Jaaha, kun teitä niin helvetisti kiinnostaa nämä alapääjutut niin kysytään tällänen asia, että kestääkö parisuhteesi pettämisen millään tasolla.
"Dont use sex as a weapon"
MarttyyriMallari-TTt
KESTÄÄKÖ PARISUHTEESI PETOKSEN???
13
976
Vastaukset
- noname
Eihän se isovarpaiden väli vaimolla siitä kulu, eikä kalu kutistu, mutta se henkisen remontin pelko on kai aika suuri motivoija suhteen karrille ajoon syrjähypyn jälkeen.
Kysymykseen vastaan, etten tiedä? - roikkuu
Jos mies pettää kerran, kestää, mikäli mies on muuten yrittämisen arvoinen. Luultavasti pettäisin kostoksi, en kyllä kertoisi siitä miehelle. Pidempiaikaista tai usein toistuvaa pettämistä ei kestä.
- - H Ä H ? -
OLET SIIS LÖYTÄNYT ISOT KIRJAIMET KONEESTASI !! !
MUTTA MITÄ SE TÄMÄN VIESTIN AIHEESEEN LIITTYY???
"Ilmeisesti sinut on petetty moneen kertaan ja en ihmettele, koska olet aika epäsosiaalinen tapaus"
MarttyyriMallari-TTt
- ei kestänyt
petosta. Piti erota, kun toinen rupesi olemaan liikaa mielessä..
Ei kaksoiselämälle. - ...............
Ei kestä. Minun periaatteeni on, että suhde loppuu siihen, jos pettää - ja sama on myös isännällä.
- ex-vaimo
Se on kerrasta poikki !
Äitini kerran sanoi et "jos kahvikupissa on särö, niin vaikka kuinka sitä liimaat ei siitä enää ehjää tule" ja näin se vaan pitää paikkansa.
Luonnevika ehkä mutta en osaa antaa anteeksi.
- eräs...
entinen suhde.
Täl hetkel ei tartte moist miettii, tulevaisuuest kun ei tiiä,
mahtaako suhetta olla tai tulla:) - Mangusti.
ei kestäisi. En katselisi miestä, jolla on niin paljon vaikeuksia itsensä kanssa.
Ihastua voi parisuhteessakin muihin, mutta niiden pitää antaa mennä menojaan. - OilingBoiling
Oliksä aikasemmin se Teppomoi vai mikä se nyt oli?
- käy-
tät englanninkileisiä lainauksia,
tarkasta oikeinkirjoitus.
Väärin lainatut ja kirjoitetut fraasit
kuvaavat hyvin tekointellektiutesi tasoa.... - ..........
on kestäny,kun ukkooni petin toisen kanssa ja sai tietää asiasta,eikä ole vielä ulos mua lempannu.
- blondi-72hki
rakastanu ikinä ukkoo mutta kun rakastin niin ei kestänyt ja tiedän että ei kestäis tän uuden kanssa...
En ees halua kokeilla ja häneen luotan vaik ehkä naiivilta kuullostaa.
Ukko petti ja mä sitä ja vaik yhes ollaan oltu vuosia niin silti kysymykseesi vastaus on ei eli rakkaus ja kiintymys ratkaisee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806