Ursa laittoi eilen linkkejä Fantomen oopperasta ja nyt ne on poissa? siinä oli muitakin linkkejä.
kuitenkin Uman laittama linkki on jälellä!
Poistaako joku oman musiikimaun mukaan vai mistä lie kysymys?
mitä ihmettä???
19
811
Vastaukset
- on mennyt
Niin, miksei kaikki linkint sitten poistu samalla
(idioottimaisella) tavalla? Miksi on erikoistapauksia?- nuoleskella
se hyödyllinen ystävyys on ihmeellinenasia
- yxvaa$
Viestissäsi oli vastaus , kuitenkin.. Näin se homma etenee.
uman laittama?
Mielestäni täältä on poistunut liki kaikki youtube-linkit, paitsi mun aamulla aloittama ketju. Senkus haihtuu sekin...
Jollain vissiin palaa hihat asian suhteen ja sefuhan kertoi poistaneensa ne ja varmistavansa asian ylläpidolta. Että siks vissiin on poistunut.- älläs vääristele
Sefu on sanonut, että yllä pito poistaa you tubet. Sefua ne eivät kuulemma häiritse.
- pari minuuttia
sitten se ketju, se ooppera juttu tossa muutama rivi alempana, viesti yksi vastaus, molemmissa youtube linkit. :D
älläs vääristele kirjoitti:
Sefu on sanonut, että yllä pito poistaa you tubet. Sefua ne eivät kuulemma häiritse.
asian oikea laita on sinunkin luettavissasi hiukan alempaa. Ja lienee nyt jokaiselle selvä :)
- nyt si on
Äsken vielä ennen majorican aloitusta oli se ooppera youtube-linkki, josta oli muut
youtube-linkit välistä poistettu, paitsi uman youtube oli jätetty, tuli sefulle kiire si poistaa sekin kun majorica sen huomasi.
- TOTTA!!!!
No nyt ne oopperalinkit poistettiin!!!!
Terristi haloo!!!!!- terristi
itsellesi, minä en suorittanut poistoa, odotin ylläpidolle esittämääni kysymykseen vastausta ja sen vastauksen kirjoitin alempana olevaan ketjuun.
Tv-ohjelmien, elokuvien ja musiikkivideoiden (nämä nyt mm.) linkitykset poistetaan koska ne on laittomia tallenteita.
- ihmettelit.
Nyt kun niitä linkkejä ihmeteltiin, niin HUPS
ja nekin katosi! Aika noloa!- outoa
No juu kyllähän tuo sefu voi kirjoittaa täällä mitävaan, jos ylläpito kieltää oikeasti nuo youtubet, niin se kyllä pitää näkyä selvästi jossain yleisissä säännöissä.kyllä ihmettelen kun näitä ihan samoja videoita toisella s-24 palstalla on ollut aina niinkauan kun siellä olen vieraillut,
eivätkä poistu sieltä, silläkin palstalla on sefu
ja sama YP. - terristi
outoa kirjoitti:
No juu kyllähän tuo sefu voi kirjoittaa täällä mitävaan, jos ylläpito kieltää oikeasti nuo youtubet, niin se kyllä pitää näkyä selvästi jossain yleisissä säännöissä.kyllä ihmettelen kun näitä ihan samoja videoita toisella s-24 palstalla on ollut aina niinkauan kun siellä olen vieraillut,
eivätkä poistu sieltä, silläkin palstalla on sefu
ja sama YP.lukee kyllä että viestit eivät saa sisältää laitonta materiaalia ja useinhan nuo linkitykset sisältävät tv:stä tai muista medioista laittomasti kopioitua materiaalia, eli siis ei se että ne jo on olemassa tai se että ne on nähtävillä youtubessa, tee niistä laillisia.
Muuten näistä muista suomi24 palstojen poistoista voinette kysyä muilta seriffeiltä tai sivuston ylläpidolta. - muilla palstoilla
terristi kirjoitti:
lukee kyllä että viestit eivät saa sisältää laitonta materiaalia ja useinhan nuo linkitykset sisältävät tv:stä tai muista medioista laittomasti kopioitua materiaalia, eli siis ei se että ne jo on olemassa tai se että ne on nähtävillä youtubessa, tee niistä laillisia.
