Uudet nastarenkaat pitäisi saada alle ja alkuperäistä rengaskokoa 175/80-14 ei tahdo ainakaan muutamasta lähimmästä rengasliikkeestä löytyä. Mikä muu rengaskoko olisi sopiva kyseiseen autoon. Toimisiko esim. 185/70-14? Kokemuksia, ehdotuksia?
Ihmettelen kyllä suuresti tuota saatavuutta kun esim. IV Golffiinkin menee samat.
Talvirengaskoko Octaviaan
3
509
Vastaukset
195/70-14 olis vastaava koko ja toimii ihan hyvin ja niitä pitäis löytyä joka maitokaupasta.
- valmistaa
Niitä valmistajia tuolle rengaskoolle ei ole kovin monta, mutta kyllä ainakin Nokian talvirenkaat löytyy. Hyvinkin yleinen koko tuo oli juuri Golfin takia ennen vanhaan, joten kyllä vielä bisnestä rengastehtaalle pitäisi löytyä.
80-profiili on miellyttävä ja hiljainen, ei välttämättä kannata 70-profiiliin vaihtaa.
Löytyy vaikkapa Espoosta ihan googlettamalla liike, joka noita myy - tiedän kokemuksesta!- 1.6 vm. 1999
Kapeus on talvikeleillä pelkkää plussaa niin pidon kuin äänienkin suhteen. Korkea profiili on taas hyödyksi autossa jossa muuten on aika pieni maavara. Täytyy jatkaa renkaiden metsästystä. Haussa olisi Hakkapeliitta 4 tai 5.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806