Kysyisin teidän ylhäisyydeltänne, että milloin te ja teidän puolueenne ottaa vastuun vaalilupauksista?
Ei mitenkään voi syntyä tälläistä sekoilua, ellei joku olisi mennyt lupaamaan jotain ja AIVAN LIIKAA!!!
"Me lupaamme..."
MarttyyriMallari-TTt
HERRA VALTIONVARAINMINISTERI
4
261
Vastaukset
- aamunvirkkusirkku
Piiloutuiko Jyrki Katainen ennen Eduskuntavaaleja ymmärtämättömyyden verhon taakse, koska hän lupasi silloin VALTION VAROISTA sairaanhoitajien palkkojen korjausta vieläpä sotkevasti TASA-ARVOTUPON nimissä? Jyrki Katainen kuitenkin oli saattamassa haudan lepoon kolmikantaa ja keskitettyjä palkkaratkaisuja. Haudan lepoonhan keskitetyt ja kolmikanta joutui Kataisen päästessä maistamaan valtaan. Kysymys, miksi kuitenkin Katainen ratsasti Eduskuntavaaleissa tällä tupollaan, eli kolmikannalla? Takinkääntäjänä Katainen on pistanyt rahahanat kiinni ja vakuuttelee yhdessä pääministerin kanssa meille, että valtiolla ei ole asian kanssa mitään tekemistä, niin herääkin kysymys siitä, että oliko Katainen niin asioista tietämätön, vai harjauttiko Katainen meitä äänestäjiä tietoisesti?
- Joku tolkku m ustaamiseen
Kokoomuksen vaalilupaukset
http://www.suomentoivo.fi/main.site?action=siteupdate/view&id=4
Hallitusohjelma
http://www.vn.fi/hallitus/hallitusohjelma/fi.jsp
Kokoomuksen vaalilupaukset on otettu harvinaisen hyvin hallitusohjelmaan.
Demarit yrittävät keskittää mustaamisen kokoomuksen vaalitavoitteiden toteuttamisen häirintään.
Tämä kokoomuksen mustaaminen on tietoista
ja johdettua.- olisi jo totettksen aika
todella vaalilupauksi on ja on kerrottu kuinka muut ovat pettäneet, mutta me emme.
Myt olisi jo tekoja aika,
Jyrki Jyrki; älä sanojasi syö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa942713En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101734
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211601Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681437- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201039