Mikä valuutta?

verditti

Tapasinko humanoidin? Se oli säkkiin pukeutunut ja söi burkhaa. Mustalainen oli ihmettä täynnään niin kuin minäkin! Baarijakkara liukui vissiin avaruuteen alta valovuoden.

13

464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikhaildenisov

ei pidä ottaa enempää,ku alkaa näkyjä tulemaan,paras...

• 'Only one'

Se oli lihava jenkki isossa olopaidassa, joka pari jenkkiä?

• 'Only one'

Puri jenkkiä.
        Voi myös ymmärtää, että oli kannibaali :D

• verditti

Turha haukkua jenkkejä kaikesta.
        Niillä on varaa sanoa oukei minä kaiken tein minä konna ja varas!

• ..munkki se oli munkki..meinaan burkkha ja säkki ilmiselvästi..nyt vaan miettii mikä on burman valuutta se on se valuutta.. humanoidi se tuskin oli etkös tiedä että maa on tuhoon tuomittu planeetta?..

• verditti

Tuhoutuminen kestää toivottoma kauan. Tiedätkö onko Birma Burman naapurissa? Se kissa jonka nostin pöydälle on nimittäin birman-kissa.

• verditti kirjoitti:

Tuhoutuminen kestää toivottoma kauan. Tiedätkö onko Birma Burman naapurissa? Se kissa jonka nostin pöydälle on nimittäin birman-kissa.

..burman simpansseista jotain.. eikös ne jupiterin renkaat ressu retfoorti lahjoittanut jollekin typylle sormiin??

• verditti
        pervokki kirjoitti:

..burman simpansseista jotain.. eikös ne jupiterin renkaat ressu retfoorti lahjoittanut jollekin typylle sormiin??

Heräsi kauhea epäilys, olikos sillä Jupiterilla renkaita ollenkaan?
        reetfortin tapaista, katteettomia lupauksia on helppo kylvää.

• verditti kirjoitti:

sanon että oli se kyl Saturnus jolla ne renkaat oli ja on viälki vaik Ressu niitä koitti kaupitella likkakaverilleen. Ei se tainnu se likka niitä ottaa ja Saturnus sai ehkä siksi sentään palneettautensa toisin kuin Pluto.

• verditti kirjoitti:

..lie retfioorti aikoinaan kylvänny ja mihin.. luoja yksin tietää ja reetforti sekä asianomaiset

• verditti
        AnaLyyzi kirjoitti:

sanon että oli se kyl Saturnus jolla ne renkaat oli ja on viälki vaik Ressu niitä koitti kaupitella likkakaverilleen. Ei se tainnu se likka niitä ottaa ja Saturnus sai ehkä siksi sentään palneettautensa toisin kuin Pluto.

Planeettautensa? ,, hmmm se kuuluu korviksissani kuin toiselta planeetalta.
        Tulehan talkooseen!

• AnaLyyzi kirjoitti:

..niinpäs olikin joku otti sit jupiterin renkaat

• verditti kirjoitti:

Planeettautensa? ,, hmmm se kuuluu korviksissani kuin toiselta planeetalta.
        Tulehan talkooseen!

aina oikein kirjottavalta oli jääny "pitää"-sana pois tuost lauseest.

Eli piti kirjotta et Saturnus sai pitää planeettautensa. Se on kyl melkomoinen omakeksimäsanahirviö, myännän.

Mikkä talkoot on menos?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      84
      2605
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1819
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1684
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      370
      1609
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1562
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1417
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1227
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1166
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1126
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1029
    Aihe