Hei,
Ostin miehelleni 50-vuotislahjaksi Honda CBX 750 vm.-84. Missä yhtiössä pyörä kannattaisi vakuuttaa? Kokemukset kiitollisuudella vastaanotetaan.
Vakuutukset?
14
1200
Vastaukset
- vain ja
ainoastaan pohjolassa, selvästi edullisin
- Shadow
Olen ollut tyytyväinen em. vakuutusyhtiöön.
Tarjosivat ympärivuotista vakuutusta, mutta otin vanhan seisontavakuutus mallin. Se on halvempi, jos pitää 6 kk vakuutuksessa, kuin ympäri vuotinen vakuutus.
7 kk kun pitää vakuutuksessa, alkoi olla saman hintainen kuin ympärivuotinen vakuutus.
He lähettivät laskelman asiasta, kun pyysin.
Minulla on kaikki vakuutukset em. yhtiössä.- vakuutan
Ainakin teho/painosuhteeltaan pieni pyörä kannattaa vakuuttaa yhtiössä, jossa tuo on maksuperusteena. En tosin tiedä, käytetäänkö enää missään perusteena perinteistä kuutiotilavuutta. Jos se on käytössä, niin sellaiseen yhtiöön ei varmaankaan kannatata 750 kuutioista vakuuttaa.
Itse en kyllä viitsisiä yhden kuukauden vakuutusmaksun vuoksi ilmoitella seisottamisesta ja ottaa taas keväällä käyttöön. Pitääköhän siinä vielä tutkia sääennusteita, että osuisi nappiin. Ja huhtikuun alussa potuttaa, kun keli on kesäinen eikä pääse ajamaan. Ja toukokuussa tulee räntää, ja juuri otin pärrän käyttöön. Mutta kukin tyylillään ja pidentäähän se aivovoimistelu tunnetusti ikää.
- ilman muuta
Vaihdon Turvassa olleen vakuutuksen Pohjolaan,
samat ehdot ja omavastuu, vakuutusmaksu tippui 1038€:sta 278€, että tältä pohjalta.
Pyörä XRV750, 44Kw/230kg. - kertaheitolla
että voit rauhassa temmeltää sen Turkkilaisen kanssa?.
- Keijuli59
Mutta eikös sitä sanota kansanomaisesti "akantappokoneeksi" joten siinä mielessä menee vähän ristiin tuo..
Mielestäni muuten turkkilainen kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. - keijuli59
Keijuli59 kirjoitti:
Mutta eikös sitä sanota kansanomaisesti "akantappokoneeksi" joten siinä mielessä menee vähän ristiin tuo..
Mielestäni muuten turkkilainen kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.Kiitos asiallisista vastauksista.
Käsittääkseni vakuutukset ovat tulleet hieman alaspäin tässä reilu vuoden aikana? - Shadow
keijuli59 kirjoitti:
Kiitos asiallisista vastauksista.
Käsittääkseni vakuutukset ovat tulleet hieman alaspäin tässä reilu vuoden aikana?Teho/paino suhde pudotti vakuutuksia ja varsinkin isoissa customeissa.
Minulla on 1100 Shadow ja kun tuo otettiin käyttöön, putosi vakuutus meikäläisellä 25%.
Liikennevakuutus maksoi meikäläisellä kuluvalta kaudelta hieman yli 65€ / kk.
- ja keväällä otan
ympärivuotisen vakuutuksen. Edullista, suosittelen!
Turvassa vakuutus maksaa muutaman euron enemmän kuin Pohjolassa mutta Turvasta saa 10% bonuksia samassa ajassa kuin Pohjolasta vain 5% elikä pidemmällä tähtäyksellä Turva tulee edullisemmaksi.
- ja kannattaa
ruinata jo lähtöön bonusta,if:ltä ruikutin aikoinaan,vai oliko se sampo alunperin,no kuitenkin.Juu,ja sainkin 20 pinnaa jo heti kättelyssä,oli kaikki vakuutukset muutonkin siällä.Mut toi pohjola alko kyllä ny kiinnostaa,kun moni tässä sitä erullisimmaks kehu.
- Antipohjola
Pohjola lienee se kaikkein pyrokraattisin yhtiö,
jos jonkun euron säästät (jos olet tarkkana), menetät hermoissasi sata.
Vain kirjallinen keskustelu tulee pohjolassa kysymykseen, siis suulliset puheet eivät ole mitään.
Halvimmasta päästä Turva ja Pohjantähti.
Nimim. kokemusta on. - matula
Turva tarjoaa kohtuullisella hinnalla yhdistelmävakuutuksen jossa on kaikki herkut. Ympärivuotinen seisontamahdollisuudella. Loppuhinta esim. 4kk ajavalla päihittää Pohjolat ja Tapiolat sadoilla euroilla vuodessa.
Korvausten maksamisessa kaikki yhtiöt luultavimmin harrastavat samaa kitsasta linjaa. - sitä
noinkin miehestään eroon. Eikä tule hankalia avioerojuttuja ja omaisuuden osituksia. Itse asiassa aikas näppärää.
Ota myös kunnon henkivakuutus sille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271568Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391559Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131363Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121018
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7911- 71836