Katsoin netistä CBN:n kautta Kauniita ja Rohkeita.
No tietty taas Ridge ja Brooke suutelivat intohimoisesti.
Mukaan ovat tulleet myös Brooken pikkusisaret, Donna ja Katie.
Mua nyt jäi vaivaamaan se, että missä muussa sarjafilmissä tuo Katieta esittävä näyttelijä on ennen esiintynyt? Tutun näköinen kuin mikä.
Menetän yöunet jos joudun kelaamaan jotain vanhoja sarjiksia.
Spoiler?
3
1132
Vastaukset
- Heather Tom
Katieta nykyisin esittävä Heather Tom on aikaisemmin näytellyt Tunteita ja tuoksuja-sarjassa Victoria Newmania.
- Diibadaapa
No niimpä tietenkin! Olishan mun pitänyt muistaa.
Tuo vähän hämäsi, kun Heather Tom on aika paljon muuttanut lookkiaan sitten Tunteitten ja Tuoksujen. Vieläkö hän esiintyy ko. sarjassa? En oo nähnyt sitä sen jälkeen kun se lopetettiin maikkarissa. - Heather Tom
Diibadaapa kirjoitti:
No niimpä tietenkin! Olishan mun pitänyt muistaa.
Tuo vähän hämäsi, kun Heather Tom on aika paljon muuttanut lookkiaan sitten Tunteitten ja Tuoksujen. Vieläkö hän esiintyy ko. sarjassa? En oo nähnyt sitä sen jälkeen kun se lopetettiin maikkarissa.Heather Tom ei ole esiintynyt Tunteissa ja tuoksuissa sitten joulukuun 2003, jolloin hän jätti ko. sarjan, ja otti vastaan roolin One Life to Live-saippuassa. Tuossa sarjassa Heather ehti näytellä kolme vuotta, kunnes siirtyi Kauniisiin ja rohkeisiin Katie Loganin rooliin viime elokuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699