Muuten näistä muista suomi24 palstojen poistoista voinette kysyä muilta seriffeiltä tai sivuston ylläpidolta.Onko ylläpidolla palstakohtaiset säännöt esim. you tube-linkkien suhteen ? Eikö ylläpito kuitenkin ole yksi ja sama ylläpito ? Eikö muilla sivustoilla linkitetyt you tube-linkit ole yhtälailla laittomasti tehtyjä ??????????????????????????????????????
Kyllä on ontuvat nyt nuo selityksesi, sorryt vaan ! - ohjeissa
terristi kirjoitti:
lukee kyllä että viestit eivät saa sisältää laitonta materiaalia ja useinhan nuo linkitykset sisältävät tv:stä tai muista medioista laittomasti kopioitua materiaalia, eli siis ei se että ne jo on olemassa tai se että ne on nähtävillä youtubessa, tee niistä laillisia.
Muuten näistä muista suomi24 palstojen poistoista voinette kysyä muilta seriffeiltä tai sivuston ylläpidolta.Minä en usko, en, että jokaisella palstalla olisi eri säännöt, ihan turha yrittää. Eikä ole meidän tehtävä OTTAA SELVÄÄ PALSTOJEN SÄÄNNÖISTÄ, kyllä ne pitää näkyä selvästi ja julkisesti, eikä mitenkään tulkinnanvaraisesti.
Ihmettelen, ettei sefulle ole annettu mitään ohjeistusta toimintaansa ennalta, sitte joutuu sormisuussa YPltä kyselemään asioita. Vai onko se niin mahtavaa kun saa hallita sitä
delete-naviskaa, ettei ohjeistukset kiinnostakkaan.
Itse en edes ottaisi työtehtävää vastaan, jos en tietäisi tarkalleen miten minun kuuluu hommani hoitaa. - terristi
muilla palstoilla kirjoitti:
Onko ylläpidolla palstakohtaiset säännöt esim. you tube-linkkien suhteen ? Eikö ylläpito kuitenkin ole yksi ja sama ylläpito ? Eikö muilla sivustoilla linkitetyt you tube-linkit ole yhtälailla laittomasti tehtyjä ??????????????????????????????????????
Kyllä on ontuvat nyt nuo selityksesi, sorryt vaan !on pullollaan laitonta materiaalia, youtube on vain yksi niistä monista sivustoista joista sitä löytyy. Ohjesäännöt eivät erittele erikseen sivusto kerrallaan laittomuuksia, koska youtubeen voi laittaa myös omaa kotivideomateriaaliaan ja sen linkittäminen keskustelupalstoille on luvallista.
Ehkä juuri tällä palstalla kyseisiä linkkejä vain klikataan enemmän asiattomuuksiksi kuin muilla, kuten sanoin, en ota kantaa koska en tiedä. En tiedä mitä ja paljonko toisen palstan seriffin postiin tulee viestejä ja kuinka he niitä poistaa. Ylläpitokaan ei lue kaikkia viestejä varmastikaan mutta asiattomaksi klikattuja ja tällä palstalla nyt poistettuja viestejä on kyllä ilmoiteltu kiitettävän ahkerasti.
Nyt päätän tämän asian tähän koska en ymmärrä miksi pitää toistaa samaa asiaa monta kertaa. - lopettakaa jo!
terristi kirjoitti:
Muuten näistä muista suomi24 palstojen poistoista voinette kysyä muilta seriffeiltä tai sivuston ylläpidolta.Onko toisaan mahdotonta ymmärtää että ne tekijän oikeudet tosiaan kuuluvat aina jollekin. Ihan samanlainen varkaus on katsella noita laittomia esityksiä kuin pölliä kaupasta koiranruokaa.
Jos haluaa katsella musiikkivideoita, mars ostamaan sellaisia. Anttilasta löytyy.
Hävetkää varkaat!
;-)))))) aika huvittavaa.
Phantom of the Opera- Sarah Brightman and Steve Harley....// löytyy,tiedätte mistä. käykää kuuntelemassa.... tosi ihana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612300En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101554
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751539Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151498Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061111
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999