Ystäväni mies oli ensimmäistä kertaa käymässä Suomessa, piti maastamme erittäin paljon. Jälkikäteen hän on tosin kovasti ihmetellyt, ja kertoillut asiasta tutuilleenkin, kuinka hän ei ole missään nähnyt yhtä paljon viehättäviä naisia kuin Suomessa, mutta kaikki miehet täällä ovat intohimottomia vetelyksiä jotka baarissa tuijottavat tyhjyyteen. Voisiko joku kertoa mistä tämä johtuu?
Miksi Suomessa on toisinpäin asiat, kuin muualla maailmassa? Naiset täällä iskevät miehiä, ja miehet vaan valittavat kun kaikki asiat on niin huonosti. Kerroin myös ystäväni miehelle omasta tilanteestani, olen 28-v, hoikka, tyylikäs ja sosiaalinen, ja olen saanut seksiä yhden kerran viimeisen kahden vuoden aikana. Hän järkyttyi tästä niin paljon, että kehotti minua muuttamaan täältä muualle.
Mikä miehiä täällä vaivaa, voiko joku kertoa?
Miehet Suomessa
115
3847
Vastaukset
- ------------
Suomalaiset naiset ovat suurin osa ylipainoisia.
Ei tarvitse kuin mennä Venäjälle, Baltiaan tai Ruotsiin, niin on ihan erinäköisiä naisia. Siellä naiset pitävät huolta ulkonäöstään ja pukeutumisestaan. Ymmärrettävää, jos suomalaiset miehet innostuvat naisista vain ulkomailla käydessään.- Nimetön
Ei pidä paikkaansa tuo edellinen. Minä olen hyvännäköinen nainen, ja Suomen ulkopuolella saan aina paljon huomiota. Täällä miehet katsovat mielummin seinää kuin alastonta naista!
- ----------
Nimetön kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa tuo edellinen. Minä olen hyvännäköinen nainen, ja Suomen ulkopuolella saan aina paljon huomiota. Täällä miehet katsovat mielummin seinää kuin alastonta naista!
Näinhän se on. Seinää on parempi katsoa, se ei näytä kaatuvan päälle.
- seinistä
---------- kirjoitti:
Näinhän se on. Seinää on parempi katsoa, se ei näytä kaatuvan päälle.
Uskon, että suurimmalle osalle suomalaismiehistä seinät näyttävät kaatuvan liiankin usein päälle.
Alkoholinkäytöstä päätellen. - jääneenä
seinistä kirjoitti:
Uskon, että suurimmalle osalle suomalaismiehistä seinät näyttävät kaatuvan liiankin usein päälle.
Alkoholinkäytöstä päätellen.sanon, että känniset suomalaiset akat kaatuvat huomattavasti useammin kuin seinät.
- ---
jääneenä kirjoitti:
sanon, että känniset suomalaiset akat kaatuvat huomattavasti useammin kuin seinät.
että alkaisit harrastamaan muutakin kuin siinä lähipubissa bissen lipittämistä häppärihinnalla?
Voisit saada muitakin naisia kuin niitä jurrisia, joille miehen ulkonäölläkään ei enää ole väliä? - muka
--- kirjoitti:
että alkaisit harrastamaan muutakin kuin siinä lähipubissa bissen lipittämistä häppärihinnalla?
Voisit saada muitakin naisia kuin niitä jurrisia, joille miehen ulkonäölläkään ei enää ole väliä?jotain muitakin kuin lähiöpubeja?
- ---
muka kirjoitti:
jotain muitakin kuin lähiöpubeja?
En ole koskaan asunut lähiössä.
- sitten
--- kirjoitti:
En ole koskaan asunut lähiössä.
selitä jos olet lande. Kaupunkeja Suomessa ei ole.
- ---
sitten kirjoitti:
selitä jos olet lande. Kaupunkeja Suomessa ei ole.
Sinä olet ainoa, joka on puhunut lähiöpubeista.
- tylsää kun
--- kirjoitti:
Sinä olet ainoa, joka on puhunut lähiöpubeista.
lähin baari on 15 km päässä jossain tuppukylän "keskuksessa". Voin vain kuvitella. Onneksi itsellä pubi heti rappukäytävän alapäässä.
- ---
tylsää kun kirjoitti:
lähin baari on 15 km päässä jossain tuppukylän "keskuksessa". Voin vain kuvitella. Onneksi itsellä pubi heti rappukäytävän alapäässä.
Enkä osaa edes kuvitella. Voin tietysti esittää, että olen pahoillani puolestasi. Oletko koskaan ajatellut muuttaa pois tuppukylästä?
Ilmeisesti viihdyt kuitenkin rappukäytäväsi alapäässä. Hyvä niin, sinulla on lyhyt matka kompuroida kotiin. Itselläni ei kokemusta siitäkään. Kuljen useimmiten taksilla. - taksi onkin
--- kirjoitti:
Enkä osaa edes kuvitella. Voin tietysti esittää, että olen pahoillani puolestasi. Oletko koskaan ajatellut muuttaa pois tuppukylästä?
Ilmeisesti viihdyt kuitenkin rappukäytäväsi alapäässä. Hyvä niin, sinulla on lyhyt matka kompuroida kotiin. Itselläni ei kokemusta siitäkään. Kuljen useimmiten taksilla.ainoa kulkuväline känniselle akalle kun ei tuota joukkoliikennettä ole.
- ---
taksi onkin kirjoitti:
ainoa kulkuväline känniselle akalle kun ei tuota joukkoliikennettä ole.
ja housuihinsa paskovat suomimiehet kulkevat dösällä ja spåralla.
Ikävää jos sinulla ei ole varaa kulkea taksilla. Syytön minä siihen olen, että olet huono-osainen. - ---------
--- kirjoitti:
ja housuihinsa paskovat suomimiehet kulkevat dösällä ja spåralla.
Ikävää jos sinulla ei ole varaa kulkea taksilla. Syytön minä siihen olen, että olet huono-osainen.Joku etutöölöläinen luuska siellä on niin kaupunkilaista niin kaupunkilaista.
- ---
--------- kirjoitti:
Joku etutöölöläinen luuska siellä on niin kaupunkilaista niin kaupunkilaista.
puhut vasta kun saat luvan.
ps. Miten joku viitsii asua Töölössä?
Melko pitkä matka keskustaan. - --------
--- kirjoitti:
puhut vasta kun saat luvan.
ps. Miten joku viitsii asua Töölössä?
Melko pitkä matka keskustaan.IIII
- ---
-------- kirjoitti:
IIII
*pus* :)
- Anonyymi
Entäs mamunaiset helkatin lihavia lyllertäjiä. Perse leveä eivätmahdu bussin penkkiin kun pitää olla kaksi penkkiä viihtyvät hyvin roskaruokapaikoissa.
- useinkin
seksielämästäsi ystäviesi miehille? Mä en ikinä tekisi niin.
