Lyytille

kyytiä

Nainen, unohda 57:n itkuinen ihailu!
Tule luo, ole myrskypilvi taivaan, tule luo, tuo apus ilmavaivaan, tule luo, tule luo!
Tiedän ja tunnen raadolisuutesi, ole sama kuin minä!
nimim. "lisää kärsimystä"

39

1648

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan kaikkea

ymmärtänyt, vaikka luin useamman kerran.
      Ootkos itse ihastunut mies 57:ään?
      Minusta hän kirjoittaa hyvin, voihan se Lyytikin olla siitä kiinnostunut?

T: Nainen 46v.

• Lyyti

lyyti mies 57:stä, vaikka hyvin kirjoittaakin. Tosin en ymmärtänyt puuskahdustasi täysin - mustasukkainenko jostain (?) kenties.

• ihan kaikkea
        Lyyti kirjoitti:

lyyti mies 57:stä, vaikka hyvin kirjoittaakin. Tosin en ymmärtänyt puuskahdustasi täysin - mustasukkainenko jostain (?) kenties.

ymmärtänyt vieläkään, mutta sanonpa sen, että voisinhan minä vaikka ollakin ihastunut :)
        Ei kai se ketään häiritse...

T:Nainen 46v.

• Lyyti
        ihan kaikkea kirjoitti:

ymmärtänyt vieläkään, mutta sanonpa sen, että voisinhan minä vaikka ollakin ihastunut :)
        Ei kai se ketään häiritse...

T:Nainen 46v.

viestini aloittajalle, sorry! Ihastuminen on mukavaa ja se pitää suoda kaikille, siitä vaan.

• ihan kaikkea
        Lyyti kirjoitti:

viestini aloittajalle, sorry! Ihastuminen on mukavaa ja se pitää suoda kaikille, siitä vaan.

selvähän tää, olen samaa mieltä, pitää jotain säpinää olla........ :)

• olet taas eksynyt

ukkospilvien yläpuolelle ikuisen auringon alle ja pelkäät?

• auta

Oletko tunnistavinasi äänen, kosketuksen...
        Muistatko kopio ne?
        Minäkin olen älykäs ja tiedän sinun olevan läsnä!

• olet taas eksynyt
        auta kirjoitti:

Muistatko kopio ne?

.....ollakko vai eikö olla...???.... pystyykö tuohon rähjäiseen houkutukseen kukaan muu ...?.

• sinähän
        auta kirjoitti:

Muistatko kopio ne?

oletkin tosi älykäs!

• äksöni
        sinähän kirjoitti:

oletkin tosi älykäs!

Tätä juuri tarkoitin, ammu hutejasi pimiöstä.

• mianmarista

Minä en herää uneen , enkä siis voi todeta uneen minä heräsinhaluan herät' kiharapilveenraa (mikä kammottava sana)jatsi kietoituneina ympäristööni

• 57 v mies

Me olemme täällä sen ikäluokan ihmisiä,että niin
      miehinä kuin naisina ollaan positiivisen palautteen tarpeessa.Miksi tällä sivulla avoin myönteisyys on niin ikävä juttu?Ei minua yksikään nainen täällä ole lähestynyt erityisen myönteisellä tavalla,joten
      älä ainakaan mustasukkainen ole minulle.Siihen
      ei todella ole syytä.Kyllä minä täältä naisilta
      olen saanut ihan erilaista palautetta.Minusta
      vain sivun positiivinen ja myönteinen vire on täårkeä.Ja jos ei mies avoimesti naisia ihaile,
      niin se kummallista on.Ylisanoihin itse kukin välistä erehtyy,mutta sehän on inhimillistä.
      Ja ainahan pitää muistaa että tämä on keskustelu sivu,ei treffi mesta.Jotenkas,sovitaan tämä juttu ja ollaan positiivisia.Mukavaa päivää sinulle ja hymyä!!!

