Uusi 2-tahti mopo, kaasari on uusittu joten vika ei ole siinä.
Ja vikahan on ihmeellinen, käy vain "kuristin eli ryyppy päällä", heti kun ottaa ryypyn pois niin sammuu vaikka olisi kone lämmin ja kaasu pohjassa.
Kaasarissa on tyhjäkäyntiruuvi ja vaikka laittaisi huutamaan niin sammuu kun ryypyn tiputtaa pois...
Toimi siis 2 h. edellisellä kaasarilla ja nyt siis sekin takuuseen vaihdettu.
Sillä voi ajaa mutta mustaa öljyä, ei tuorevoitelu peli, lentää pakoputkesta ja tietenkin tehot hukassa.
Voisikohan bensa olla "pilalla", n kuukauden muovikanisterissa ollutta valmista 2-t bensaa.
TEKNINEN MYSTEERIO
14
875
Vastaukset
- Make6sd
kokeile dieseliä
- herbertti
luultavasti vika on kaasarissa joten ota se pois ja laita bensaletkun sisälle pääsuutin ja sitten letkun pää sylinteriin.sillä asia onkin sitten kunnossa.ole hyvä vaan
- pooeekkkl
ja taas kaksi sankaria kertomassa satujaan
- ....
pooeekkkl kirjoitti:
Siis onko Mopo Uus enduro? ja kun sanoit että 2t bensaa niin mitä se semmoinen on? uudet mopot ovat tuoreöljelyllä joten ihan tavan bensaahan niihin menee? eli vikana saattaa olla jos käytät äljyn sekaista bensaa?
- .........
pooeekkkl kirjoitti:
Siis onko Mopo Uus enduro? ja kun sanoit että 2t bensaa niin mitä se semmoinen on? uudet mopot ovat tuoreöljelyllä joten ihan tavan bensaahan niihin menee? eli vikana saattaa olla jos käytät öljyn sekaista bensaa?
- ..................
......... kirjoitti:
Siis onko Mopo Uus enduro? ja kun sanoit että 2t bensaa niin mitä se semmoinen on? uudet mopot ovat tuoreöljelyllä joten ihan tavan bensaahan niihin menee? eli vikana saattaa olla jos käytät öljyn sekaista bensaa?
Sanot että mopo on uusi.
Siinä pitäis siis olla takuu voimassa.
Ota yhteyttä myyjään että korjaavat pelin.
Siinä on ilmavuoto imupuolella tai männänrenkaita poikki taika sitten vuoto kampikammiossa.- fdgrt hey
Kysele tältä sivustolta: http://www.motot.net/
Täältä et saa mihinkään kysymykseen kunnollista vastausta niinkuin varmaan jo huomasit.. - petelius12
fdgrt hey kirjoitti:
Kysele tältä sivustolta: http://www.motot.net/
Täältä et saa mihinkään kysymykseen kunnollista vastausta niinkuin varmaan jo huomasit..eihän täältä mitää kunnolista vastausta saa ku tääl noi 2 sankaria mulkkuilee.
- ASIALLISISTA
vinkeistä. Joo läpille asti menin ja nekin ovat ehjät, en taida jaksaa alkaa pyttyä irroittelemaan koska takuu tosiaan on voimassa.
- herbertti
ketkähän nuo kaksi sankaria mahtavat olla jos saanen kysyä?
- olen omena...
juuri sinä herpertti ja tuo make6sd
- asfdasf
Suuttimen kokoa vaihdettu?Imukaula vuotaa?
Suutin on aika ratkaseva tekiä noissa hommissa :> - a_sentaja
Niinkuin vanha erkki sanoi imuvuoto jossain ja kerran takuu vielä päällä, älä ala itse korjaamaan, se mitätöi takuun kun rupeat itse konetta availemaan. Viet huoltoon ja vaadit palvelua, jolloin asia tulee kuntoon, onko kysessä muuten "made in kinuski" mopo?? Vai onko kyseessä rabasan tai am6 moottori tai kenties morinin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796