- Nimetön
Puhuttiin yleisesti ihmisten seksielämistä siten, että he olivat molemmat paikalla. Ja he ovat hyviä ystäviäni, joten siinä keskustelussa ei ollut mitään ihmeellistä.
- vai -eläimistä?
Nimetön kirjoitti:
Puhuttiin yleisesti ihmisten seksielämistä siten, että he olivat molemmat paikalla. Ja he ovat hyviä ystäviäni, joten siinä keskustelussa ei ollut mitään ihmeellistä.
Mietin vain kielioppia
- ksjdhl
Suomalainen mies on mitäänaikaansaamaton heikolla itsetunnolla varustettu nenäänsä kaiveleva ja piereskelevä kaljaa lipittelevä seksistinen sovinisti.
Tämä sopii useimpiin suomalaismieheen - aina sitä paremmin mitä kauemmas mennään pääkaupunkiseudulta.
Onneksi meillä täällä etelässä löytyy ihan varteenotettaviakin miehiä, fiksuja, älykkäitä, hyvännäköisiä, hyvinkäyttäytyviä ja -pukeutuvia, hyvin toimeentulevia etc.
Mihin veitte ystäväsi miehen? Turkuun vai Joensuuhun? ;)- votvotvot
vei Joensuun skinejä tapaamaan.
votvotvot kirjoitti:
vei Joensuun skinejä tapaamaan.
jos ois voinu valita jopa, Turkulaisia :D
- gogogogo
"Jälkikäteen hän on tosin kovasti ihmetellyt, ja kertoillut asiasta tutuilleenkin, kuinka hän ei ole missään nähnyt yhtä paljon viehättäviä naisia kuin Suomessa, mutta kaikki miehet täällä ovat intohimottomia vetelyksiä jotka baarissa tuijottavat tyhjyyteen. Voisiko joku kertoa mistä tämä johtuu?"
Ilmeisesti viehättävät naiset eivät osaa kasvattaa kunnon miehiä. Tai sitten hän koki suomalaiset miehet niin suureksi uhaksi, että päätti puolustautua hyökkäyksellä. Tosin ihmetyttää, miksi kaverisi on kiinnostunut sekä miehistä että naisista. Täällähän homokulttuuri ei ole niin avointa ja hyväksyttävää kuin jossain muualla.
Eri kulttuureissa käyttäytyminen on erilaista, joissain maissa, kuten Intiassa, julkiset rakkaudenosoitukset on jopa kielletty lailla.- Nimetön
"Koki suomalaiset miehet uhaksi" - ha, ha, ha! Minkälainen tyyppi voi kokea suomalaiset miehet uhaksi? :-D
- ---
Nimetön kirjoitti:
"Koki suomalaiset miehet uhaksi" - ha, ha, ha! Minkälainen tyyppi voi kokea suomalaiset miehet uhaksi? :-D
ranskalainen?
- gogogogo
Nimetön kirjoitti:
Mamman luona asuva italialainen rimpula, joka pelkää miehiä.
- italialainen..
--- kirjoitti:
ranskalainen?
mammanpoika? 30 vuotiaalle kotona asuvalle kaverilla itsenäinen ja vahva suomalaismies joka on elättänyt ittensä jo 20 vuotiaasta lähtien esittäytyy uhkana?
- Nimetön
gogogogo kirjoitti:
Mamman luona asuva italialainen rimpula, joka pelkää miehiä.
Sen verran voin antaa osviittaa, että tämä kyseinen mies on siis kotoisin New Yorkista. Ei mikään mammanpoika vaan suurkaupungin itsenäinen asukki.
- joo---
italialainen.. kirjoitti:
mammanpoika? 30 vuotiaalle kotona asuvalle kaverilla itsenäinen ja vahva suomalaismies joka on elättänyt ittensä jo 20 vuotiaasta lähtien esittäytyy uhkana?
italialaiset on kyllä Välimeren miehistä munattomimpia.
kokemusta niistäkin mammanpojista on, machot on vain legendaa... - gogogogo
Nimetön kirjoitti:
Sen verran voin antaa osviittaa, että tämä kyseinen mies on siis kotoisin New Yorkista. Ei mikään mammanpoika vaan suurkaupungin itsenäinen asukki.
New Yorkissa ihmiset eivät kuoleman pelossa katso vastaantulijoita silmiin, mutta siellähän tosiaan niitä intohimoisia puukko- ja pyssymiehiä riittää.
- babukoko
Nimetön kirjoitti:
Että jollekin jenkkipojulle riittää kysyntää ja bimboja tunkee iholle, mutta ei se sitä tarkoita, ettäkö naiset yleisesti olisivat täällä sen kiihkeämpiä kuin miehetkään. Ulkomaalaisuus vapauttaa naisessa eläimen vaistot, yleensähän sitä ei uskalleta tulla juttelemaan saati aloitetta tehdä. Ehkäpä vapautuneempia ollaan siksi, että on todennäköistä, ettei ulkomaalainen tunne juuri ketään eikä ole pelkoa, että muut kuulisivat miten on itseä puoliväkisin hotellihuoneeseen tungettu?
Helppoja naisia
"Viime marraskuussa Hartwall Areenalla kahdesti konsertoinut 50 Cent ei pahemmin liikkunut hotellinsa ulkopuolella.
- Hän kävi salilla sekä ennen että jälkeen konserttiensa, mutta muuten hän pysytteli huoneessaan. Hän ei myöskään lähtenyt viikkolehden järjestämälle aterialle, jossa Martina Aitolehti odotti vähäpukeisena.
Räppärin bändi juhli sitten senkin edestä.
- Heillä oli auto täynnä tyttöjä heti konserttipaikalta hotellille lähdettäessä."
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1446059 - rusalkaa
Nimetön kirjoitti:
Amerikkalaisilla on naisihanne hiukan toisenlainen kuin suomalaisilla. Nyt siellä laitetaan lisäsilikonia perään. Mustat haluavat niin suuren kuin mahdollista ja valkoisetkin suurentavat, mutta ei kuulemma niin isoksi.
Itse, kun olin vaihto-oppilaana, en ole koskaan saanut niin kauniita ja ylitsevuotavan ystävällisiä lausuntoja ulkonäöstäni. Amerikkalaiset puhuvat suoraan.
Täälä vaan tuiskitaan, mitäs kuvittelet itsestäsi ja ollaan sitä inhottavampia, mitä huomiotahetättävämpi olet. - ja ota
rusalkaa kirjoitti:
Amerikkalaisilla on naisihanne hiukan toisenlainen kuin suomalaisilla. Nyt siellä laitetaan lisäsilikonia perään. Mustat haluavat niin suuren kuin mahdollista ja valkoisetkin suurentavat, mutta ei kuulemma niin isoksi.
Itse, kun olin vaihto-oppilaana, en ole koskaan saanut niin kauniita ja ylitsevuotavan ystävällisiä lausuntoja ulkonäöstäni. Amerikkalaiset puhuvat suoraan.
