tää on varmaan ylivoimaisin äänestysero Kadille, Jussilla ei ole mahdollisuuksia.
Kansa tukee Kadia!
Jussi kotimatkalle, Kadi ylivoimainen
125
19168
Vastaukset
- E.N Usko
vaikka onhan tapani kansallakin faninsa..
- lauseen alussa
isokirjain ja erinimet isolla.kysyppäs opettajaltasi miten kirjoitetaan ja sitten vasta palstoille.
- ohna
lauseen alussa kirjoitti:
isokirjain ja erinimet isolla.kysyppäs opettajaltasi miten kirjoitetaan ja sitten vasta palstoille.
tää on vitsi?
- Opi itse edes kirjoittamise...
Lause aloitetaan isolla kirjaimella. Ei iskokirjain vaan iso kirjain, ei erinimi, vaan erisnimi. Pisteen jälkeen tulee välilyönti ja sen jälkeen uusi lause aloitetaan isolla kirjaimella.
Ei kysyppäs vaan kysypäs.
Nin että mitäs jos kysyisit ensin itse opettajaltasi, kuinka kirjoitetaan ja sitten vasta palstoille! - Pirre
Opi itse edes kirjoittamise... kirjoitti:
Lause aloitetaan isolla kirjaimella. Ei iskokirjain vaan iso kirjain, ei erinimi, vaan erisnimi. Pisteen jälkeen tulee välilyönti ja sen jälkeen uusi lause aloitetaan isolla kirjaimella.
Nin että mitäs jos kysyisit ensin itse opettajaltasi, kuinka kirjoitetaan ja sitten vasta palstoille!Hankkikaa elämä.
Antaa jokaisen kirjoittaa niinkuin osaa,ei kannata takertua muotoseikkoihin. - heko vaan
Pisteen jälkeen seuraa välilyönti ja sitten iso kirjain. Sanaan "kysyppäs" riittää yksi p. Pilkku puuttuu sanan "kirjoitetaan" jälkeen.
Mitä virheitä löytyy tästä viestistä? - epäopettaja
Opi itse edes kirjoittamise... kirjoitti:
Nin että mitäs jos kysyisit ensin itse opettajaltasi, kuinka kirjoitetaan ja sitten vasta palstoille!Miksi täällä aina valitetaan kirjoitus/kielioppivirheistä?
Tämä on keskustelufoorumi!! Ei täällä ole sääntöä, että pitää olla pilkun jälkeen välilyönti!
Itseäni ei häiritse pienet kielioppivirheet, kunhan ymmärrän tekstin.
Ette kai te esim palavereissakaan rupee heti kommentoimaan ja morkkaamaan jos jollakin tulee väärä sana, vaikka sanoman merkitys on selvä!! - minnilii
Ei erinimet.
- cecilia
epäopettaja kirjoitti:
Miksi täällä aina valitetaan kirjoitus/kielioppivirheistä?
Tämä on keskustelufoorumi!! Ei täällä ole sääntöä, että pitää olla pilkun jälkeen välilyönti!
Itseäni ei häiritse pienet kielioppivirheet, kunhan ymmärrän tekstin.
Ette kai te esim palavereissakaan rupee heti kommentoimaan ja morkkaamaan jos jollakin tulee väärä sana, vaikka sanoman merkitys on selvä!!Kadi ja Jussi lähtee molemmat.
Kirjoitusvirheistä vielä, pääasia että tulee ymmärretyksi. Täällä ei tarvitse pilkut ja pisteet olla oik paikoissa. Joku kyttää toisten virheitä, aika lapsellista. - fantsuu
pepe wilbergilläkin on 4 fania.
- kadifani
cecilia kirjoitti:
Kadi ja Jussi lähtee molemmat.
Kirjoitusvirheistä vielä, pääasia että tulee ymmärretyksi. Täällä ei tarvitse pilkut ja pisteet olla oik paikoissa. Joku kyttää toisten virheitä, aika lapsellista.Varmaan ylivoimaisesti.
