

• Vanha Kalle
      • anujohannes

on paras :D
        ja tuon saarioistenmainoksen saa heittää maata kiertävälle radalle

• koolinki

Kun jugurtti pakattiin desin kertakäyttömuovipulloon, tuli siitä terveysvaikutteinen, ja kansa ostaa. montakohan kymmentä miljoonaa muovipulloa tulee vuosittain?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      86
      2650
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1819
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1704
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      371
      1622
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1572
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1427
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1237
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1166
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1126
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1029
    Aihe