Täälä vaan tuiskitaan, mitäs kuvittelet itsestäsi ja ollaan sitä inhottavampia, mitä huomiotahetättävämpi olet.huomioon, että niistä sinun vaihto-oppilasajoista on muutama vuosikymmen.
Ehkä silloin olit kaunis. Nykyään olemme tyytyväisiä, että profiilikuvasi on piilotettu.
Se on kyllä totta, että amerikkailaiset puhuu palkon ja kehuu auliisti. Tarkoituksetonta kulttuuriin kuuluvaa lätinää, jonka todenmukaisuudesta ja todellisesta tarkoituksesta ei ole mitään takeita. - kiitos...
ja ota kirjoitti:
huomioon, että niistä sinun vaihto-oppilasajoista on muutama vuosikymmen.
Ehkä silloin olit kaunis. Nykyään olemme tyytyväisiä, että profiilikuvasi on piilotettu.
Se on kyllä totta, että amerikkailaiset puhuu palkon ja kehuu auliisti. Tarkoituksetonta kulttuuriin kuuluvaa lätinää, jonka todenmukaisuudesta ja todellisesta tarkoituksesta ei ole mitään takeita.kommentistasi :)
- rusalkaa
ja ota kirjoitti:
huomioon, että niistä sinun vaihto-oppilasajoista on muutama vuosikymmen.
Se on kyllä totta, että amerikkailaiset puhuu palkon ja kehuu auliisti. Tarkoituksetonta kulttuuriin kuuluvaa lätinää, jonka todenmukaisuudesta ja todellisesta tarkoituksesta ei ole mitään takeita.Eroa todellakin on siinä MITEN ja MITÄ asioita tuodaan esille...nimenomaan toisen ulkonäöstä.
Kokemus oli mieleenpainuva siitä syystä, ettei minua Suomessa mitenkään oltu kehuttu ulkonäöltä...ei ennen eikä sen reissun jälkeen! Outoa?
Tämä on vain yhden nuoren naisen kokemus. - Sähän
rusalkaa kirjoitti:
Eroa todellakin on siinä MITEN ja MITÄ asioita tuodaan esille...nimenomaan toisen ulkonäöstä.
Kokemus oli mieleenpainuva siitä syystä, ettei minua Suomessa mitenkään oltu kehuttu ulkonäöltä...ei ennen eikä sen reissun jälkeen! Outoa?
Tämä on vain yhden nuoren naisen kokemus.olet melkein viiskymppinen. (Nuoren naisen ????? näkemys)
miesten ei pitäisi tulla Suomeen, jos niitä joku vaivaa täällä :)
- Emmanuele
on kyllä hieman elämäniloton tunnelma. Porukka ei oikein osaa flirtata. Kesällä meno on hieman lämpimämpää, mutta kuinka ihmiset jotka välttelevät junassa toistensa katseita, voisivat pariutua muuten kuin kännissä.
Ulkomailla miehet tosiaan tulevat helpommin keskellä päivää juttusille.olla sellaista aspektia mukana, et ku ollaan ulkomailla, niin hyvin usein siellä ollaan lomalla tai ei niin arkisissa merkeissä. Irlannissa ei ainakaan naisia juurikaan ollut baareissa. Miehet siellä vain baarissa "sousalaising".
Kotomaassa taas ollaan menossa töihin, tulossa töistä, menossa kauppaan, tulossa jumpasta/pankista ym. ym. joten arkinen elinympäristö myös hiukan lamaannuttaa sitä kepeää tunnelmaa, jota voisi olla. Toisaalta taas kesällä on paljon lomalaisia, eikä olla välttämättä menossa minnekään, joten virtaa riittää myös kontakteihin ihmisten kanssa.- Emmanuele
suminagashi kirjoitti:
olla sellaista aspektia mukana, et ku ollaan ulkomailla, niin hyvin usein siellä ollaan lomalla tai ei niin arkisissa merkeissä. Irlannissa ei ainakaan naisia juurikaan ollut baareissa. Miehet siellä vain baarissa "sousalaising".
Kotomaassa taas ollaan menossa töihin, tulossa töistä, menossa kauppaan, tulossa jumpasta/pankista ym. ym. joten arkinen elinympäristö myös hiukan lamaannuttaa sitä kepeää tunnelmaa, jota voisi olla. Toisaalta taas kesällä on paljon lomalaisia, eikä olla välttämättä menossa minnekään, joten virtaa riittää myös kontakteihin ihmisten kanssa.mutta jos mietin esim. kuntosaleja Suomessa ja ulkomailla. Suomessa mulle ei puhu juuri kukaan, joku saattaa kysyä että "lopetiko jo(jossain laitteessa) ja that's it. Ulkomailla miehet tulee lätisemään paljon enemmän.
On Suomen systeemi ihan hyväkin, ainahan se aloitteen tekijä ei miellytä itseä. On ihan kiva kun saa olla rauhassa. - Emmanuele
Emmanuele kirjoitti:
mutta jos mietin esim. kuntosaleja Suomessa ja ulkomailla. Suomessa mulle ei puhu juuri kukaan, joku saattaa kysyä että "lopetiko jo(jossain laitteessa) ja that's it. Ulkomailla miehet tulee lätisemään paljon enemmän.
On Suomen systeemi ihan hyväkin, ainahan se aloitteen tekijä ei miellytä itseä. On ihan kiva kun saa olla rauhassa.kaikenkaikkiaan tykkään suomalaisista miehistä ja Suomen kulttuurista. Täällä sukupuoliroolit ei ole niin tiukat, on enemmän vapautta. Miehet ja naiset ymmärtävät toisiaan paremmin ja elävät samassa maailmassa.
Emmanuele kirjoitti:
mutta jos mietin esim. kuntosaleja Suomessa ja ulkomailla. Suomessa mulle ei puhu juuri kukaan, joku saattaa kysyä että "lopetiko jo(jossain laitteessa) ja that's it. Ulkomailla miehet tulee lätisemään paljon enemmän.
On Suomen systeemi ihan hyväkin, ainahan se aloitteen tekijä ei miellytä itseä. On ihan kiva kun saa olla rauhassa.ei kyllä tuu ladeltua kauheen pitkiä monologeja kenellekään. Tarjoan kyllä apua, jos jollakin näyttää olevan oikeasti vähän hakusalla, et miten tää vehe nyt säädetään tai toimii. En kuitenkaan puutu kenenkään liikkeiden oikeellisuuteen, ellei sitten kysytä.
Mua itseä ainakin alkaa häiritsemään, jos joku alkaa puhumaan "liikaa", olipa sitten mies tai nainen. Muutaman sanasen kyllä voi huoletta heittää siinä rehkimisen lomassa.- Emmanuele
suminagashi kirjoitti:
ei kyllä tuu ladeltua kauheen pitkiä monologeja kenellekään. Tarjoan kyllä apua, jos jollakin näyttää olevan oikeasti vähän hakusalla, et miten tää vehe nyt säädetään tai toimii. En kuitenkaan puutu kenenkään liikkeiden oikeellisuuteen, ellei sitten kysytä.
