Pitäisikö lasipullojen korkissa lukea ehdottomasti ALKO ja pohjassa teksi LOPPU?
ALKO & LOPPU
14
957
Vastaukset
on alkoholipitoisista pulloista, niin silloin korkin avaus voisi laittaa nauhoituksen päälle ja pullon/jen tyhjenemisen jälkeen laskuhumalan jälkeen mahdollisesti krapulan tehosteena "tallenne" pitäisi kuunnella alusta loppuun äänenvoimakkuudella 1:1.een!
Siinä tulisi samalla huomattua (ehkä?)millaiselta se toisten silmin/korvin tuntuu.
Tietysti hyvä olisi, jos myös kuvamateriaali on tallenteessa.
Siis ehdottaisin 'älypuhelinten,-vaatteiden, tapaan kehitettävän 'viisasten juomaa' varten älypulloja, tölkkejä ym.vastaavaa!- Peer G.
Kesällä kerran olin juhlimassa Lapissa.
Huohuvien juomien korkkeja lensi PAM PAM PAMELA !
- voisi lukea:
'Lopun alku'
- mieluummin
teksti: Älä juo
ja etiketissä:ISKE KIVEEN !!!!- KIVEEN
Älä iske kiveen ainakaan lasipulloamissään olosuhteissa - siitä on vain harmia mnelle.
Iskijälle korvausvaatimuksiakin ?
vois lukea että "Juo jos uskallat" ja pullon pohjassa "ahneella on paskanen loppu"...
- Peer G.
Ellet avaa niin säilyvyys taataan....
Peer G. kirjoitti:
Ellet avaa niin säilyvyys taataan....
ne kyllä säilyy..Meidänkin baarikaapissa on ollut vaikka kuinka kauan samat putelit,mutta eipä näy homehtumisen merkkejä..:) Ja viinikin vaan paranee vanhetessaan.. ihan niinkuin nainen..
- Puidenhalaaja
...lauleskeli jotenkin tähän tapaan:
"Kun minä aloin ryyppäämään,
niin pullossa luki että Alko.
Lopetin tykkänään,
kun pullossa luki että Lakkaa." - keksit
juttusi? Enpä ole ennen kuullutkaan. Taidat olla huumorimiehiä.
- Puidenhalaaja
niin Junnun käsistä se rallatus on. Löytyy Vesa-Matti Loirin levyltä Ystävän laulut. Kuuntelinpa levyn ihan vasiten ja sanat menevät oikeasti näin:
Kun mä rupesin ryyppäämään
niin lestissä luki että Alko,
minä lopetin tykkänään,
kun pullossa luki että Lakkaa.
- korkissa
tai etiketissä mitä tahansa niin minä juon. Sitä vartenhan olen sen käynyt ostamassa. No, jos siinä pitää välttämättä jotai lukea niin lukekoon sitten: "Paras juoda...".
alkon ovessa lukisi teksti: Ken tästä käy saa kaiken toivon heittää. Tai sitten näin: Viina on viisasten juoma
Paras vitsi aikoihin:
Viinakaupan nurkille oli sammunut parhaimmat päivänsä nähnyt kaveri ja tomera rouva huudahti oven raosta alkon henkilökunnalle että HEI! Teidän mainos on kaatunut- alko ja
pohjassa, siellä on vielä tippa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532110En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141454Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444- 101414
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969