Mutta tietysti, kun kaikki sanoo että Jussi lähtee niin tulee joku yllätys että Kadi lähteekin :D. Pitäisi tähän nyt sanoa että koputtakaa puuta ! :D Joo. Ei varmaan muutaku Pohjanmaalta olevat tiedä ton jutun. :D - nävyt..
.. itsekki kirjottavan. :D
- kadihelvettiin
kadi kusee tän homman ja lähtee ku leppäkeihäs bb talosta
- inhoja
kadi saa lähtee inhottava tyyppi
- taas textata ++++++
kadille 100 eken verran
- Nimetön
Samaa uskon/toivon. Lienenkö muuten ainut joka ei tykkää Saulista....enkä Tellustakaan. Muuten, osuva nimi jotenkin hälle toi Tellu. Naama ihan "tellun" näkönen :)
- Ei Kadi fani
Kadi pois talosta ja heti. Kadi luulee olevansa perempi kuin muut. Kun Martina tuli bb taloon oli Kadin puheet ihan järkyttävät. Ei se voi Martinasta puhua niin kuin puhui kun ei se sitä edes tunne. Kadi haluaa vain nukkua ja tehä niin kuin itse haluaa.
- kadi on
niin söpö
- jenZci84
kadi on kirjoitti:
niin söpö
Plussaa Kadille! Ehdottomasti!! :)
- Kadista
Se on totta, että Kadi suhtautui aluksi Martinaan ennakkoluuloisesti. Kuka ei olisi ennakkoluuloinen, Kadi vaan kertoo kaikki mitä ajattelee, eikä salaa jatuksiaakaan. On luonnonlapsi.
Toisaalta nyt taas kun Martina on ollut siellä pidempään ja häneen on tutustuttu on Kadi imeisesti ainoa, joka hyväksyy Martinan. Suhtautuu häneen positiivisesti. Se kävi ilmi eilisestä ohjelmasta. - EiVoiHyvänenAikaLastenMaailmaa
jenZci84 kirjoitti:
Plussaa Kadille! Ehdottomasti!! :)
Eli koska Kadi on "suloinen" saa hän käyttäytyä ala-arvoisesti? Olla ilkeä ja herjata muita? Puhua pahaa ja olla agressiivinen?
Ei se noin mene =)
Jos ihminen on sisältä mätä eikä osaa käyttäytyä, niin ulkoinenkaan kauneus ei auta asiaa.
Minäkin järkytyin Kadin puheista kun Martina tuli taloon. Aika pinnallista ja tekopyhää, ja kamala agressiivisuus ja uhkailu "vetää turpaan" Martinaa. "Mun kaverit on sanonu et jos sä näät sitä jossain ni vedä turpaan" Kadi naureskeli. Ilmeisesti Kadin kaverit ei itse osaa, uskalla tai vedättävät Kadia tekemään idioottimaisia asioita niin pääsevät naureskelemaan hänelle. Että tällaisia ihmsiä se Kadi pitää kavereinaan. Aika heppoista on hänenkin onnensa siviilissä. - olldde
Kadista kirjoitti:
Se on totta, että Kadi suhtautui aluksi Martinaan ennakkoluuloisesti. Kuka ei olisi ennakkoluuloinen, Kadi vaan kertoo kaikki mitä ajattelee, eikä salaa jatuksiaakaan. On luonnonlapsi.
Toisaalta nyt taas kun Martina on ollut siellä pidempään ja häneen on tutustuttu on Kadi imeisesti ainoa, joka hyväksyy Martinan. Suhtautuu häneen positiivisesti. Se kävi ilmi eilisestä ohjelmasta.Martinahan ei tykkää Timosta kuten ei Kadikaan.
- Juuh....
Kadista kirjoitti:
Toisaalta nyt taas kun Martina on ollut siellä pidempään ja häneen on tutustuttu on Kadi imeisesti ainoa, joka hyväksyy Martinan. Suhtautuu häneen positiivisesti. Se kävi ilmi eilisestä ohjelmasta.Kun tuijottelee seiniin lasittunut katse silmissä, on muissa maailmoissa ja hyvä ettei saa kuolaa kuivata suupielestä, niin se ennemmin lähentelee flegmaattisuutta tai apatiaa kuin sitä että olisi luonnonlapsi.
