sitten lopulta voi luottaa kun tämä Hacker.Watch.org. testi ilmoitaa että kaikki on kunnossa, portit näkymättömiä ja toinen eli www.grc.com testi ilmoittaa että koko maailma pääsee mun koneelle ja perään tieytysti mainos että osta tämä meidän palomuuri niin ei hätää.
Kymykseesä ilmainen ZoneAlarmFree-palomuuriohjelma jota tässä testasin.?
Vielä palomuureista,
2
507
Vastaukset
- zxcvbnm
Closed
Porttiin tulevaan yhteydenavauspyyntöön lähetetään virhesanoma takaisian. Tämä on standardin mukainen menettely.
Stealth
Virhesanomaa ei lähetetä. Saattaa vaikeutta verkkohäiriöiden korjaamista. Tietoturvaa se ei lisää.
Edellisissä tapauksissa portista puhuminen on hieman harhaanjohtavaa. Todellisuudessa porttia ei ole olemassakaan. On vain verkkopinon generoima virhesanoma ja jälkimmäisessä ei sitäkään.
Open
Jokin ohjelma haluaa kuunnella verkosta tulevaa liikennettä. Verkkokerros luo sille portin, johon tuleva liikenne ohjataan tuolle ohjelmalle.
Muurilla ei voida sulkea tuota porttia koska silloin ohjelma lakkaa toimimasta. Samoin mikään palomuuri ei voi tietää millainen liikenne on haitallista tuolle ohjelmalle. Muiden porttien sulkeminen on taas turhaa, koska siellä ei ole mitään.
Mitä jäi jäljelle? Palomuuri sanana kuulostaa niin hienolta että varmasti pitää rosvot loitolla. - 9876
Olen jonkun palomuuritestin joskus tehnyt ja niissä tekemissäni on varoitettu, että testi koskee vain ensimmäistä palomuuria, jonka testi tavoittaa.
Siis välttämättä kaikki testit ei testaa loppukäyttäjän omaa palomuuria vaan serverin muuria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712