Miten koette ulkomailla matkustelun kuulovammaisena ? Useimmissa välimeren ja aasian maissa on jatkuva taustamökä päällä. Jos ei ole musiikkia niin sitten liikenne. Puhumattakaan lentokoneessa jossa todella saa keskittyä huuliltalukemiseen. Kuulolaitteet eivät pelaa näissä tilanteissa. Viime reissulla heitin ne veks viikon päästä ja käytin loppuajan käsikorvantakana-metodia. Sillä sentäs jotain selvää sai.
Matkoilla
Azumi
1
383
Vastaukset
- Ronja68
se haittanut mua, kun matkustelin viimeksi etelään ,Kyprokseen, siellä meillä oli hauskaa ja nautimme matkasta, ihmiset elehtivät mielellään meidän, kuurojen , kanssa. Mie "heitin" kuulolaitteet pois elämästäni lopullisesti -97 ja sen jälkeen oon erittäin tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764