- siis..
olldde kirjoitti:
Martinahan ei tykkää Timosta kuten ei Kadikaan.
samanlaisia ainakin sen asian suhteen. Täytyy myöntää etten minäkään tykkää Timosta. On se kummallista jos elämässä ei ole mitään muuta kuin naisten kaato ja seksi. Köyhäksi vetää, ei jaksa innostua.
- cara79
Mutta kait Kadilla oli jotain tietoa ennestään Martinasta, koska eikös Kadi ole tämän kuuluisan nimeltä mainitsemattoman jalkapalloilijan naisystävän kavereita, jonka suhteen Martina "rikkoi"...
Vaikka tosi se kyllä on, että it takes two to tango...
Ja mielestäni talon asukkaat antoivat melko hyvin mahdollisuuden Martinalle, mutta hänellä itsellään oli ennakkokäsitykset kaikista talon asukkaista.
- Varma Tieto
Onneks kati putoaa.
- vihtahousu
Jarkon hellu ei putoo.
- -----------------
vihtahousu kirjoitti:
Jarkon hellu ei putoo.
jussi ulos!
- jee
Olen samaa mieltä.
Kadi on suloinen persoona!! Jussi ei tee mitään.. - voittoon toivoo tää
Olen samaa mieltä kanssasi ja lopullisen niitin antoi toinen kilpailija nimeämisessä Jussille: "sen hyegienia-tasossa on toivomisen varaa, on hajuhaittana täällä jo". Kadi on edelleen reipas, huumorintajuinen ja mukavan laiskanpullee, kuten me kansakin :)
- ...
ois kyl kadin aika lähtee kotionsa nukkuun..ei enkä ole kateellinen kuten eilisessä extrassa kaikkia kadin ulos haluajia kuvailtiin..itse asiassa mietin mistä sille vois edes olla kateellinen?...eihän se edes tee talossa mitään kuhan vaan nukkuu..
ja kaiken lisäksi suomalaisessa ohjelmassa toivoisin näkeväni tai oikeastaan kuulevani sujuvaa suomen kieltä..että näin.- puhuu oikein suomea
??????????
- Printzessa Muka
saa painua äitinsä helmoihin passattavaksi!!!
Ei voi sanoo, kuka ois nii ylitse muiden talossa, mutta Kadi se ei ainakaan ole, leikkii parempaa kuin muut ja on aivan uskomaton nirppanokka.
Sitä piipitystä ja häsläämistä ei enää jaksa.piste.fi - Jarkko timppa sauli fanittj...
Kadi ulos talosta. Alkaa jo kyllästyttää koko tyyppi!!!!!!!
- miten äänestetään
Johan se viime kerralla nähtiin että äänestystulosta väännetään miten sattuu...
Jos Kadin halutaan tuotantotiimin puolesta lähtevän niin sehän lähtee riippumatta siitä mitä äänestetään, hehheh...- se menee
Oletteko ajatelleet,miksi äänestystuloksia julkaistaan välitietoina,siksi tietenkin,että kansalaiset innostuis hullunlailla äänestämään! Näin meitä narutetaan:)mutta kukas sen ohjelman viinat muuten maksaisi,kuin tekstiviestittelijät.Ja olen samaa mieltä,että ei ne äänestystulokset ole oikeita,tuotanto vain poistaa sen,jonka haluaa,ei siihen äänestykset paljon vaikuta,sitä ei ainakaan ole missään todistettu. Minä en ole sen vuoksi äänestänyt kertaakaan,enkä ole aikonut puhelilaskuani mokoman takia kasvattaa.Ja ihan sama,kuka lähtee,ei niistä kukaan kuitenkaan sinne jää,Jarkko tosin on ollut lähes koko ajan reilu muille,joten hän ansaitsisi voiton,Saulille ensin sitä toivoin,mutta se Martinan pilkkaaminen Tellun kanssa vei miehestä reilun miehen kuvan alas ja koska hän on itsekin tunnustanut,ettei oikein hallitse viinankäyttöä(tai hallitsee sen liiankin hyvin;)),niin on varmaan parempi,ettei saa niin isoa rahasummaa,siinähän voi lähteä henki,ennenkuin on juotu.Toivon,todella,että jos Sauli voittaa,ettei niin käy,vaan poika osaa käyttää rahat muuhun,kuin juhlimiseen,oman itsensä takia.
Kaikilla meillä on oma suosikki ja niin kuuluu ollakin ja jokaisella on oikeus mielipiteeseensä,joten olisi kiva,jos toisen mielipidettä kunnioitettaisiin ilman typeriä alatyylisiä kirjoituksia.Se malkahan on aina myös omassa silmässäkin:)) - Kadi ja Martina rulaa...
...yksi toisensa jälkeen.(Timo, Henri, Jussi, Aki,ym.)
Juu, äänestäkää vaan Kadi aina tiputusuhan alle siellä talossa mutta sitten kun joudutte Kadin kanssa äänestykseen niin se on GOODBYE !
Varsinkin Kadia arvostan siitä ettei se sellainen laumaeläin joka tarvitsee tukea toisilta mielipiteilleen.
Siellä on just näitä Piiaa ja Timoa jotka nähtävästi
ovat kusi sukassa kun kun Kadi sanoo oman mielipiteensä. Yleensä silloin Timo lähtee tupakalle ja se hännystelyjengi perässä. =)
Ja tämä Jussihan oli näiden kahden (P&T) vietävissä noissa mielipiteissään mutta onneks se lähtee nyt, Piipertäjä seuraavaks.
Martina sanoi suoraan sen Timolle joka olisi pitänyt jo aikaisemmin eli sehän on "kaapissa asuva neiti". Yrittää peitellä suuntautumistaan tolla naispelillä.
HYVÄ KADI & MARTINA !
- Nimetön
Eipä Kadista tykätä BB talossa eikä ulkopuolellakaan. Eikä Kadi ole niin uhrautuvainen ku Jussi joka valitsi itsensä kärsimään rangaistusta arkkuun...KADI "mä olen prinsessa ja kaikki palvoo mua. luulen olevani täydellinen ja joa mulla on paha päivä niin sitten on kaikilla muillakin." tulee tippumaan !!!
- Nimetön
Aivan samaa mietin itsekin ja se uhrautuvaisuus tapahtui ENNEN äänestystulosta,joten Jussi tosi reilu kaveri,luulen,että Kadi olisi määrännyt inhokkinsa sinne ja ne nimethän jo tiedetään.Pitää kattoa ihmisen sisimpäänkin,ei siihen mitä esittää muille ja selkäänpuukottaa sopivan tilaisuuden tullen!
- bb-fani
Et oo tosissas!!!Tietenkin Jussi tippuu!!Kansa tukee enemmän Kadia kuin Jussia!!!
- ulois
Nimetön kirjoitti:
Aivan samaa mietin itsekin ja se uhrautuvaisuus tapahtui ENNEN äänestystulosta,joten Jussi tosi reilu kaveri,luulen,että Kadi olisi määrännyt inhokkinsa sinne ja ne nimethän jo tiedetään.Pitää kattoa ihmisen sisimpäänkin,ei siihen mitä esittää muille ja selkäänpuukottaa sopivan tilaisuuden tullen!
kadi ulos niin taloon jää yks MIES neitien joukkoon
- tylsä hemmo..
Kyllä Jussi joutaaki jo talosta, perin väritön ja mitäänsanomaton persoona. Kukas siellä sitte kotkottaa jos ei Kadi, pitääkö ne kaikki tyypit yrittää savustaa ulos, joista on katsojille vähänki iloa :P Aitolehmä kyllä on osottautunu niin biatchiksi että kohta ne tappaa sen tai ainaki polkevat maan rakoon jos ei sitä saa sieltä ulos :P Hullu akka, kertakaikkisen persoonallisuushäiriöinen tapaus ja narsistisuuden perikuva.
- TEHDÄÄN ENNÄTYS!!!!!
Kadi tulee oleen aivan ylivoimainen tässä skabassa, mutta ei herran jestas nyt mokata tätä, vaan kaikki Kadi fanit ( ja muutkin ) antakaa nyt niitä ääniä Kadille! Eli ei nyt tehä sitä pahaa mokaa, ett luotetaan vaan ett voittaahan se kKdi nyt tietenkin ton luuseri-jussin, ääniä meidän pitää joka tapauksessa antaa aivan loppuun asti!!
Ja nyt meillä voi olla itse asiassa hyvä mahis tehä bb:n suomen ennätys äänien eroissa, Jussilla ei meinaan oikeesti voi olla fanin fanii, on se sellanen uuno!- mutta äänestäkää
kaikki Kadia!! Jussi kotiin, saahan se jokatapuksessa sen lomamatkankin eli Jussi lomalle.. Kadi taloon niin tapahtuu paljon mielenkiintoisempia asioita!
Jos Jussi olisi edes vähän samanlainen kuin Kaki oli olisi kisasta voinut tulla tiukempi, mutta turhan hiljainen vaikka reilu onkin.. kaveri ainesta, mutta ei missään tosi-tv ohjelmassa jaksa seurata.
- Big brother Brand
Kadi on hirveä finninaama, joutuu aina pistämään naamaansa niin paljon meikkiä, että alkaa oksettaa! Kadi ulos sunnuntaina, Jussi vasta sen jälkeen.
Martina voittoon, sanoo asiat suoraan ja on Nainen isolla N:llä!!!- ollaan reiluja
Miks Kadin pitäis lähteä pellolle vaan sen vuoks kun ne on ihan hyvän näkönen (Martinan on kyllä aika ylivoimainen) ja järkevin heti Martinan jälkeen.
- yooy
marttina ei voita tätä peliä koskaan...
- onparöyhkeää
''Kadi on hirveä finninaama, joutuu aina pistämään naamaansa niin paljon meikkiä, että alkaa oksettaa!''
On sulla otsaa! Ei kukaan voi sille mitään, että finnejä tulee. Ole todellakin onnellinen, jos sinulla ei ole, mutta älä hauku muita siitä.
- kadin puolesta
tehty töitä jo hommattu paljon plussia kadille
- just noin
...eli tuo "reilu kaveri" on nyt kyllä täysin väärässä ohjelmassa, mitä järkee yleensä tollasen on mennä tosi-tv-ohjelmaan sohvan nurkkaan nyhjöttään, ja oleen aivan hiljaa....kadille 5 plussa ääntä antanut
- Ite !
Arvatkaa ketä kiinnostaa VÄHITEN.
- hnihiujiksjhe
Jussi putoo!!! huonoo mainetta keskipohjanmaalle.KAdi voittaaa äänestyksen reilusti !!!!!IDIOOTTI se Jussi!
- halhklshkh
eiks toi vitun kadi vois lähtee jo ku joka vitun äänestyksessä se on. mitä vittua te näette siinä. ei vittu. olen puhunut
- maxell.
Kadi pois!!!!!!!!!!!!!!!!!
- khyll
niinii jussi lähtee joojoo..kyll sen ny kaikki tietää!!!
- Yewily
En kestä Kadia enää!!
Haluun sen akan ulos sieltä. ;)- äänestä
laita miljoona miinus viestiä ;-))
- pöö... :D
no jaa, en nyt tiedä. Jussi on ihan okei tyyppi, sille pitäs varmaa antaa mahollisuus jatkaa talossa koska se on uus. mut kyl kadi on paras. :) et en sit tiiä :) toivottavasti kadi mut sit toisaalta jussi :) tää on vaikeeta. mut jaa, ihan sama :)) molemmat on hyvii
- go on keeper
Jussi huono vastus Kadille koska ei ole tehnyt talossa mitään, mutta sitten kun joku OIKEA bb-asukas tulee vastaan (kuten Sauli, Jarkko, tai lukuisia faneja lähiaikoina kerännyt Niko) niin se patalaiska mäyrän näköinen läskiperseballeriina kyllä lentää talosta kuin leppäkeihäs. Kyllä sillä ämmällä niin paljon noita vihaajia kummiski on.
