Jeesus on arkki-enkeli Miikael

Thinker2thinker

Jeesus on arkki-enkeli Miikael

18

1420

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loi,

Jeesuksen ensimmäiseksi teoistaan ennen luomispäivien alkua jolloin Hän sai nimen Sana. Arkkienkeli Miikael luotiin vasta seitsemännen luomispäivän aikana kolmantena seitsemännen luomispäivän aikana luoduista persoonista. Arkkienkeli Miikael luotiin sitäkin myöhemmin Aadamiksi, Ihmiskunnan esiisäksi.

• Advarit ja jehovat opettavat tätä Miikael-oppia, kristinuskoon se ei kuulu.

• :oO

• Lahtinen....

Taivaissa.

tilaa on.

Molemmille erikseen.

• sanahelinää

jehovien ja adventistien höpinää.Herra Jeesus on synyunyt ei luotu ,kuten enkelie

• Jeesus on arkkienkeli Miika...

johtaja eli eipähä oo

t:Juuppales

• johtaja.

Arkkienkeli Miikaelin johtaja myös.

• Jumalan poika,
        johtaja. kirjoitti:

Arkkienkeli Miikaelin johtaja myös.

eikä mikään enkeli!

• tuu jo
        Jumalan poika, kirjoitti:

eikä mikään enkeli!

loppuis tääkin arpominen.

• oleeeee

Jeesus on JUmala ja Pyhä henki, kaikki yhdessä.

• sunnyriver

Jeesus on Jeesus, Jumalan poika, maailman vapahtaja, sanoo Raamattu.

• puusilima_

Jeesus on Saatana?
        lempinimi Lucifer merkitsee "valontuojaa" tai "kointähteä", kuvataan Raamatussa "kointähtenä", joka toivoo "nousevansa taivaaseen" (Jes. 14:12-13).
        Yllättävänä käänteenä Jeesus, joka tässä vaiheessa on noussut taivaaseen, paljastaa silti Raamatun lopussa: "Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti" (Ilm. 22:16).
        Uskovia varoitetaan joutumasta perkeleen juonien valtaan (Ef 6:11), sen paulaan (1 Tim 3:7) ja antamasta sille sijaa (Ef 4:27). Se saattaa tekeytyä valon enkeliksi (2 Kor 11:14).

• ylifariseus
        puusilima_ kirjoitti:

Jeesus on Saatana?
        lempinimi Lucifer merkitsee "valontuojaa" tai "kointähteä", kuvataan Raamatussa "kointähtenä", joka toivoo "nousevansa taivaaseen" (Jes. 14:12-13).
        Yllättävänä käänteenä Jeesus, joka tässä vaiheessa on noussut taivaaseen, paljastaa silti Raamatun lopussa: "Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti" (Ilm. 22:16).
        Uskovia varoitetaan joutumasta perkeleen juonien valtaan (Ef 6:11), sen paulaan (1 Tim 3:7) ja antamasta sille sijaa (Ef 4:27). Se saattaa tekeytyä valon enkeliksi (2 Kor 11:14).

Saattaa olla tälläinen ajatus, että Jeesus on paholainen.
        Jeesus on Luoja, ja lusifer on Jeesuksen luoma olento, sillä ei hänellä ole elämää itsessään, vaan hänen elämänsä on sidottu Jeesuksen elämään.

Karkoitettujen enkelien kanssa hänet karkoitettiin alas taivaasta.
        Kaikki sekä meidän, että hänen tekonsa ovat Jeesuksessa tehdyt, sillä Hänessä me elämme, olemme ja liikumme.
        Jo ennenkuin sinä synnyit sinun tekosi olivat valmiina Minun edessäni, ennemmin kuin ensimmäinen tekosi oli tullut näkyviin. Näin ollen Jeesus ottaa vastuun lusiferinkin tekemistä teoista, ja sen vuoksi hän voi sanoa, Minä olen se kirkas Kointähti, ja Daavidin juurivesa.

Luomistaan olennoista lusifer ei vastaanottanut sovitusta, vaan kapinoi Luojaansa vastaan. Kahta kointähteä ei ole, vaan kaikki tähdet liittyvät Kristukseen ja Kristus vastaa niiden kaikkien teoista sovituksessaan.

• OLE!

Jeesus ei ole enkeli vaan Jumala.

• ei jätä sijaa epäilykselle

Jumalan Sana ei jätä sijaa epäilyksille tässä asiassa.

Hebr 1:
      Sittenkuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille profeettain kautta,
      on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän myös on maailman luonut ja joka, ollen hänen kirkkautensa säteily ja hänen olemuksensa kuva ja kantaen kaikki voimansa sanalla, on, toimitettuaan puhdistuksen synneistä, istunut Majesteetin oikealle puolelle korkeuksissa, tullen enkeleitä niin paljoa korkeammaksi, kuin hänen perimänsä nimi on jalompi kuin heidän.
      Sillä kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin"; ja taas: "Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani"?
      Ja siitä, kun hän jälleen tuo esikoisensa maailmaan, hän sanoo: "Ja kumartakoot häntä kaikki Jumalan enkelit".

Ja enkeleistä hän sanoo: "Hän tekee enkelinsä tuuliksi ja palvelijansa tulen liekiksi"; mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka.
      Sinä rakastit vanhurskautta ja vihasit laittomuutta; sentähden on Jumala, sinun Jumalasi, voidellut sinua iloöljyllä, enemmän kuin sinun osaveljiäsi."
      Ja: "Sinä, Herra, olet alussa maan perustanut, ja taivaat ovat sinun kättesi tekoja; ne katoavat, mutta sinä pysyt, ja ne vanhenevat kaikki niinkuin vaate, ja niinkuin vaipan sinä ne käärit, niinkuin vaatteen, ja ne muuttuvat; mutta sinä olet sama, eivätkä sinun vuotesi lopu".
      Kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Istu minun oikealle puolelleni, kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi astinlaudaksi"?
      Eivätkö he kaikki ole palvelevia henkiä, palvelukseen lähetettyjä niitä varten, jotka saavat autuuden periä?

Tämän pitäisi olla selvää tekstiä.

• jarouse

jeesus oli jeesus eli jumalanpoika ja me olemme jumalanlapsia myöskin
      me kaikki tulemme samasta lähteestä jota voi kutsua jumalaksi sillä nimeä emme tiedä koska se on meiltä salattu ja hyvä niin
      jokaisessa meissä on jumalan luoma sielu ja silloin olemme osa jumalaa ja jumala on meissä
      että näin yksinkertaisuudessaan -ei siihen kirkkoja tarvita.
      Enkelitkin ovat osa jumalaa
      jumala on kaikki persoonat ja olomuodot josta taas voisi sanoa etä jumalalla ei ole persoonallista olomuotoa jos hän on kaikki

• puusilima_

Jeesus on Saatana?

• - valon kantaja-

Tuossa on kyllä ajatusta, sillä Mikaelhan on Jumalan oikea käsi, ja Gabriel vasen.
      Ja istuu Jumalan oikella puolella.....

Mutta arkkienkelit ovat sanansaattajia, kun taas Jeesus on pakko laskea kuuluvaksi profeetoihin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      45
      2053
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1291
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      981
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe