Nyt saatte itse valita parhaimman pokemonin
seuraavista kymmenestä vaihtoehdosta.
1.Pikachu 2.Lugia 3.Mew 4.Mewtwo
5.Bulbasaur 6.Charmander 7.Squirtle
8.Totodile 9.Merril 10.Meowth
Pokemon-Äänestys
17
421
Vastaukset
- Meganium
Voimakkain:Mewtwo-Mew Söpöin:Mew-Pikachu.
- Suikun
hmmmm.... Valitsen Lugian
- totodile
Tietenkin Totodile!Olipas tyhmä kysymys.
:) - bubbazoar!
bulbasaur!
- Jasu
numero 7 on ehdottomasti paras!!!!!!!!!!!
- Squirtle
kuitenkin mun lemppari on Pikachu!
- bulbasaur
hmm..vaikea valinta,mutta ehkä paras on kuitenkin
Bulbasaur. - Fireworks
Noista se on Mew! Paras on tietysti Ninetales!
- terv. articuno
Mun mielestä lugia tai mewtwo. mä pidän kyl
eniten articunosta
- master
mewtwo
- Dark Muk
...
- Sylveon
Bulbasaur!
- PT123
Täytyy sanoa Pikachu.
Pikachu
- Nik0025
Lugia noista vaihto ehdoista mutta minun suosikkini on chikorita ja shaymin on kyllä muitakin josta pidän.
- bulbamestari
bulbasaur
- S.Evans
Ehdottomasti mew.
Peleissä sille voi opettaa suurinpiirtein kaiken mahdollisen ja se yhdistää diton transform-gimmickin itsessään käyttökelpoiseen pokemoniin. Metatasolla sarjan kasvaminen yhdeksi suurimmista populaarikulttuuri-ilmiöistä on isolta osin mewn ansiota, koska ensimmäisenä peleihin piilotettuna myyttisenä pokemonina se aikoinaan boostasi pelien herättämää mielenkiintoa ja suosiota mahdollistaen että pelisarja sai jatko-osan.
Kaiken kukkuraksi se on poskettoman söpö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784