Mulla hajosi tietokone viime viikolla. Kiintolevy... asiassa on se valoisa puoli että on takuu vielä voimassa, mutta huomasin kuinka paljon tarvitsen konetta. Tietojen hakuun. Laskujen maksuun. Opiskelutehtävien tekoon ja suomi24 on kiva tarkistaa, onko mielenkiintoisia keskustelun aiheita. voi voi...onneksi pääsin pojan koneelle. Muutama päivä vielä.
Vieroitusoireita
5
394
Vastaukset
- hildurvonhopsis
Kyllä se siitä :0)
- Ruusu*
Kun tietokonetta tottuu käyttämään, ei ilman sitä tule toimeen, kaikki tieto löytyy nopeimmin netistä; aikataulut, kartat, erilaiset kurssit
ja kyllä pankkiasiat koneella vaivattomimmin hoituu.
Mitä ennakko-oireita koneessasi oli, ennen kuin kiintolevy hajosi?
Sinulla oli takuu, mutta onkohan kallis korjattava, jos takuu ei ole enää voimassa?- just noi
pankkiasiat on näppärä hoitaa, siis laskujen maksut.
Mä kerran maksoin laskuja xx-pankin päätteeltä, ja niin pimeeseen paikkaan oli sijotettu, himmeä valo. Näppis oli sellanen kun kannettavassa.
Meni siinä aikaa, kun "löytyi" ne numerot, sillä nehän siinä tärkeimpiä on. Pitkää viitekoodia kun siinä näppäilee ja hiirikin kummallinen. Huonompaan suuntaan menee sekin itsepalvelu.
Sorry nyt, en ole aloittaja. oli se, että kone sammui kahdesti kesken kaiken. Sen jälkeen olisi pitänyt kiireesti ottaa tiedostoja talteen, minkä olinkin onnekseni tehnyt. Jos kone ei olisi ollut takuukone vielä, niin maksettavaa olisi tullut noin sata euroa ja työpalkka. Tänään ole tyttären koneella koulutehtävien kimpussa ja kone on ollut viikon reissulla. Kun sen saan niin kova homma on siinäkin kun kaikki ohjelmat ajan sisään.
- mikhaildenisov
menny ettei ilman konetta pärjää,turhan
kallista vain käyttö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612300En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101554
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751539Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151498Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061111
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999