Hei kaikille!
Etsin laatikosta äsken jotain ja löysin putelin Lancomen Miraclea. Kauankohan se on hyvää? Ei mielestäni haise huonolle, mutta on ainakin 4 vuotta vanhaa.. Pimeässä on säilytetty ja huoneenlämmössä.
Tuoksujen säilyminen
5
820
Vastaukset
- se avaamaton
pakkaus? Silloin se ainakin on vielä hyvää. Ja vaikka olisikin avattu pakkaus, niin minä ainakin käyttäisin sitä jos se tuoksuu hyvälle.
- adalmiina81
On suihkepullo, ja olen sitä kyllä käyttänyt. Löysin myös Bossin Womania.. Olisi pitänyt penkoa jo muutama vuosi sitten :)! Mulla vaan tuoksujen käyttö on niin kausittaista, on pitkiä kausia etten kärsi mitään keinotekoista tuoksua.
- ......
adalmiina81 kirjoitti:
On suihkepullo, ja olen sitä kyllä käyttänyt. Löysin myös Bossin Womania.. Olisi pitänyt penkoa jo muutama vuosi sitten :)! Mulla vaan tuoksujen käyttö on niin kausittaista, on pitkiä kausia etten kärsi mitään keinotekoista tuoksua.
Hajuvedet ovat 80%:sta etanolia, joka on kemikaalien säilytykseen parhaita aineita. Valolta suojattuna ja korkki tiiviisti kiinni säilyy vuosia tai vuosikymmeniä muuttumattomana.
Tuoksuharrastajat usein ostavat eBaysta 80-luvun hajuvesipulloja ja käyttävät niitä mieluummin kuin reformuloituja moderneja (=vesitettyjä ja lyhytkestoisia, halvalla tuotettuja) versioita. - vielä on
...... kirjoitti:
Hajuvedet ovat 80%:sta etanolia, joka on kemikaalien säilytykseen parhaita aineita. Valolta suojattuna ja korkki tiiviisti kiinni säilyy vuosia tai vuosikymmeniä muuttumattomana.
Tuoksuharrastajat usein ostavat eBaysta 80-luvun hajuvesipulloja ja käyttävät niitä mieluummin kuin reformuloituja moderneja (=vesitettyjä ja lyhytkestoisia, halvalla tuotettuja) versioita.olen huono käyttämään tuoksuja,ja wc:n kaapissani on vuodelta 1989 oleva yves saint laurentin tuoksu,joka on pysynyt ihan hyvänä. koskaan ei ole ollut suoraan auringon valossa ja korkki on ollut hyvin kiinni.itsekkin olen hämmästynyt,että miten tuoksu on voinut säilyä.
kesällä juuri tämän tuoksun, mausteinen, hieman miehekäs tuoksu, onkohan siinä mausteneilikkaa, tai kanelin tuoksua?
Pidin sen erikoisesta ja miellyttävästä tuoksusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154