- Wertti Von Pertti
Kadi voittaa koko kisan. On kaikista mukavin ja kaunein koko talossa. Osa pitää myös hauskaa ja pärjää porukassa hyvin.
- joocsd
Kadi on ainakin kaikista naiivein ja siksi ehkä ärsyttävin. Taitaa myös olla teennäinen, vai voiko hän oikeasti olla niin tyhmä, miltä näyttää.
- BeatrixKiddou
Jussi huono vastus Kadille koska ei ole tehnyt talossa mitään, mutta sitten kun joku OIKEA bb-asukas tulee vastaan (kuten Sauli, Jarkko, tai lukuisia faneja lähiaikoina kerännyt Niko) niin se patalaiska mäyrän näköinen läskiperseballeriina kyllä lentää talosta kuin leppäkeihäs. Kyllä sillä ämmällä niin paljon noita vihaajia kummiski on.
- Stuidu.vm.61
se Kadi on se joka pakkaa laukkunsa tänään viimeisen kerran BB-talossa.
- Jussi ulos
Vaikka kadi on äkäinen prinsessa, niin kaikki tietävät, että jokainen meistä on omalla tavallaan rasittava ja lyön vaikka vetoa että jokaisessa meistä on paljon samoja piiretitä kuin kadilla! Hän on luonteva ja juuri sen takia niin hauska! Ja kumpi luo taloon tilanteita jussi vai kadi? KADI YLIVOIMAISESTI
ja tästä päästään siihenkin, että jos martina joutuu äänestykseen niin minä haluan pitää hänet talossa, koska hän luo tilanteita, mitä katsojat haluavat nähdä: riitoja, kinoja jne...
ei mua ainakaa kiinnosta katsoa, kun jussin kokoinen mies röhnöttää tuppisuuna sohvalla koko päivän, toivon että ei teitäkään!
kiitos
Kadi voittoon- on ahkeroitu kadille
- my90
sais kyl mielummin Kadi tippua. ällöttävä ämmä...
- 4444444
Sinun kanssasi!! Kadi on ällöttä ämmä ;)!!!!!!!!!!!
- väritön
-pullamössö poika putoo.
- t9t6y0
jussi tippuu jussi on kiva mutta en silti halua että kadi tippuu
- crocoodiile
Jussi ulos, eihän hänellä ole mitään virkaa talossa!
- mikateus
katsokaapa kansa kui virotyttö painaa mahaan kaikkea ilmaista mikä mahaan yleensä suunkautta saa ängettyä.
hirveen ahne syöjätär kun kerran ilmaiseksi saa.
näkee kyllä kun on puuttees elänyt ja nyt sit urakalla niin et finnit kukkii suun ympärillä voi taivaitten talikynttilät. onks kukaan huomannut hänen ahmimista ja koko ajan täytyy jotain mutustaa... ulos vaan syömästä ilmaista ruokaa... - mikateus
katsokaapa kansa kui virotyttö painaa mahaan kaikkea ilmaista mikä mahaan yleensä suunkautta saa ängettyä.
hirveen ahne syöjätär kun kerran ilmaiseksi saa.
näkee kyllä kun on puuttees elänyt ja nyt sit urakalla niin et finnit kukkii suun ympärillä voi taivaitten talikynttilät. onks kukaan huomannut hänen ahmimista ja koko ajan täytyy jotain mutustaa... ulos vaan syömästä ilmaista ruokaa... - htp
jussi putoaa 80-20
- leelee
Kadihan on paljon mielenkiintoisempi persoona... Itse en henkilökohtaisesti tiedä, kumpi on mielenkiintoisempi,mutta luulen että blondi jää.
- Nimetön
Kadi on ollut niin monesti tiputuksessa.