Mua itseä ainakin alkaa häiritsemään, jos joku alkaa puhumaan "liikaa", olipa sitten mies tai nainen. Muutaman sanasen kyllä voi huoletta heittää siinä rehkimisen lomassa.voisi ihan hyvin vaihtaa sanasen ja vaikka pyytää treffeillekin jos joku siellä salilla silmää miellyttää.
Emmanuele kirjoitti:
voisi ihan hyvin vaihtaa sanasen ja vaikka pyytää treffeillekin jos joku siellä salilla silmää miellyttää.
aloittaa sanoilla, "Eiköhän tässä ole jo tarpeeksi hikoultu, lähdetään kuule saunan kautta teille" :D
- noviisityttö
ehkä itse törmännyt vääränlaisiin miehiin jos sulla on tollanen käsitys suomalaisista miehistä. En toki väitä, eikö sun kuvaamiasi miehiä löydy täältä mutta nuo tuntomerkit omaavia miehiä löytyy ihan varmasti muualtakin maailmasta. Mä ainakin olen törmännyt täällä ihan kelpo miehiin..
- <HooDee>
Sun on aivan turha syyttää miehiä siitä, että muut naiset kiinnostavat heitä enemmän. Tuollaisella syyttelyllä on vain negatiivisia vaikutuksia sinuun itseesi. Se aiheuttaa vain lisää puutetta, josta seuraa kovempaa v*tutusta, vihaa ja katkeruutta.
Sen sijaan voisit miettiä miksi hävisit kisan eli mikä näissä muissa naisissa on sellaista, mikä kiinnostaa miehiä. Kun ymmärrät tämän, voit alkaa kehittämään itseäsi paremmaksi kuin kilpailijasi. Vain tätä kautta sulla on mahdollisuus saada miehet kiinnostumaan itsestäsi.- ei ap.
muahhahahahahahahaaa! taas suomimammanpoika joka odottelee että äiti tulis kaupasta ja laitta lihapullia ja muussia! muahhahahahaaaaa.
ps. silittääkö äitisi kalsaritkin? - tarkoitettu
ei ap. kirjoitti:
muahhahahahahahahaaa! taas suomimammanpoika joka odottelee että äiti tulis kaupasta ja laitta lihapullia ja muussia! muahhahahahaaaaa.
ps. silittääkö äitisi kalsaritkin?sinun kaltaisille hyypiöille, joilla tuskin on enää mitään mahdollisuuksia miesten suhteen. Uskon vilpittömästi, että Suomesta löytyy positiivisesti ajattelevia naisia.
- Femisuomi
Monet naiset eivät vain ole huomanneet elävänsä tasa-arvoisessa maassa ja edelleenkin hiljaa kököttävät paikallaan ja odottavat että joku tulee iskemään. Sitten ihmettelevät jos kukaan ei tule.
Tarttis varmaa itte tehrä jottai...
Ehkä olet niin kivannäköinen että miehet eivät uskalla tulla iskemään kun katsovat olevansa alempitasoisia kuin sinä? Ja jos sitten näistä miehistä joku tai jotkut olisivat sinusta ihan ok, niin tulet jäämään ilman seuraa mikäli et mene itse tätä kiinnostusta ilmaisemaan.
Parisuhdemarkkinoilla passiviinen odottaja on AINA huonoimmassa asemassa! - Anon4400
Muualla mailmassa intohimottomat vetelykset ovat kotona intohimottoman lahnansa kanssa, Suomessa intohimottomat vetelykset lähtevät vetämään pään täyteen, kun ei jaksa kotona katsoa intohimottoman lahnan hapanta naamaa. Näin sen tätyy mennä.
- *mimi*
Missäköhän sinä olet pyörinyt? Kyllä mua tullaan naurattaa ja narraa ihan missä vaan :) Olin sitten amerikassa, aasiassa, välimerellä, helsingissä tai kälviällä. Joku on joskus sanonut, että harvoin tapaa näin eläväistä ja iloista tyyppiä.
Onkohan se niin, että kuka sitä mutruhuulista ja ikävältä vaikuttavaa naista tulisi iskemään? Ja miksi miehelle pitäisi kelvata nainen kuin nainen? Jos haluaa katsoa mielummin seinää kuin alastonta naista, niin suotakoon se heille. Minulla ei ole ollut kertaakaan tylsää Suomessa ja ei muuten muuallakaan. - T-fox
Olin 16 vee kun vielä ajattelin etten tule ikinä saamaan poikaystävää saati sitten miestä. Sinä kesänä lähdin eka kerran ulkomaille ja niitä miehiä oli tulollaan ovista ja ikkunoista (kirjaimellisesti, hih).
Tosin on niitä senjälkeen löytynyt suomestakin, mutta kyllä täällä ollaan selkeästi jähmeämpiä. Kännissä tietysti teutaroidaan miten päin vaan, mutta tuntuu että suomessa pidetään hulluna ihmistä joka lähestyy tuntematonta ihmistä selvinpäin keskellä kirkasta päivää.
Ja varmasti olisit saanut seksiä enemmänkin, mutta sehän riippuu siitä keneltä sitä haluaa?- miehillä..
on kovemmat vaatimukset? Ihan mikä tahansa nainen ei kelpaakaan.. Esimerkiksi pelkkä hyvä ulkonäkö ei riitä suomalaiselle juuri mihinkään.
- Emmanuele
miehillä.. kirjoitti:
on kovemmat vaatimukset? Ihan mikä tahansa nainen ei kelpaakaan.. Esimerkiksi pelkkä hyvä ulkonäkö ei riitä suomalaiselle juuri mihinkään.
suomalaiset miehet ei vaan uskalla! Kyllä niistä näkee että ne katselee ja kyttää mutta suuta ei saada auki.
- Tätähän se
Emmanuele kirjoitti:
suomalaiset miehet ei vaan uskalla! Kyllä niistä näkee että ne katselee ja kyttää mutta suuta ei saada auki.
juuri on kun miehen kiinnostus ei ole kovinkaan voimakasta. Itselläni on täysin päin vastaisia kokemuksia. Tunnen naisia, jotka onnistuvat houkuttelemaan suomalaisia miehiä luokseen matkojen takaa..
- Aurinko79-
Emmanuele kirjoitti:
Mun mielestä se on vaan positiivinen piirre suomalaisessa miehessä ettei ne liikoja lipertele, mikään ei oo ärsyttävämpää ku joku lipevä äijä kuolaamassa korvaan puhumassa suoranaista potaskaa. Ulkomailla mua on eniten ärsyttäny nimenomaan aggressiivisesti lähestyneet miehet. Autoista huudellaan, baareissa tullaan painamaan seinää vastaan ja suudellaan ilman lupaa, takamuksesta puristellaan, ehdotellaan törkeitä, jopa hampurilaisten paistaja ehdotteli mulle yhteistä yötä pikaruokalassa!
