Mitäs tälle palstalle nykyään kuuluu, kun hetkeen ei ole tullut käytyä?
moi
8
539
Vastaukset
- menee mut menköön
Ateismi on aika ahtaalla kun krisselit ovat keksineet lukea historiaa. Enää ei mene läpi sama feikki mikä on on mennyt jo vuosia ja vuosikymmeniä :( Oi niitä aikoja .. kun valistuneet krisselit ei heittäneet faktojaan hyviä ateistisia periaatteita vastaan.
Uskovaisten propaganda vaikuttaa edelleen lisääntyneen, heidän rahoituksensa ja innoituksensa Yhdysvalloista rupeaa tuntumaan.
Nooh, jenkkien talous näköjään romahtaa pian, niin eivät vissiin kohta enää viitsi jotain suomalaisia hihhuli nettispämmääjiä paasata. ;)- --tomppa
Kyllä fundamenttaali kristityt rahottaa aatettaan loppuun asti. Samoin kuin skientologit tai muslimit.
Luulen, että kun maltillisempi aines karkaa kirkoista kiihtyvään tahtiin niin jäljelle jäänyt porukka muuttuu entistä kiihkeämmäksi. Siellä alkaa olemaan isompi osuus mielenvikaisia ja joukossahan tyhmyys tiivistyy.
Pahoin pelkään, että nuo saa vielä Suomessakin jotain konkreettisesti pahaa aikaan. - Kaaleppi
--tomppa kirjoitti:
Kyllä fundamenttaali kristityt rahottaa aatettaan loppuun asti. Samoin kuin skientologit tai muslimit.
Luulen, että kun maltillisempi aines karkaa kirkoista kiihtyvään tahtiin niin jäljelle jäänyt porukka muuttuu entistä kiihkeämmäksi. Siellä alkaa olemaan isompi osuus mielenvikaisia ja joukossahan tyhmyys tiivistyy.
Pahoin pelkään, että nuo saa vielä Suomessakin jotain konkreettisesti pahaa aikaan.sitä, että tämä uusi supisuomalainen Abdullah Tammi, joka on perustamassa islamilaista puoluetta Suomeen, saa niin näkyvää mainosta televisiossa. Hän on ollut parin viikon sisään aatettaan mainostamassa jo kaksi kertaa. Toki kirkon edustajatkin siellä ahkerasti vierailevat, mutta uskonnottomia ei juuri näy. Lupamaksuja mekin maksamme ja olisi mukavaa, että meidänkin ääni siellä kuuluisi.
Tammin sanoi Arto Nybergin ohjelmassa, että hän haluaa Suomeen sharia-lain. Kun Nyberg kysyi, onko hän sitä mieltä, että naisia voisi alkaa kivittämään kuoliaaksi tämä kiersi kysymyksen. Mutta siis tavoitteet tuli selvästi esille. Kaaleppi kirjoitti:
sitä, että tämä uusi supisuomalainen Abdullah Tammi, joka on perustamassa islamilaista puoluetta Suomeen, saa niin näkyvää mainosta televisiossa. Hän on ollut parin viikon sisään aatettaan mainostamassa jo kaksi kertaa. Toki kirkon edustajatkin siellä ahkerasti vierailevat, mutta uskonnottomia ei juuri näy. Lupamaksuja mekin maksamme ja olisi mukavaa, että meidänkin ääni siellä kuuluisi.
Tammin sanoi Arto Nybergin ohjelmassa, että hän haluaa Suomeen sharia-lain. Kun Nyberg kysyi, onko hän sitä mieltä, että naisia voisi alkaa kivittämään kuoliaaksi tämä kiersi kysymyksen. Mutta siis tavoitteet tuli selvästi esille.kristitty kansa sallii tuon kaiken...:(
- Kaaleppi
purje kirjoitti:
kristitty kansa sallii tuon kaiken...:(
ole kristitty. Uskonnottomien ryhmä on kasvamassa. Itse en näe uskonnoissa mitään hyvää, enkä myöskään haluaisi elää maassa, jossa olisi voimassa sharia-laki. Se olisi siinä tapauksessa menolipun osto jonnekin, missä uskonnottomuuttani kunnioitettaisiin, kuten se YK:n ihmisoikeusasiakirjassa lukee.
http://www.stabu.net/statisti.html - väärin
--tomppa kirjoitti:
Pahoin pelkään, että nuo saa vielä Suomessakin jotain konkreettisesti pahaa aikaan.aivan väärillä kantimilla on tietosi. Maltillisempi so. nimikristityt, jää kirkkoon, ja se "kiihkeämpi" so. uudestistntyneet, karkaa kirkoista.
Kaaleppi kirjoitti:
ole kristitty. Uskonnottomien ryhmä on kasvamassa. Itse en näe uskonnoissa mitään hyvää, enkä myöskään haluaisi elää maassa, jossa olisi voimassa sharia-laki. Se olisi siinä tapauksessa menolipun osto jonnekin, missä uskonnottomuuttani kunnioitettaisiin, kuten se YK:n ihmisoikeusasiakirjassa lukee.
http://www.stabu.net/statisti.htmltotta pakiset. Omantunnon vapaus on puolustamisen arvoinen asia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562208En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321704Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751509- 101504
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 931043
- 20979