Mekaanisen puunjalostuksen sopimus koskee 10 000 työntekijää.Maassa on 23 paperitehdasta,viisivuorokäynnissä se tarkoittaa tuuraajat mukaan laskien vajaata kahtasataa koneenhoitajaa.
Ettekö te palkkainflaatiosta puhuvat porvariraukat ymmärrä,että mekaanisen puunjalostuksen ja valkometallien muokkauksen palkat ovat ihan muuta kuin paperimiesten.
Olkaa hyvä ja ymmärtäkää,että metallien muokkauksessa keskituntiansiot vuosittaisella keskituntuansiolla mitaten ovat lähellä kolmeakymmentä euroa. Ne ovat olleet sitä jo vuosia ja ne eivät ole aiheuttaneet inflaatiota. Palkkainflaatiota ei ole ja se pelkkää porvarihallituksen paskapuhetta.
Kuninkaalla ei ole vaatteita - sen sanomiseen tarvittiin lapsi.
Huono syksy,vähän lakkoja
4
269
Vastaukset
- PappaManninen
olemme aina pitäneet. Ei puu. ei muu.
Vittuako sinä yrittäjiä arvostelet?
Sulle wäinä työ on paha asia. Se tapahtuu klo 7-15. Tallotko muuten isona miehenä työkaverisi jalkoihisi kun kello tehtaalla kilahtaa kotiin lähdön merkiksi? Näin käypi pukukopeilla Porin outokummun kuparituotannossa, miten lie uudellamaalla?
Niin. Kultakelloa odotellessa?
Sinä kun olet valintatalon kautta iltapäivällä kotona juomassa pilsneriä, minun päivä yleensä alkaa, samoin kuin tuhansien muiden pikkuriskinottajien päivä.
Mene sinä lakkoon ja näytä esimerkkiä. Älä ole kananpoika...- LiittykääYhteen
Mitä helvettiä sinä Pappa oikein jauhat?
Totta puhuakseni puhutte asiaa, mutta se asia on täyttä paskaa. Tiedätkö sinä edes miten hienoa kommunismi on? - kuin maan
LiittykääYhteen kirjoitti:
Mitä helvettiä sinä Pappa oikein jauhat?
Totta puhuakseni puhutte asiaa, mutta se asia on täyttä paskaa. Tiedätkö sinä edes miten hienoa kommunismi on?tomu. kun tuuli käy, niin komut on menneessä aikamuodossa.
Wäinä !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562198En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321694Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 861029
- 20969