• ihan kaikkea

ihaillut sinua sivusta jo pidemmän aikaa, tulkoon sanotuksi, kun sen jo tuolla näytölle hölötin, mutta tämä keskustelu ei ole minun aloitukseni ja tiedän kyllä reviirini rajat.

*Toivon hymyä myös sinun päivääsi*

T:Nainen 46v

• sinun tahdon...

Voi vittu! Sanon minä tuolle matelevalle positiivisuudellesi.
        Tiedät yhtä varmasti, kuin minäkin, että joku hepsankeikka lankeaa kohta hymistelyysi ja tulee perimään talosi ja tavarasi!

• ihan kaikkea..
        sinun tahdon... kirjoitti:

Tiedät yhtä varmasti, kuin minäkin, että joku hepsankeikka lankeaa kohta hymistelyysi ja tulee perimään talosi ja tavarasi!

se jotenkin sinulta pois?

Kuinka sinä voit asiaan vaikuttaa?

Lopeta tuo tyhmä vouhotus, sinä et tiedä mitään......

• 57 v mies
        sinun tahdon... kirjoitti:

En ole nähnyt tällä sivustolla yhtään
        hepsankeikkaa.Kyllä ihan järkeviä naisia täällä on.Varmasti he ovat erilaisia tarinankerojia
        kohdanneet,tuskin siis lankeavat mihinkään halpaan hymistelyyn.Tämähän on keskustelu sivu ja tarkoitus on tietenkin myönteisessä hengessä keskustella kaikesta mahdollisesta.Voit tulla mukaan
        keskusteluun ja huomata että varsin normaaleita ja mukavia täällä naiset on.Ei mitään hepsankeikkoja.Pitää minun nyt kuitenkin omaisuuteni jotenkin luetteloida varmuuden vuoksi,kun puheeksi otit.Tule tosiaan
        mukaan keskusteluun,tuo asenteesi minua kohtaan
        on täysin turha.

• 57 v mies
        ihan kaikkea kirjoitti:

ihaillut sinua sivusta jo pidemmän aikaa, tulkoon sanotuksi, kun sen jo tuolla näytölle hölötin, mutta tämä keskustelu ei ole minun aloitukseni ja tiedän kyllä reviirini rajat.

Kiitos vain kovasti!
        Tämä se on ongelma,kun koittaa olla sivulla
        myönteisin mielin ja joku on siitä avoimen kiitollinen.Niin sitten onkin imarteleva ja
        naisia lipova mies.Ei oikein tiedä miten päin pitäisi olla.Olemme tätä sukupolvea ja minusta aina kivempaa viettää päivää iloisen palauttee parissa kuin ivailun tai ilkeyksien.Kiitollinen olen sinun palautteesta ja se kovasti antaa kyllä voimia
        minulle ja uskoa siihen,että hyvån mielen tuottaminen toiselle on kuitenkin se tärkeä asia.Kiitos vielä oikein paljon ja iloisen kivaa
        päivää! Kyllä minä tämän linjan pidän tiukasti!!!

• sinun tahdon... kirjoitti:

hepsankeikka...miten positiivisuus voi olla matelevaa.

• -sanojako
        ihan kaikkea kirjoitti:

ihailet, vai oletko löytänyt niille todellista sisältöä?

• ihan kaikkea..
        57 v mies kirjoitti:

Kiitos vain kovasti!
        Tämä se on ongelma,kun koittaa olla sivulla
        myönteisin mielin ja joku on siitä avoimen kiitollinen.Niin sitten onkin imarteleva ja
        naisia lipova mies.Ei oikein tiedä miten päin pitäisi olla.Olemme tätä sukupolvea ja minusta aina kivempaa viettää päivää iloisen palauttee parissa kuin ivailun tai ilkeyksien.Kiitollinen olen sinun palautteesta ja se kovasti antaa kyllä voimia
        minulle ja uskoa siihen,että hyvån mielen tuottaminen toiselle on kuitenkin se tärkeä asia.Kiitos vielä oikein paljon ja iloisen kivaa
        päivää! Kyllä minä tämän linjan pidän tiukasti!!!

minullakin iästä, olen varmaan jo kasvanut aikuiseksi ja tähän päästäkseni olen mennyt muutaman semmoisen mankelin läpi, etten sitä toivo kenellekään. Etenkin, kun pari mankelia edelleen odottaa minua, eli vielä kolisee luurankoja komerossa, jotka pitäisi häätää.

