Pysy uskolisena siinä tehtävässä johon olet ruvenut,tarkoitan sitä mitä teet Herrale,esim esirukous,älä väsy,jatka rukousta,rukoile paikkakuntasi,omaistesi,seurakunnanpuolesta ja niin edelleen,HERRA kyllä vastaa ajallaan.
HUOMENTA!!!!
6
157
Vastaukset
- merim.raimo
toi sun viestis sai aikaan,että ihankuin ei ois unetonta yötä viettänytkään. Siunausta sulle.
- PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Valvoin itsekin koko viime yön.Olin Herran puhuttelussa ja viesti oli jotakin samankaltaista,mistä aksu juuri kirjoitti.Siunausta molemmille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
suurella paikkakunnalla, jossa on enemmän hihhuleita, on paremmat mahdollisuudet vaurastua kuin pienellä. Selvähän se.
- Matti E Simonaho
Luoja teki Liiton ihmisten kanssa, ja sen Liiton ehdot, on IO Käskyä. Alkuperäisen Liiton mukaan ei saa olla kuin 1 identiteetti, eli et saa olla "Suomalainen ja [muu]lainen", koska jos on 2 tai useampia, olet harhaanjohdettu. Eli, pitää olla 1 Luojan kanssa alusta loppuun saakka:
Maallinen sukupuu
1 lapsi
1 lapsen pyhä äiti
1 lapsen pyhä isä
1 suku äidin puolelta
1 suku isän puolelta
1 Suomalaiset
1 yhtenäinen kansanmieli, ja kaikki on sielujen kautta
Pyhä Liitto ja Liiton ehdot: IO Käskyä
Sielullinen sukupuu
1 henkilökohtainen sielu
1 sielullinen suku - kaikkien sukulaisten sielut
1 Kansansielu - kaikki kansaan kuuluvat sielut
1 Sielujen Valtakunta - kaikkien kansojen 1 Äiti ja 1 Isä
1 Suomen kansan ensimmäinen Äiti
1 Suomen kansan ensimmäinen Isä
1 Luoja joka on kaiken luonut ja joka kaikille on sama
http://kivi.suomalaiset.org/suomalaiskirje.pl?nayta=matteus18 - "Herra vastaa",
niin tosiasiassa asiat etenevät aivan samalla tahdilla kuin ilman rukoiluakin.
Rukoilu ei siis auta rukoilun kohdetta, jos tämä ei sitä tiedä. Eri asia on, jos auttaa rukoilijaa. - sinäkin ala
HUUTAMAAN?
Kohta täällä kaikki käyttävät pelkästään isoja kirjaimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969