Se vaan on kuitenkin paljon mielenkiintoisempi persoona kuin Jussi jolla ei todellakaan ole mahdollisuuksia Kadia vastaan =) - +++´´´´++++++++
KADI VOITTAA KOKO SKABA,LYÖDÄN VETO
- Putoaa
Hyvää kotimatkaa Jussille...Kadi ei kyllä voita koko juttua mutta tämän äänestyksen kyllä...
- Kadi putoa!!!
Jussi on kaikista söpöin! =)
- KADI JÄÄ
ei muuta sanottavaa
- ,,,,,,,,,,,
Lopeta se toivominen!!!!!!!!!!! Jussi on paras!
- PikKu_PöRRöPää
Jussi lähtee ehdottomasti, koska häntä ei ole juuri huomannut BB-lähetyksissä.
Hän on kuin varjo joka siel vaeltelee itekseen eikä pahemmin yritä tuoda itteensä mukaan yhteisiin juttuihin.
Jussissa siis ei oo ainakaa voittaja-ainesta/mahdollisuuksia voittoon YHTÄÄ. - sinne..
taloon mitään jussia edes menny,teitä huijataan 6-0,senkin lampaat!
- PikKu_PöRRöPää
Mitäs hel*ettiä se sitten sielä muka tekisi jos sitä ei sinne olis menny?
- Varmasti
...JÄÄ. KADI ON PARAS!!!
- Kadifani
Kadi on ylivoimainen! Sentakia se yritetään talosta tiputtaa ;( vaan silti ei ole tippunut, sillä kansa tukee Kadia
- ,,,,,,,,,,,
Hahaha! Enpä nähnyt Kadissa mitään ylivoimaista!!!!!!!!! Vitun haiseva ämmä!!!
- lallu
niin voittaa
- Riittää jo!
Lopettakaa tämä jo!
- Härmän jätkä
Puhut vähän mutta asiaa
- äänestäkää
Haluamme teidän tyhmien rahat!
Terveisin bb-tiimi.- Härmän jätkä
huomata että joku muukin on huomioinut tämän
- Ryyppyjuhla Musta-aukko
Minä äänestän Veikkoa,Veikko on hyvä mies,äänestäkää tekin Veikkoa.
- kettutyttönen
Katsokaahan etusivun kuvaa, jossa Kadi ja Jussi ovat. Totta se on, kun tarkemmin katsoo niin Jussi on melkein paremman näköinen kuin Kadi, ainakin yhtä hyvän. Eli jos lasketaan viel et Kadilla on meikit naamassa niin ei kyllä miehen ja naisen kauneuseroista voi puhua.
- Lähtee...
Onneksi vepari lähtee tänään, on häpeällistä esittäytyä olemalla palomies vaikka on vain harrastelija, sopimuspalokuntalainen!
- Härmän jätkä
Aivan sama kuka tippuu kunhan tippuu kaikki
että jää kunnon ohjelmillekin aikaa saatana
tommosta roskaa - HETI PAIKALLA
Suomi24! Vilkaiskaa Hesarin mielipidemittausta: 85% vastaajista pitää tosi-tv-ohjelmia turhina.
Lopettakaa tämän ala-arvoisen roskan mainostaminen! - Nimetön
Haisuli-Jussi putoaa :P
- mmm
kadi putoa haiseva ämmä!!!!!!!!!!!!!!!!
- kalinka
mmm kirjoitti:
toivottavasti virotytto lahtee pois.
ja bebe wilberi tilalle buhahhhaa - Alexi
mmm kirjoitti:
Kadi on paras koko porukasta.Tylsä läskimaha Jussi ulos!!!!!!!!!
- mmm.
kalinka kirjoitti:
toivottavasti virotytto lahtee pois.
ja bebe wilberi tilalle buhahhhaaJa ime kadin rinnasta vitun maitonsa!
- mmm.
Alexi kirjoitti:
Kadi on paras koko porukasta.Tylsä läskimaha Jussi ulos!!!!!!!!!
Sä kan voi imeä sen ämmän rinnasta maitonsa!!!!!!!!!! :D hahah
- Sivistynyt
mmm kirjoitti:
Mä en tunne mitään...?:) Oletko käynyt haistamassa, tai onko ylivoimainen hajuaisti??? Olet säälitävä, tiesitkö sen?