Tämä elämän matka, jolla kompuroin, on opettanut empaattisuutta ja suonut minun jakaa myös sympaattisuutta, nyt sitä jää jo vähän yli oman tarpeen.

Taitoihini on tarttunut myös "ilkeyden haistelu", etenkin, kun se kohdistuu väärään henkilöön, nyt sinuun.

Kateus, se vei kuulemma kalatkin vedestä, ja ilkeyksien heittely vie ihmiset toistensa läheisyydestä.

Hyvä voittaa, siihen uskomme :))

T: nainen 46v

• ihan kaikkea..
        -sanojako kirjoitti:

ihailet, vai oletko löytänyt niille todellista sisältöä?

sanomaani.
        Pidän hänen tyylistään, eli ihailen hänen järkevyyttään ja sanavalintojaan.
        Ei täällä monetkaan mene sen seulan läpi, että viitsisi lukea viestejä, hän menee......

• ollut
        57 v mies kirjoitti:

En ole nähnyt tällä sivustolla yhtään
        hepsankeikkaa.Kyllä ihan järkeviä naisia täällä on.Varmasti he ovat erilaisia tarinankerojia
        kohdanneet,tuskin siis lankeavat mihinkään halpaan hymistelyyn.Tämähän on keskustelu sivu ja tarkoitus on tietenkin myönteisessä hengessä keskustella kaikesta mahdollisesta.Voit tulla mukaan
        keskusteluun ja huomata että varsin normaaleita ja mukavia täällä naiset on.Ei mitään hepsankeikkoja.Pitää minun nyt kuitenkin omaisuuteni jotenkin luetteloida varmuuden vuoksi,kun puheeksi otit.Tule tosiaan
        mukaan keskusteluun,tuo asenteesi minua kohtaan
        on täysin turha.

Tulet vielä huomaamaan totuuden!
        Mitä mielestäsi on keskustelu "myönteisessä hengessä kaikesta mshdollisesta"?
        Kaiken siunaava myönteinen hymistely ei todellakaan ole keskustelua!

• 57 v mies
        ihan kaikkea.. kirjoitti:

minullakin iästä, olen varmaan jo kasvanut aikuiseksi ja tähän päästäkseni olen mennyt muutaman semmoisen mankelin läpi, etten sitä toivo kenellekään. Etenkin, kun pari mankelia edelleen odottaa minua, eli vielä kolisee luurankoja komerossa, jotka pitäisi häätää.

Tämä elämän matka, jolla kompuroin, on opettanut empaattisuutta ja suonut minun jakaa myös sympaattisuutta, nyt sitä jää jo vähän yli oman tarpeen.

Taitoihini on tarttunut myös "ilkeyden haistelu", etenkin, kun se kohdistuu väärään henkilöön, nyt sinuun.

Kateus, se vei kuulemma kalatkin vedestä, ja ilkeyksien heittely vie ihmiset toistensa läheisyydestä.

Hyvä voittaa, siihen uskomme :))

