On pakko kertoa, kun päässä suhisee. Löyty ystävä nuoruudesta ja juttelimme tunnin puhelimessa ja oli kuin 37 vuotta olisi pois pyyhkäisty . Ja aikomus olis tavata. Voi miten tämä elämä heittelee.
aivanko hullua
4
365
Vastaukset
- Kissanainen ;)
samoin pelaa systeemit jos sisrusparven välit ovat hyvät ja kiinteät, kohtaamiset ovat jatkumoa, siitä jatketaan mihin jäätiin.
- eheyttävää
tavata vanha sydänystävä vuosikymmenien takaa ja aloittaa juuri siitä mihin joskus jäätiin, ennen kuin elämä heitteli ympäri maata ja yhteydet jäivät. Itse tunsin eheytyväni ja löytäväni taas osan itsestäni, sen nuoruuden osan, joka oli jo kadoksissa. Muistin taas, minkälainen olin, ennenkuin elämä rupesi opettamaan olemista. Voisi sanoa, että oli hauska tavata oma vanha itsensä vuosien takaa, siihen mihin oli ystävän muistiin jäänyt. Ystäväkin oli se sama vanha nuori, vaikka ulkokuori meillä molemmilla oli jo varttuneemman naisen.
- wumän-58
voisi vihjata myös siihen, että olet kohdannut nuoruuden rakkautesi uudestaan. Sama pyörryttävä tunne, kuin silloin ennen...
Anna palaa! On kuitenkin realistista pitää mielessä, että kummankin elämässä on paljon ehtinyt tapahtua vuosien aikana. Kaiken eletyn voi ottaa rikkautena, jonka pohjalta on hyvä jatkaa. iloitsen onnestasi ja suon sen jatkuvan. Silloin ei syksyinen sadeilmakaan saa mieltä matalaksi kun on löytänyt uudelleen kipinän elämäänsä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa722467En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361799- 101654
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721587Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181552Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681407- 1091166
- 121128
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009