Ojensis jälleen sydäntäni sinulle,luulin jo tuntevani sinut. Kuinka ollakkaan sinä horjahdit ja lämmin sydän putosi kylmään hyiseen jäätyneeseen maahan. Palahan siitä taas lohkesi irti, eikä sellaista liimaa ole keksittykään mikä korjaisi särkyneen sydämen. No, ainakin aivoni muistaa lämpimästi jälleen miten kylmä voi maailma olla.
Syränparka
12
1032
Vastaukset
- hänet pois
Saman koin minäkin eilen illalla,kokoan taas kerran itseäni kasaan.Mietin miten monta kertaa se vielä onnistuu,ettei mene usko rakkauteen kokonaan.
- Voi sinua mies
Taas ymmärrän asiat oikein, mutta se pienikin väärinymmärryksen mahdollisuus pitää toivoa yllä.
kissa-hiiri - mies-v57
Tuntuu pahalta lukea ja tiedän miltä tuntuu.
Ihmisyyteen liittyy paljon inhimillisayyttä ja pohjalla on aina heikkoutta.Teemme asioita,joita
emme halua tehdä,mutta ne vaan tapahtuvat.Elämää
ei oikein pidä tarkkailla pitkänä prosessina,
johon rakentuu pitkän ajan luottamusta,rakenteita
jotka kestää.Kyllä elämä pitkälle on impulsseja ja impulssiivista vaellusta tässä ajassa ja tässä hetkessä.Kun oppii tajuamaan miten elämä lopulta on lyhytjännitteistä,oppii ymmärtämään toisen ihmisen ratkaisuja ja niiden taustaa.Varmasti pääse tämän vaiheen ohi,kun vaan jaksat elää hetki kerrallaan eteenpäin.Ilo löytyy vielä ja
huomaat että kokemus kypsyttää,kasvattaa.Suo
itsellesi tuska,mutta myös mahdollisuus nousta ylös.Sillä elämää parempaa asiaa ei ole.
Voimia sinulle ja kannustusta.Elämä hymyilee
taas pian.
Oikeen kivaa päivää sinulle!- miehen selitys
itsesääli
vielä kaiken päälle. voi rassukoita. miehen selitys kirjoitti:
itsesääli
vielä kaiken päälle. voi rassukoita.syrjällään, kiintymys alkaa muuttua rakkauden puolelle, on aika poistua hiekkalaatikolta, kun mies ei osaa päättää, minkä lelun ottaisi.
- Ei leiki
mixmaxi kirjoitti:
syrjällään, kiintymys alkaa muuttua rakkauden puolelle, on aika poistua hiekkalaatikolta, kun mies ei osaa päättää, minkä lelun ottaisi.
Typerää sanahelinää.
Asia pitää selvittää. Ei me ihan oikeasti olla hiekkalaatikolla. Täällä keskustelupalsatallikin voi syntyä tunteita. Joka paikassa, missä on miehiä ja naisia, syntyy jonkinasteinen jännite.
Odottelen vielä lopetusta tälle kissa-hiiri-leikille.
Olen valmis luopumaan haaveista kunhan toinen tekee asian selväksi Ei leiki kirjoitti:
Typerää sanahelinää.
Asia pitää selvittää. Ei me ihan oikeasti olla hiekkalaatikolla. Täällä keskustelupalsatallikin voi syntyä tunteita. Joka paikassa, missä on miehiä ja naisia, syntyy jonkinasteinen jännite.
Odottelen vielä lopetusta tälle kissa-hiiri-leikille.
Olen valmis luopumaan haaveista kunhan toinen tekee asian selväksien puhunutkaan sinusta, vaan omista tunteistani ja ymmärrän hyvin, että tunteita voi ja saa purkaa täälläkin, virtuaali maailmassa, ihan tosina tai mielikuvitus tarinoina.
Kuka mitenkin, tarpeittensa mukaan.
- Tulipupu
tuo on vain pahaa unta.
- hukkaa
sydäntäsi On se onni sullekkin joskus tuleva. Uskon niin.
- leikkiä tässä
että voisi luulla että jotain tulee. Pitää sanoa asioiden edellä että se on ns. leikkiä. jne... On olemassa tosikkoihmisiä jotka tulkitsevat oikeasti ko. asioihin. Ei ole tosikkoihmisille mitään leikkiä.Toivotaan, että kyetään tulkitsemaan oikein mikä tosikko mikä pelle on nyt kyseessä. Tietenkin leikkipelissä olevat ihmiset ymmärtävät sanoa asiallisesti, että tämähän on leikkiä tai sananhelinäjuttua, kun tosikkoihmiset lähestyvät niin. Tosikkoihmiset ovat silti ihania ihmisiä! ;)
- Pettynyt mies
leikkiä tässä kirjoitti:
että voisi luulla että jotain tulee. Pitää sanoa asioiden edellä että se on ns. leikkiä. jne... On olemassa tosikkoihmisiä jotka tulkitsevat oikeasti ko. asioihin. Ei ole tosikkoihmisille mitään leikkiä.Toivotaan, että kyetään tulkitsemaan oikein mikä tosikko mikä pelle on nyt kyseessä. Tietenkin leikkipelissä olevat ihmiset ymmärtävät sanoa asiallisesti, että tämähän on leikkiä tai sananhelinäjuttua, kun tosikkoihmiset lähestyvät niin. Tosikkoihmiset ovat silti ihania ihmisiä! ;)
En totisesti ole tosikko. Huumoria löytyy varmasti sata kertaa enemmän kuin joltakin muulta. Minun tapauksessani puolisolla vaan alkoi monen vuoden jälkeen vanha suola janottamaan ja rakastui entiseen ystäväänsä.... kuningas alkoholiin.
- Tuttua tarinaa
Pettynyt mies kirjoitti:
En totisesti ole tosikko. Huumoria löytyy varmasti sata kertaa enemmän kuin joltakin muulta. Minun tapauksessani puolisolla vaan alkoi monen vuoden jälkeen vanha suola janottamaan ja rakastui entiseen ystäväänsä.... kuningas alkoholiin.
Täytyy myöntää Pettynyt mies, että kuningas alkoholi sta on minullakin kokemusta miesystävän takia. Oli tosi paha katsella kun toinen menee alamäkeä, enkä mahda mitään. Voimat siinä meni aika loppuun itseltänikin,vaikka kuinka yritin saada vieroitukseen ja hoitoon, en onnistunut, koska toinen ei myöntänyt olevansa alkoholisti. Elää oli yhtä jännittämistä päivästä toiseen;missä kunnossa taas tullaan,pulloja piilossa milloin missäkin,lupauksia lopettamisesta jne.Hän menetti työpaikkansa,lopulta välinpitämättömyys hygieniasta,unettomuus yms.mitä vain alkoholistin läheisenä elänyt voi ymmärtää ja tietää miltä se tuntuu, kuinka voimaton sen edessä on. Onneksi monien mutkien ja omaisten tuella pääsin irti hänestä, olin aivan lopussa. Säpsähdän vieläkin parin vuoden jälkeenkin käytävästä tuleviin koviin ääniin yms. Tsemppiä sinulle,minun 7kk suhteesta muodostui 2 vuoden painajainen sanan varsinaisessa merkityksessään, ja siinä ei ole paljon huumori auttanut,vaikka helpottaa päivä päivältä kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577280Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7313503Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491807Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1621768- 841405
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841371- 911270
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2611235- 811144