T: nainen 46v

Aina minusta hyvä on lopulta voittanut ja sinun kaunis kirjoitus kyllä antaa voimia ja uskoa.
        Minusta ihmisen aina pitää ensisijaisesti ajatella myönteisesti.Olit töissä sitten palvelu alalla tai
        muualla,niin kyllä hymyilevä,myönteinen,ystävällinen ihminen aina tuo sitä mukavaa virtaa.Kuin että on
        suupilet alaspäin ja negatiivinen.Eihän miehen
        tarvitse olla isku aikeissa koko ajan,vaikka hän on naiselle tai naisille kohtelias.Tai vaikka kirjoittaa kauniin runon jollekkin tietylle.
        Se on vain tapa ilmaista,että pidän sinusta ja olet mukava.Onko kauhistuttavaa pitää toisesta ihmisestä avoimesti?Siitähän on kuitenkin aivan valtava harppaus siihen,että yrittäisi jotain läheisempää tuttavuutta.Imarteluhan on pyllistämistä,jos siihen liittyy joku tuollainen pyrkimys päästä lähelle.Mutta jos se on vain kohteliaisuus,en oikein tajua,mitä myrkyllistä
        siihehn liittyy.Enemmän minusta ilkeily ja puskahuudot myrkyttää.Minulle ei todella
        tarvitse kenenkään kateellinen olla.En ole saanut tai saamassa mitään sellaista.

• BellaMia
        ollut kirjoitti:

jos joku yrittää löytää asioille myös valoisan puolen, edes pienen pilkahduksen. Jokainen aidosti positivinen ele on kunnon muiskun ja rutistuksen arvoinen. Muisku ja (((((57vM))))) ;)) ja lykkyä elämän pyttyyn vielä lisää..

• 57 v mies
        ollut kirjoitti:

No,otetaan nyt esimerkiksi parisuhde,avioliitto.
        Sehän toimii parhaiten jos kaikista asioista voidaan ja saa puhua avoimesti.Ei ole siis harmaita alueita,mistä ei voi puhua.Kaksi ihmistä,
        mies ja nainen ovat hyvin erilaisia.Ajattelevat eri tavoin,eri painottein.Mutta,asioita,painotteita ei
        aseteta törmäys kurssille,unohdetaan vastakkain asettelu.Käydään keskustelua,kuunnellaan toisen mielipide,esitetään oma mielipide.Tämähän on keskustelun perus idea?Ei hymistellä,olla samaa mieltä.Mutta ei riitauteta asioita,vaan niistä
        keskustellaan.Ei riitely minusta ole mitään
        keskustelua.Se on juoksuhauta syndooma,mistä
        ei ole kellekkään mitään hyötyä.Jos puskasta huudetaan että imartelu on myrkkyä,ei se ole keskustelua.Ei dramaturgikaan lyö nyrkkiä
        pöytään kertomatta miksi!

• naurua
        BellaMia kirjoitti:

jos joku yrittää löytää asioille myös valoisan puolen, edes pienen pilkahduksen. Jokainen aidosti positivinen ele on kunnon muiskun ja rutistuksen arvoinen. Muisku ja (((((57vM))))) ;)) ja lykkyä elämän pyttyyn vielä lisää..

Lenin löysi hyödylliset i't
        Taidat kuulua heihin. Mikä pakottaisi minut siunaamaan tuon lepertävän kaunosielun tarkoitushakuista kielenkäyttöä?

• BellaMia
        naurua kirjoitti:

Taidat kuulua heihin. Mikä pakottaisi minut siunaamaan tuon lepertävän kaunosielun tarkoitushakuista kielenkäyttöä?

tutustunut Leniniin, en tykkää Nizestä, en Kafkasta ja kumppaneista.

Minä Fanitan Kahlil Gibrania ja muita pehmeänviisaita ajattelijoita.

Oletko sinä pastori ammatiltasi kun siunaamiset on aina mielessäsi ???????

• 57 v mies
        BellaMia kirjoitti:

Kiitos vain.Kyllä koitan pitää tiukasti pään vedenpinnan ylpuolella ja naamaseni hymyssä.
        Eihän me jakseta arjessa,ellei etsitä elämän hyviä asioita.Huojoja asioita ei kaivaa tarvitse,
        niitä syöksyy silmille joka paikasta.Minusta vain hyvä huiskutella mukaviakin pisaroita.En tiedä
        ketään,jota ei hymy kaunistaisi.Jos siitä syystä kannataa jaksaa olla iloinen.
        Otan muiskusi ilolla vastaan ja voi olla että
        vasta viikon päästä pesen naamasenni.Siihen
        saakka olen täällä onnesta kipparallaan!