No joo, yleistän nyt vähän liikaa mutta siis mä arvostan sitä että miehet lähestyy vähän hienovaraisemmin vaikka tuskin säkään nyt ihan mitään tuollasta tarkotit mitä kuvailin :) Mulla vaan nous ärsyyntymiskynnys ku muistelin noita jotain ääliöitä mihin on tullut törmättyä maailmalla... - Emmanuele
Tätähän se kirjoitti:
juuri on kun miehen kiinnostus ei ole kovinkaan voimakasta. Itselläni on täysin päin vastaisia kokemuksia. Tunnen naisia, jotka onnistuvat houkuttelemaan suomalaisia miehiä luokseen matkojen takaa..
jossa mies toljottaa mua kaupassa, ratikassa tai salilla eli tilanteessa jossa suomalaiset ei perinteisesti puhu toisilleen. Se on näkymätön muuri. Hullu olet jos puhut.
- sarvikuonokas
Aurinko79- kirjoitti:
Mun mielestä se on vaan positiivinen piirre suomalaisessa miehessä ettei ne liikoja lipertele, mikään ei oo ärsyttävämpää ku joku lipevä äijä kuolaamassa korvaan puhumassa suoranaista potaskaa. Ulkomailla mua on eniten ärsyttäny nimenomaan aggressiivisesti lähestyneet miehet. Autoista huudellaan, baareissa tullaan painamaan seinää vastaan ja suudellaan ilman lupaa, takamuksesta puristellaan, ehdotellaan törkeitä, jopa hampurilaisten paistaja ehdotteli mulle yhteistä yötä pikaruokalassa!
No joo, yleistän nyt vähän liikaa mutta siis mä arvostan sitä että miehet lähestyy vähän hienovaraisemmin vaikka tuskin säkään nyt ihan mitään tuollasta tarkotit mitä kuvailin :) Mulla vaan nous ärsyyntymiskynnys ku muistelin noita jotain ääliöitä mihin on tullut törmättyä maailmalla...Ihmettelinkin että ei kai oikeasti Italian touhu miellytä enemmän!?
- esteenä,
Emmanuele kirjoitti:
jossa mies toljottaa mua kaupassa, ratikassa tai salilla eli tilanteessa jossa suomalaiset ei perinteisesti puhu toisilleen. Se on näkymätön muuri. Hullu olet jos puhut.
vaan sen hyödyttömyys ;)
- T-fox
Aurinko79- kirjoitti:
No joo, yleistän nyt vähän liikaa mutta siis mä arvostan sitä että miehet lähestyy vähän hienovaraisemmin vaikka tuskin säkään nyt ihan mitään tuollasta tarkotit mitä kuvailin :) Mulla vaan nous ärsyyntymiskynnys ku muistelin noita jotain ääliöitä mihin on tullut törmättyä maailmalla...suomalaisissa murrikoissa on puolensakin. :)
- Emmanuele
esteenä, kirjoitti:
vaan sen hyödyttömyys ;)
uskaltaisi avata suunsa niin luulempa että siitä voisi olla hänelle monenkinlaista "hyötyä" :D
- Aurinko79-
sarvikuonokas kirjoitti:
Ihmettelinkin että ei kai oikeasti Italian touhu miellytä enemmän!?
Ei uppoa ainakaan muhun, muiden puolesta en tietty voi puhua.
Hyite, lipevä mies on ärsyttävä. - Aurinko79-
T-fox kirjoitti:
suomalaisissa murrikoissa on puolensakin. :)
Mitenkään siis muita kansallisuuksia mollaamatta mutta enemmän ne miehet tosiaan on siellä ulkomailla lipevästi käyttäytyneet :)
- sarvikuonokas
Aurinko79- kirjoitti:
Hyite, lipevä mies on ärsyttävä.Olenko muka lipevä? =P
- Aurinko79-
sarvikuonokas kirjoitti:
Olenko muka lipevä? =P
Se hyite oli tarkotettu niille ärsyttäville lipeville miehille joita mun eteen on joskus sattunut :)
Sä oot just sopiva lipevyydessä tai oikeastaan sen puuttumisessa. - T-fox
Aurinko79- kirjoitti:
Hyite, lipevä mies on ärsyttävä.jotka älyä lopettaa on kaikista pahimpia. Olen hämmästyksekseni törmännyt tällaisiin suomalaisissakin.
Mutta joo, ei täällä onneksi sellaista jokaiselle vastaantulijalle lirkuttelu- kulttuuria sentään ole. Tykkään suomen hiljaisuudesta ja rauhasta. Pidemmän päälle se jatkuva kälätys ja koskettelu alkaa ottaa pattiin. - Vai pelkäätkö
Emmanuele kirjoitti:
uskaltaisi avata suunsa niin luulempa että siitä voisi olla hänelle monenkinlaista "hyötyä" :D
sittenkin, että mies ei oikeasti olisi kiinnostunut sun "hyödyistä"? Teikäläisiä on suomalaisista naisista niin häviävän pieni osuus, ettei miehen kannata ryhtyä juttelemaan jokaiselle naiselle.
- sarvikuonokas
Aurinko79- kirjoitti:
Se hyite oli tarkotettu niille ärsyttäville lipeville miehille joita mun eteen on joskus sattunut :)
Sä oot just sopiva lipevyydessä tai oikeastaan sen puuttumisessa.Harvemmin mun puutteet on plussia olleetkaan =D
- Aurinko79-
sarvikuonokas kirjoitti:
Harvemmin mun puutteet on plussia olleetkaan =D
No enpä tiedä, riippuu mistä puutteesta on kyse...
Huoh, nyt alkaa taas olla ajatukset niin levottomia et jospas sitä alkais tekeen lähtöä viikonlopun viettoon... :) - Aurinko79-
T-fox kirjoitti:
jotka älyä lopettaa on kaikista pahimpia. Olen hämmästyksekseni törmännyt tällaisiin suomalaisissakin.
Mutta joo, ei täällä onneksi sellaista jokaiselle vastaantulijalle lirkuttelu- kulttuuria sentään ole. Tykkään suomen hiljaisuudesta ja rauhasta. Pidemmän päälle se jatkuva kälätys ja koskettelu alkaa ottaa pattiin.Ja mulle tulee aina sellanen olo että se vastapuoli aliarvioi toisen täysin, lipevät miehet kuvittelee et sitä oikeasti muka uskoo että se on tulisesti rakastunu 10 sekunnissa. Niinpä niin...
- Emmanuele
Vai pelkäätkö kirjoitti:
sittenkin, että mies ei oikeasti olisi kiinnostunut sun "hyödyistä"? Teikäläisiä on suomalaisista naisista niin häviävän pieni osuus, ettei miehen kannata ryhtyä juttelemaan jokaiselle naiselle.
en kehtaa siksi, koska salilla on niin monta komeaa miestä. Haluaisin ne kaikki. En osaa valita yhtä. Jos yhtä yrittäisin niin pian kaikki tietäisi sen enkä kehtaisi enää yrittää seuraavaa ;)En siis yritä ketään, aika typerää!
