Osaisiko joku hieman valaista tuosta toksikologin työstä. Kuopiossa on kyseisen alan maisteriohjelma, joka hieman kiinnostaisi. Mitä toksikologi käytännössä tekee? Mihin voi ajautua töihin ja onko niitä töitä? Kiitän etukäteen!
toksikologia
2
2380
Vastaukset
- kyllä aika
paljon siitä, etä mitä olet opiskellut ennen maisteriohjelmaa!!! Eli oletko jo luonnontieteiden kandi?
- Pinna
Olen ympäristöpuolen amk-insinööri, joka on kallellaan tuonne ympäristöterveyteen. Ja "vaatimuksena maisterikoulutukseen on soveltuvien alojen (esim. lääketiede, eläinlääketiede, biokemia, farmasia, ympäristötiede, kemia) alempi tai ylempi korkeakoulututkinto". Tiedän etten tuossa joukossa kovin korkealle nousisi, vaikka tuonne ohjelmaan hakisinkin, mutta saahan sitä aina yrittää. Ja kyseinen ala on siis tällä hetkellä vielä suuren harkinnan alla enkä todellakaan ole vielä varma, että haenko edes tuonne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774