- heiskane
mmm. kirjoitti:
Ja ime kadin rinnasta vitun maitonsa!
elä poika rienoo, viro juna laht jo koht saapu talina josa odota iljewiz. hei kadi mina anna sulle lanti.buuhhaa
- paruv..
mmm. kirjoitti:
Ja ime kadin rinnasta vitun maitonsa!
elä poika rienoo, viro juna laht jo koht saapu talina josa odota iljewiz. hei kadi mina anna sulle lanti.buuhhaa
- kattoo bbtä et älä
puhu mistään kansasta mitään,voiko turhempaa ohjelmaa olla.
- titsuli
mä oon ainaski yli 20 ja tunnen yhen 50 vuotiaanki,joka kahtoo
- tanja.emas
JUSSI ON PARAS MIES POHJANMAALLTA.KADI POIS TALOSTA HÄN ON YÖÖÖÖK.....JUSSI JUSSI JUSSI JUSSI JUSSI
- Miten ilkeitä
Täällä ollaan.....Käytöstapoja, IHMISET.....:) Kadi on just sellainen, kun on. Aito....Siitä se lähte. Ei siitä voi olla katellinen. Tsemppia, KADILLE!!!!!
- fobya
Niimpä, mulle on toki aivan yks ja sama kumpi lähtee, mutta kyllä se kadi sinne varmaan jää niitten fanien takia.
- Kadi on paljon parempi !!
Ja kun katoin perjantaina [ kai ]
sen lähetyksen.. kadilla oli yhtä paljon ääniä.. kuni jussilla - ääniä !! ja rauhallinen ja aito rehti suomalainen perusmies jussi jatkoon.
- taasko kadi
kyllä toi jussi saa nyt lähteä.ei siis minkäänlainen tyyppi. kadi on luonnollinen ihminen ja osallistuu innolla viikkotehtäviin.mielestäni kadi kuuluu parhaimmiston joukkoon eli kadi sais voittaa! tiina ja piia ulos, kumpikin kauheita valittajia. martina sais ruveta pesee näitten kaljanhuuruisien iltojen wc:tä sopis sille oikein hyvin!
- tekstasin kadille
pankaapas paremmaks
- joku
jussi lähtee 90½ varmuudella
- sulle
HAha vai kadille kansan tuki? HAhahahahah *REPS* Kadi ärsyttävän näköinen seläntakana puhuva rumalumppu, mikä ei ansaitse muuta kuin lähtöpassin kotiin. Jussi yksi ehdottomasti suosikeista jarkon jälkeen, itse ainakin haluan kadin pois talosta.
- lallu
kadiiii paraas jussi kakkaaa!! kadi voittaa nyt kun maxinekin lähti. :)
- tyttö16
Kadi on niin huono Kadi saa lähtee tänään talosta... Jussi on ylivoimanen Jussi voi olla 4-5 finaalissa
- kamikaze 33
kumpi putoaa juoppo vai läski????
- paskaa,,
valmiiks myydyt jutut lehdille ja muutenkin ihan perseesstä heh
- taputtaa..
ku toiset sekoilee,, hei halooo...
- HUIJAUS
VALITETTAVASTI TIEDÄN ETTEI TEIDÄN TEKSTIVIESTEILLÄ JA PUHELUILLA LOPPUJEN LOPUKSI RATKAISTA TIPPUJAA. TYHMYYKSISTÄ VOI OPPIA, MUTTA... BB!
- EI ÄÄNESTÄ
JOKU TIPPUU JOKA TAPAUKSESSA SEN PÄÄTTÄVÄT PHJELMAN TEKIJÄT.
- 'Mione
EI ÄÄNESTÄ kirjoitti:
JOKU TIPPUU JOKA TAPAUKSESSA SEN PÄÄTTÄVÄT PHJELMAN TEKIJÄT.
Sitten lähti...^-^ Jei!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652339En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101574
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681377- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999