• inflaatio
        naurua kirjoitti:

on lähellä. ;)

• ihan kaikkea..
        57 v mies kirjoitti:

Aina minusta hyvä on lopulta voittanut ja sinun kaunis kirjoitus kyllä antaa voimia ja uskoa.
        Minusta ihmisen aina pitää ensisijaisesti ajatella myönteisesti.Olit töissä sitten palvelu alalla tai
        muualla,niin kyllä hymyilevä,myönteinen,ystävällinen ihminen aina tuo sitä mukavaa virtaa.Kuin että on
        suupilet alaspäin ja negatiivinen.Eihän miehen
        tarvitse olla isku aikeissa koko ajan,vaikka hän on naiselle tai naisille kohtelias.Tai vaikka kirjoittaa kauniin runon jollekkin tietylle.
        Se on vain tapa ilmaista,että pidän sinusta ja olet mukava.Onko kauhistuttavaa pitää toisesta ihmisestä avoimesti?Siitähän on kuitenkin aivan valtava harppaus siihen,että yrittäisi jotain läheisempää tuttavuutta.Imarteluhan on pyllistämistä,jos siihen liittyy joku tuollainen pyrkimys päästä lähelle.Mutta jos se on vain kohteliaisuus,en oikein tajua,mitä myrkyllistä
        siihehn liittyy.Enemmän minusta ilkeily ja puskahuudot myrkyttää.Minulle ei todella
        tarvitse kenenkään kateellinen olla.En ole saanut tai saamassa mitään sellaista.

palstahäiriköinin kohteeksi muutama viikko sitten, ihan hölmöyttäni ja osin sen takia, etten heti tajunnut sen koskevan minua.
        En joutanut roikkumaan kaikenpäivää netissä. Sitten kun tajusin sen, kävin kunnolliseen vastahyökkäukseen, sain kyllä "kaktuksiakin orvokkieni joukkoon", mutta mukavat palstalaiset ja minä yhdessä pistimme jauhot suuhun sille kuteleelle.

Jotainhan tällä jurnikalla on sinua vastaan, mutta se ehkä selviää paremmin, kun hän katsoo itseään rehellisesti silmiin, vaikkapa peilistä.

Jos hän on sinulle kateellinen hyväntuulisuudesta ja keskusteluista näillä palstoilla, ei kai auta kuin muuttaa tyyliä, sillä vastaukset eivät hänen viesteihinsä ole kovin herkullisia.
        Asenne ratkaisee.... :)

T; nainen 46v.

• seinääsi
        57 v mies kirjoitti:

No,otetaan nyt esimerkiksi parisuhde,avioliitto.
        Sehän toimii parhaiten jos kaikista asioista voidaan ja saa puhua avoimesti.Ei ole siis harmaita alueita,mistä ei voi puhua.Kaksi ihmistä,
        mies ja nainen ovat hyvin erilaisia.Ajattelevat eri tavoin,eri painottein.Mutta,asioita,painotteita ei
        aseteta törmäys kurssille,unohdetaan vastakkain asettelu.Käydään keskustelua,kuunnellaan toisen mielipide,esitetään oma mielipide.Tämähän on keskustelun perus idea?Ei hymistellä,olla samaa mieltä.Mutta ei riitauteta asioita,vaan niistä
        keskustellaan.Ei riitely minusta ole mitään
        keskustelua.Se on juoksuhauta syndooma,mistä
        ei ole kellekkään mitään hyötyä.Jos puskasta huudetaan että imartelu on myrkkyä,ei se ole keskustelua.Ei dramaturgikaan lyö nyrkkiä
        pöytään kertomatta miksi!

Lyöt pumpuliin kiedotulla nyrkillä. Sinun maailmojasyleilevä ympäripyöreytesi toistaa aina samaa armoasi. Onnekseni tiedän, että et sinäkään sentään noin elä arkipäivääsi.

