Tuen Tehyläisten palkkataistelulle voit osoittaa täällä
http://www.tehy.fi/viestinta/tahdon_tukea_tehylaisia/
tue tehyläisiä
6
376
Vastaukset
- politologi
Tukitoimista riippumatta tehyläiset eivät voi
saada palkankorotuksia joukkoirtisanoutumisella,
vaan kyllä "tämä venäläistemppu" johtaa Suomessa vain
työmarkkinajärjestöjen hajoamiseen ja
korruptioon. - hyi sanon minä
Vasemmisto se vaan oma etu mielessä yllyttää muita lakkoilemaan vaikka lakon seurauksena kuolee ihmisiä, koska tulee potilaskuolemia. Toki jos noin käy niin Kataisen vastuu on aika iso, mutta kyllä te vasuritkin jouduttu ottamaan jonkinlaisen vastuun jos yllytätte ihmisiä lakkoilemaan.
- hävetä
kun syytät muita sellaisesta johon ne eivät ole syypäitä.Eihän kukaan ole edes menossa lakkoon puhumattakaan yllytyksestä.Kyllä tämä kaikki johtuu Kataisen suurista puheista."Jyrki Jyrki älä sanojasi syö" sanoi Siilinjärven naapurin Juankosken mies Juice.
- johtuu
hävetä kirjoitti:
kun syytät muita sellaisesta johon ne eivät ole syypäitä.Eihän kukaan ole edes menossa lakkoon puhumattakaan yllytyksestä.Kyllä tämä kaikki johtuu Kataisen suurista puheista."Jyrki Jyrki älä sanojasi syö" sanoi Siilinjärven naapurin Juankosken mies Juice.
jalosesta hän se on neuvotellut tehyläiset lakkoon hän entinen itse tehyläinen nyt on jalonen tuholainen. niin kääntyy takki joka paikassa mistä parheiten saat siellä riehut sehän on kommareille tuttua bisnestä.
- herran kukkarosta
Olisittepa joskus saaneet kokea sen, mitä on elämä puna-mullan pohjalta. Tarkoitan sitä, että täällä pohjoisen köyhässä kunnassa arvot ovat arvaamattomat ...
En voi ymmärtää, miksi tällaista skabaa käydään. Täällä ollaan huolissaan siitä, että viekö naapurikunta koulutetut hoitajat.
Työttömyys on meillekin tuttua, mutta nyt on jotenkin ylitetty sopivaisuuden rajat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562218En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321704- 101514
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751509Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681347- 121108
- 971051
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 20979