Toinen syy on se etten voi tietää kuka on varattu. Pitäisiköhän ruveta käyttämään sinkkurannekorua, jos se muoti vaikka yleistyisi. - mies varattu
Emmanuele kirjoitti:
en kehtaa siksi, koska salilla on niin monta komeaa miestä. Haluaisin ne kaikki. En osaa valita yhtä. Jos yhtä yrittäisin niin pian kaikki tietäisi sen enkä kehtaisi enää yrittää seuraavaa ;)En siis yritä ketään, aika typerää!
Toinen syy on se etten voi tietää kuka on varattu. Pitäisiköhän ruveta käyttämään sinkkurannekorua, jos se muoti vaikka yleistyisi.vai ei, jos hän osoittaa kiinnostuksensa katseellaan?
- Emmanuele
mies varattu kirjoitti:
vai ei, jos hän osoittaa kiinnostuksensa katseellaan?
on seuranhakua, eikä varatuilla miehillä ole minulle sellaista annettavaa mitä haluan.
Emmanuele kirjoitti:
salikomistus ei itse tiedä olevansa salikomistus, vaan luulee olevansa ihan tavis hemmo :D
- Aurinko79-
Mun täytyy nyt sanoa että mä en kyllä tunne tai tiedä kovinkaan montaa tyhjyyteen tuijottavaa vetelystä. Ehkä niitä siellä kulmakuppilasta löytyy mutta en mä oo kyllä törmännyt. Mun mielestä suomalaiset miehet on yleistäen ottaen aikas ihania vaikka tietty tännekin mahtuu jos jonkinmoista tallaajaa.
Enkä ymmärrä tuota seksin puutettakaan, sitähän sais vaikka mistä kun vaan menis ja hakis jos sitä oikeasti haluaa. - fgdfgdfgdf
naamasta ei näe sitä millaisia suomalaiset miehet ovat vaan millaisia suomalaiset naiset ovat. Vievät mieheltä elämänilon ja omaisuuden.
- naiset on aina kauniita
Olisko tää niitä kulttuurieroja? Kun mun mielestä taas iso osa täällä olevista ulkomaalaisista on melkoisia vetelyksiä.
Baarissa jotkut ulkomaalaiset tosin on aika uutteria. Yksikin jota viime viikonloppuna hetken seurailin ehti parissa minuutissa yrittää puolta tusinaa naista:)
Vastaukssena kysymykseesi: ei meitä miehiä mikään vaivaa: suurimmalla osalla on kotiasiat kunnossa ja elämä hymyilee:) - scale
"mutta kaikki miehet täällä ovat intohimottomia vetelyksä jotka baarissa tuijottavat tyhjyyteen."
Johtuisko se siitä, että ollaan intohimottomia vetelyksiä, jotka baarissa tuijottavat tyhjyyteen?
Pirun loistavaa yleistystä, mäkin osaan.
Miksi KAIKKI naiset ovat ulkoistaneet oman onnensa miesten harteille?
Miksi KUKAAN nainen ei ole valmis tekemään onnensa eteen muuta kuin ruikuttamaan?
Miksi on miesten syytä jos KAIKKI naiset eivät ole älynneet antaa pillua äijille kahteen vuoteen?
Adios! Meikä lähtee nyt kotiin mököttämään, kun KAIKKI naiset ovat AINA KAIKKI viikonloput töissä. :(- Aurinko79-
Ei kaikki naiset ajattele noin :)
paljon puhuttu tasa-arvo, kaikkea ei voi yleensä saada samaan pakettiin. Luulekko että esim. Ruotsisssa tai Norjassa on asiat sen kummallisemmin, paskan marjat. Tokihan sä jossain Kreikassa tai vastaavassa karvakäsien takapajulassa saat huomiota ja iskuyrityksiä kun siellä miehet pitää naista jonain vasemman jalan saappaan tasoisena otuksena ja itteään maailman napana. Tasa-arvo tuo mukanaan myös velvollisuuksia, mukaanlukien omat saamiset ja saamattomuudet.
- T-fox
Kun jokapaikka on pullollaan näitä "suomalaiset naiset on niin hirveitä" ja "suomalaiset miehet on ihan kamalia"- sepustuksia, niin herää kysymys että minkä helvetin takia ette ota niitä persjalkaisia koipia allenne ja suuntaa muualle? Tai kaappaa jotain koti-guglielmoja tai naapurin natashoja joita jo täälläkin pyörii?
LOPPUIS SE SAATANAN VALITUS!
Vau, en olekaan ikinä ennen hermostunut! :) Ja tää nyt ei ollut mitenkään erityisesti aloittajalle, vaan ihan tasapuolisesti kaikille tyytymättömille, joita tästä toosasta asian tiimoilta löytyy!- Maanomistaja
Rumat naiset sais painua pois mun mailta!
- T-fox
persoonallisuuden. :D
Olen ollut sitä mieltä että jos ei ilman aggressioita kykene ilmaisemaan mielipidettään, niin joutaa painu hornantuuttiin.
Poistun siis palstalta.
Adjö.
- jorinaa
Niin, juntteja on joka maassa
Ei kannata yleistää.
Olen asunut mm. Espanjassa pari vuotta, ja vaikka macho-kulttuurin miehen eau de cologne ja nappisilmät olisivat kuinka houkuttelevia, niin yhtä saamattomia ovat esim. kotona kuin mitä "suomalaiset veljensä".
Ja kappas, lankesin itsekin yleistykseen.
Eräässääkin maassa opiskellessani huomasin kuinka naiset jaksavat pukeutua erittäin naisellisesti ja nätisti (ja ne korkokengät aina jalassa, vaikka kioskilla kävisi), niin se kauneuteen laitettu energia oli kyllä sitten jostain muualta pois... Työpaikalla usein riittää että näyttää hyvältä ja pätevältä, mutta taidot ovat usein mitä sattuu...
Eli joka maassa on joka lähtöön! - kapistelija
"Miksi Suomessa on toisinpäin asiat, kuin muualla maailmassa? Naiset täällä iskevät miehiä, ja miehet vaan valittavat kun kaikki asiat on niin huonosti."
Ihan uteliaisuudesta, kuinka monta kertaa olet itse lähestynyt sinua kiinnostavaa miestä?- koska en ole kertaakaan
törmännyt aloitteen tekevään SUOMALAISEEN naiseen.