• 57 v mies
        seinääsi kirjoitti:

Lyöt pumpuliin kiedotulla nyrkillä. Sinun maailmojasyleilevä ympäripyöreytesi toistaa aina samaa armoasi. Onnekseni tiedän, että et sinäkään sentään noin elä arkipäivääsi.

Aivan oikeassa olet.Varmaan syynkin ymmärrät?
        Tällaisilla sivuilla on kuitenkin syytä
        peitellä särniä ja olla suhteessa ympäristöön
        sanotaanko sosiaalinen.Kyllä minä tosi elämässä
        räsähtelen toisinaan liikaakin.Mutta niin kuin viisaana henkilönä sinä ymmärsit,täällä on
        syytä olla aika pyöreä.Mukavaas iltaa sinulle!

• mutta tähä lyytiin
        57 v mies kirjoitti:

Aivan oikeassa olet.Varmaan syynkin ymmärrät?
        Tällaisilla sivuilla on kuitenkin syytä
        peitellä särniä ja olla suhteessa ympäristöön
        sanotaanko sosiaalinen.Kyllä minä tosi elämässä
        räsähtelen toisinaan liikaakin.Mutta niin kuin viisaana henkilönä sinä ymmärsit,täällä on
        syytä olla aika pyöreä.Mukavaas iltaa sinulle!

ei luritukset pure.
        Vain nainen voi kirjoittaa tuollaista tekstiä.
        Taidat ollakin lyyti?

• 57 v mies
        mutta tähä lyytiin kirjoitti:

ei luritukset pure.
        Vain nainen voi kirjoittaa tuollaista tekstiä.
        Taidat ollakin lyyti?

E#n nyt oikein ymmärrä näitä jatkuvia hyökkäyksiä henkilöä kohtaan joka asiallisesti ilmaisee
        itseään pehmeänä,omanlaisenaan miehenä? Ymmärrän että loukkavaa ja rääväsuista käytöstä kohtaan hyökätään.Miten pehmeä tapa käsitellä asioita voi olla loukkaavaa?

• olekaan loukkaavaa
        57 v mies kirjoitti:

E#n nyt oikein ymmärrä näitä jatkuvia hyökkäyksiä henkilöä kohtaan joka asiallisesti ilmaisee
        itseään pehmeänä,omanlaisenaan miehenä? Ymmärrän että loukkavaa ja rääväsuista käytöstä kohtaan hyökätään.Miten pehmeä tapa käsitellä asioita voi olla loukkaavaa?

mutta kerran "menin halpaan" tällä palstalla ja minua narutettiin pahemman kerran erään naislauman taholta.

• 57 v mies
        olekaan loukkaavaa kirjoitti:

mutta kerran "menin halpaan" tällä palstalla ja minua narutettiin pahemman kerran erään naislauman taholta.

Minä olen monet kerrat tällä sivulla mennyt halpaam.Luullut juttelevani viehättävän naisen kanssa,mutta vastapuolella ollutkin häirikkö
        mies.Kumpi on tyhmempi,se joka häiriköi vai
        hänen uhri?En minä voi mitään,jos joku mies on niin tyhmä,että päättää esiintyä naisena täällä.En
        minä tiesdä,mitä hän sillä etsii ja mitä tyydytystä hän siitä saa.Minulle sellainen käytös on aivan vierasta.En osaa ottaa siihen mitään kantaa.
        Voin vain jatkaa tällaisena miehenä,joka on
        minulle tuttua.Minä olen tullut keskustelemaan.
        En provosoimaan,huutamaan puskasta,tai
        häiriköimään.En halua ottaa osaa lapsenomaiseen
        pikku piiriin, joka supisee keskenään.Se ei ole aikuisten tekemistä.Sinä "menit halpaan"
        millähän argumentilla sinä siitä minut syyllistät?

• Kenen haluaisit

sinulle kirjoittavan. Vaikeaa on kirjoitella
      jos ei tiedä kenelle. Toinenkin voi odotella
      viestiäsi.

• kiitollinen

Kiitos!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      52
      2100
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1436
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1394
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1014
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      982
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe