OLEN KOKENUT PALJON VAIKEITA ASIOITA MINUSTA JOHTUMATTOMISTA SYISTÄ ,,KUOLEMAA JA SAIRAUTTA.HALUAN SILTI ELÄÄ JA NAUTTIA SIITÄ MITÄ MINULLA TÄLLÄHETKELLÄ ON SIIHEN KUULUU OMA LÄMMIN KOTI JOSTA OLEN HYVIN KIITOLLINEN.LUIN PALSTALTA SIITÄ KUINKA PITÄISI SÄÄSTÄÄ TOKI OLEN AIKA TARKKA MITÄ OSTAN MUTTA ON ASIOITA JOTKA OVAT "TURHIA" MUTTA ANTAVAT NIIN PALJON MIELIHYVÄÄ ETTÄ EN NIISTÄ MALTA LUOPUA , YKSI SELLAINEN ASIA ON VALOT PÖYTÄLAMPUISSA NE SAA PALAA KOKO ILLAN JA SITTEN KYNTTILÄ JOTKA TUO AIVAN IHANAN TUNNELMA SYKSYISEEN ILTAAN.
OLENKO ITSEKÄS?
NORMAALIA ELÄMAA
6
495
Vastaukset
- kissanainen ;)
vain sen verran aikaa, että tuhlaat energiaa yhtäpaljon kuin sitä tuhlaantuu yksien formulakisojen kanssa tasoihin, mukaan lasketaan myös ruttaantuneet autot ja yleisö ... koko paketti ;)
- 57 v mies
Minusta positiivinen itsekkyys on nautinto.
Ilmaista tunteensa,ilmaista mielipiteensä,
ilmaista ajatuksensa.Siihen kaikkeen liittyy itsekkyyttä positiivisessa mielessä.Aina
kun uskallat olla eri mieltä kuin muut,esittää eriävän mielipiteen,olet itsekäs.Eli omana
itsenään oloon liittyy tavaton määrä itsekkyyttä.
Mutta vastapainona älykkyyttä,jolla voit
neutralisoida itsekkyyttä.Luonnollisin tapa on ottaa muut ja muiden mielipide myös huomioon.Olet
siis sosiaalinenElämä on hyvin pitkälle
liikkumista,itsekkyyden,epäitsekkyyden ja sosiaalisuuden kolmiossa.Ja sitä onnellisempi
olet,mitä selkeämmin kolmion kaikki sivut on yhtä pitkiä.Elät sopusoinnussa itsesi,ympäristön kanssa ja kaikki on terveellä pohjalla.
Osana kaikessa on sinun oikeus omaan hyvinvointiin,voit siihen hyvällä omallatunnolla
satsata. olen olemassaolostani.
Harvemmin yksinäisyyden ahdistuksen aalto päälle
tulee, mieheni kuoltua se yllätti useammin.
Et mielestäni ole itsekäs lainkaan tehdessäsi
kotisi kauniiksi ja viihtyisäksi.
Sano itsellesi mainoksen tavoin:
"Olet sen arvoinen!"- LÄHES NORMAALI
KIITOS LOHDUN SANOISTA, EN TIEDÄ VAISTOSITKO ETTÄ OLEN MYÖS LESKI.ELÄMÄ ANTAA, ELÄMÄ OTTAA.KAIKKEEN ON TYYDYTTÄVÄ JA OSATTAVA NÄHDÄ MYÖS POSITIIVISET ASIAT KUTEN KAUNIIT ASIAT YMPÄRILLÄ JA ENNENKAIKKEA YSTÄVÄT JOTKA OVAT KANTAVA VOIMA PAHOINA PÄIVINÄ JA ILONA HYVINÄ PÄIVINÄ. VALOISAA SYKSYÄ
- 57 v mies
Viisas olet! Juuri siten kuin pitää.Olet kokenut,
kestänyt ja kypsynyt.Olet huomannut ettei tarvitse pyytää lupaa saadakseen elää.Mutta voidakseen
elää ihanasti,on hyvä tehdä joskus jotain luvatonta.
Tarkoitan että mneidän ikääntyvät helposti ajetaan ikäänkuin samaan karsinaan.Miksemme mekin saa olla erilaisia? Mikä yksinäisyyden tehokkaammin poistaa kuin kapinointi ikääntymisen käsityksiä vastaan ja tehdä asioita mitä itsestä tuntuu hyvältä.
parhaalta tuntuu, etkä ketään valinnoillasi loukkaa, toimit oikein.. on ihmisiä jotka löytävät kaikesta huomauttamista, heistä ei kannata välittää. Kun olet itse tyytyväinen ja iloinen, voit levittää iloa ympärillesikin. Vähän niinkuin pahan mielenkin saa tarttumaan.... Iloa elämääsi toivotan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969