- luulette
koska en ole kertaakaan kirjoitti:
törmännyt aloitteen tekevään SUOMALAISEEN naiseen.
huvittaako naista tehdä aloitetta, jos on esim. persjalkainen ja nännitkin on vääränväriset? Lisäksi aloitteen tekevä nainen on lutka ja munahaukka, joka kivetään sitten kun saadaan se sharia meillekin...
mutta ulkomainen nainen on niin ihana olisi se mikä lortto tahansa. Persjalkaisuuskin on pientä ja siroa kunhan kyseessä on ulkomaalainen. - eivät ole
luulette kirjoitti:
huvittaako naista tehdä aloitetta, jos on esim. persjalkainen ja nännitkin on vääränväriset? Lisäksi aloitteen tekevä nainen on lutka ja munahaukka, joka kivetään sitten kun saadaan se sharia meillekin...
mutta ulkomainen nainen on niin ihana olisi se mikä lortto tahansa. Persjalkaisuuskin on pientä ja siroa kunhan kyseessä on ulkomaalainen.lutkia vaan siveellisiä. Sen takia ulkomaalaiset miehet suomalaisia lorttoja piirittävätkin, kun eivät maannaisiltaan saa ja suominainen on maailmalle helpossa maineessa.
- suomimiehet
eivät ole kirjoitti:
lutkia vaan siveellisiä. Sen takia ulkomaalaiset miehet suomalaisia lorttoja piirittävätkin, kun eivät maannaisiltaan saa ja suominainen on maailmalle helpossa maineessa.
on kaikkein säälittävimpiä, ei saa edes siltä helpoimmalta, vaikka ovat vielä maamiehiäkin... :D
- haluaisivat
suomimiehet kirjoitti:
on kaikkein säälittävimpiä, ei saa edes siltä helpoimmalta, vaikka ovat vielä maamiehiäkin... :D
Mutta ruma suomiluuska ei kiinnosta, mieluummin tuijotetaan seinää:
"Miksi Suomessa on toisinpäin asiat, kuin muualla maailmassa? Naiset täällä iskevät miehiä, ja miehet vaan valittavat kun kaikki asiat on niin huonosti." - la.ra
haluaisivat kirjoitti:
Mutta ruma suomiluuska ei kiinnosta, mieluummin tuijotetaan seinää:
"Miksi Suomessa on toisinpäin asiat, kuin muualla maailmassa? Naiset täällä iskevät miehiä, ja miehet vaan valittavat kun kaikki asiat on niin huonosti."Niinhän se on, että maailmassa on neljää tyyppiä ihmisiä: suominainen (poikkeuksetta huono), suomimies (poikkeuksetta huono), ulkomaalainen nainen (poikkeuksetta hyvä), ulkomaalainen mies (poikkeuksetta hyvä).
Ihme ettei maailma ole tätä huomannut ja avustanut suomalaisten joukkoeutanasiassa, jotta maailma pelastuisi pahoilta ja kauheilta suomalaisilta, jotka vievät elintilaa paljon arvokkaammilta otuksilta. - väittänyt
la.ra kirjoitti:
Niinhän se on, että maailmassa on neljää tyyppiä ihmisiä: suominainen (poikkeuksetta huono), suomimies (poikkeuksetta huono), ulkomaalainen nainen (poikkeuksetta hyvä), ulkomaalainen mies (poikkeuksetta hyvä).
Ihme ettei maailma ole tätä huomannut ja avustanut suomalaisten joukkoeutanasiassa, jotta maailma pelastuisi pahoilta ja kauheilta suomalaisilta, jotka vievät elintilaa paljon arvokkaammilta otuksilta.että suomimiehet olisivat huonoja. Masentuneita kyllä mutta se johtuu vain suomalaisista naisista
- la.ra
väittänyt kirjoitti:
että suomimiehet olisivat huonoja. Masentuneita kyllä mutta se johtuu vain suomalaisista naisista
niin sittenhän siitä tulee totta!
- suomalaisten huono itsetunto
la.ra kirjoitti:
niin sittenhän siitä tulee totta!
Esim. ranskalaiset ovat sitä mieltä että heillä on kauneimmat naiset, tyylikkäimmät vaatteet, paras keittiö, parhaat viinit, paras torni...
yllättävää: italialaiset ovat sitä mieltä että heillä on kauneimmat naiset, tyylikkäimmät vaatteet (ja kengät!), paras keittiö, parhaat viinit, paras torni(vaikka vino onkin)...
Jne. jne.
Taitaa olla ainoastaan suomalaiset sitä mieltä että meillä paras kalja ja rumimmat luuskat... :( - on kuraa!!!
suomalaisten huono itsetunto kirjoitti:
Esim. ranskalaiset ovat sitä mieltä että heillä on kauneimmat naiset, tyylikkäimmät vaatteet, paras keittiö, parhaat viinit, paras torni...
yllättävää: italialaiset ovat sitä mieltä että heillä on kauneimmat naiset, tyylikkäimmät vaatteet (ja kengät!), paras keittiö, parhaat viinit, paras torni(vaikka vino onkin)...
Jne. jne.
Taitaa olla ainoastaan suomalaiset sitä mieltä että meillä paras kalja ja rumimmat luuskat... :(ainoastaan ruotsissa on paskempaa bissee
- Tilanne siis vielä huonompi
on kuraa!!! kirjoitti:
ainoastaan ruotsissa on paskempaa bissee
paskaa kaljaa ja rumia luuskia...
Entäs jos tämä onkin noidankehä?
- la.ra
mutta ketjua lueskelleena uutispläjäys: jokaisessa maassa on hienoja ja vähemmän hienoja, kauniita ja vähemmän kauniita ihmisiä.
Erilainen ja eksoottinen kiehtoo aina, ja harvinainen herkku näyttää kauniimmalta ja kiehtovammalta.
Eteläamerikkalainen "siskoni" pitää suomalaisia miehiä aivan upeina (paitsi sisäisesti niin varsinkin ulkoisesti), poikaystäväni mielestä suomalaiset naiset (siis ihan kollektiivisella tasolla) ovat kauniita ja ihailtavia, ja samaa mieltä on japanilainen kaverini.
Jopa minä(!) olin suomalaisten miesten mielestä "upea", kun asuin Tallinnassa ja luulivat minua virolaiseksi...
Mikä tulee aloittajan tilanteeseen, niin ihmetellä täytyy, sillä seksiä nyt luulisi näin avoimen seksuaalisuuden kulttuurissa irtoavan helpostikin. Tosin et kerro mitään kriteereistäsi, voi siis olla, että olet joko ujouteen taipuvainan tai sitten itse nirsoilet. Pahimmassa tapauksessa molempia. - Totean vain.
Tätä ketjua lukiessa on saanut nauraa oikeen kunnolla! Ei muualla maailmassa pystytä tällaseen komiikkaa eikä osata nauraa itelle
- niin sitten vissiin
täytyy paneskella ahkerammin ulkomaalaisia miehiä, tulee enempi niitä Lolan näköisiä. :)
- mies,
enkä ole syntynyt naisia miellyttämään tai palvomaan. Minulta saatte täysin tasa-arvoista kohtelua verrattuna esim. naapurin Penaan.
Siihen joudutte tyytymään. Mutta olkaa onnellisia Suomen naiset, te olette tasa-arvoisia ja saatte olla rauhassa. - MMies
Ongelmahan ei ole suomalaisissa miehissä, vaan naisissa. Ulkomaaneläville kelpaa kuka tahansa, kun taas suomi-mies vaatii Laatua ja sen puutteessa kärvistellään sitten kaljalasin ääressä syvällisiä mietiskellen ja välillä jotain luokatonta eukkoa polkien. Ei oo helpoo, ei.
- MI-82
Me miehethän ei kärvistellä kaljatuopin ääressä vaan mietiskellään ja järkeillään!
Ainahan ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella.
Se että suomimies ei höpötä ja vimmaa pubissa käydessään oo saamattomuutta tai intohimon puutetta. Se on vaan tapa, meilläpäin yks on äänessä kerrallaan ja muut kuuntelee.
Siitä intohimon puutteesta, Pitäskö miesten iskee kaikkee mikä liikkuu? Vongata ja imarrella? Ihan oikeesti? Eiks siinä mee äkkiä kunnia? Maine kyllä kasvaa.
Mikä miehiä sit vaivaa?
En mie tiiä. Kyl myö ollaan kavereiden kaa pärjätty ihan kivasti :D Kukaan tuskin tunnustaa saaneensa seksiä kerran kahdessa vuodessa. Eikä varmaan flirttiäkään puutu, nyt vaan on se vika et kaikki "normaalit" alkaa olla vakiintuneita. Sit ne molemmat ääripäät vaan jää jäljelle. Toiset on playereitä ja toiset peräkammarin poikia.
Millaista sen pitäis olla? Jokaisen meistä pitäis vissiin raahata joka ilta eri tyttökämpille? Ja siinä sivussa flirtata muutamalle muulleki. Sekö teksi meistä normaaleja?- Vastakysyjä.
Varmaan on noinkin. Mutta osaisiko joku suomalainen nainen selittää miksi suomalaiset naiset ovat sellaisia passiivisia lahnoja, joita ei Keski-Euroopassa juuri tapaa. Muualla maailmassa jopa naisetkin osaavat olla aktiivisia.
- vili
kaverisi kuunnella niitten naisten juttuja...veikkaisin että kaveri pyörtäis päätöksensä samantien
- --------
En jaksanut koko ketjua lukea, mutta aika hauskaa, että jatkuvasti miehet ylistävät ulkomaalaisia naisia, mutta jos joku nainen uskaltaa kehua ulkomaalaista miestä tai haukkua suomalaista, niin heti raivostutaan... Ei siitä mihinkään pääse, ettemme me suomalaiset -niin miehet kuin naisetkaan- kovin loistosaaliita olla...
- .............
Huomaa, ettet pahemmin omaa maailmankatsomusta, sekä jokin muutenkin klikkaa pahasti havainnointikyvyssäsi :D Ihanko oikeasti tyttökulta luulet, että Suomessa naiset ovat niitä jotka iskevät miehiä, eikä päinvastoin? Ei kuules...ei se niin päin mene. Ei todellakaan :D Ja se seksinpuutteesi, hei kamoon! Olisikohan nyt jotain itsessäsi vialla? Suomessa vähänkään hyvännäköinen nainen saa takuuvarmasti seksiä, jos vain haluaa. Tilanne on tosin sama muuallakin maailmassa, joten eipä luulisi olevan varaa valittaa ;)
- Nimetön
Kyllä sitä maailmankatsomusta löytyy enemmän kuin keskivertoihmiseltä, puolet elämästäni olen asunut Suomen ulkopuolella, siihen nämä havaintoni perustankin!
Syy siihen, miksi naiset eivät jaksa täällä panostaa ulkonäköönsä, on se ettei siitä ole mitään hyötyä, kukaan ei sinut huomioi kuitenkaan! Itse en jaksa enää niín paljoa kiinnitää huomiota pariin ylimääräiseen kiloon sinne tai tänne, tai siihen onko joka päivä meikkiä ja kulmakarvat nypittynä, koska sillä ei täällä ole mitään merkitystä! Täällä voi kävellä kadulla näkymättömänä tai alastomana, reaktio miehiltä on ihan sama.
Ja mitän seksin saamiseen tulee, en ole mitenkään yli-nirso, mutta en kelpuuta ketään känni-ääliöitä tai huonon hygienian omaavia idiootteja. Muutaman kerran on jopa tapahtunut niin, että olen lähtenyt baarista miehen kanssa kotiin, ja hän on keksinyt syitä siihen miksi hänen on mentävä kotiin nukkumaan, aikainen herätys yms. Ei tee kovin hyvää itsetunnolle!
- Papeete1
Että eroa vielä on. Mikään ei ole niin saakutin äryttävää kuin lipevät gigolot huohottamassa niskassa keskellä kirkasta päivää. Sitten ne pitää vielä minua ihan selvästi jonain lutka-ameebana joka uskoo ja on heti selällään reidet leväällään, kun ne latelee jonkun ulkoa opiskellun "lipevät valheet kaikille naisille" -listan läpi. Pyh.
Kyllä suomimies on parempi ja sopii mulle miljoona kertaa paremmin. Ja kyllä mun tapaamat miehet ovat hyvinkin ollut täynnä intoa ja intohimoa :) - Suomi-poika
Kai me Suomi-pojat ollaan vähä varovaasia. Meille sooloseksi-ilta tuntuu paremmalta vaihtoeherolta, ku pakit ja julkinen nöyryytys, mut aina välillä me kyllästytään yksinoloon, haetaan rohkeutta alkoholista ja munataan ittemmä oikeen kunnolla hameväen silimis ja kiärre alkaa taas alusta.
Joskus joku saippuasarjoista viettelyoppinsa hankkinut keskivertoitsetunnolla(toistaiseksi) varustettu suomalainen mies saattaa lausua kauniina pitämälleen naisihmiselle muutaman ulkomuotoa ylistävän sanan, ihan vain keskustelun avaukseksi. Tämähän saa Suomi-naisen itsesuojeluvaiston heräämään ja ilmoille raikaa huuto: "S..t.n.n sika! Yrität vaan saara p....a, minä sä oikeen mua pirät!?!" Samaan aikaan sama lause toimii moneen Suomi-naiseen, kun kielenä on Ranska, Englanti, Italia tai kielistä kaunein "hoonosoomi".
Kyllä meissäkin sitä intohimoa on, mutta sen julkituominen viehättävän suomalaisen naisen edessä on suurimmalle osalle meistä miehistä kova kynnys, joka madaltuisi naisten pienellä avustuksella. Osa meistä taas on hypännyt ulos suojakuoresta ja pyrkinyt sosiaalisuuteen, mutta me loput miehet ja jotkut naisetkin tuomitsemme sellaiset miehet vähintäänkin häntäheikeiksi, mutta mieluummin naisaellisiksi PELLEIKSI.
Jari (kännis siitetty) Könsikäs - Anonyymi
Sinä olet ollut väärässä paikassa suomalainen mies on ihan kunnollinen. Mene muslimin kanssa yhteen niin tulee jännitystä elämääsi hihhh.
- Anonyymi
Kysyisin mielummin sinulta: Mikä sinua vaivaa?
Todella typerä ja itseään täynnä oleva kirjoitus
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764