sille ei anneta meillä ns. kateuspisteitä, joita taas suomalaiset saavat. Esim. pohjanmaalla timolle annettiin miinuspisteitä ihan vain, ettei naapurin poika vaan voita koko paskaa.
Tämä alkoholisoitunut virolainen seilaa täällä esim. tämä etu puolellaan.
Ymmärtäkää nyt hyvät ihmiset, että tämä kisa kuuluu ihmisille, joilla on suomen passi. Oletteko te tosiaan noin hölmöjä. Käykää siellä helvetin Pärnussa ja huomaatte, mikä takapajula se on!
Viron lässyttäjä..
9
797
Vastaukset
- anni
... ehkä se olisi hakuprosessin aikana ilmoitettu että suomen passi on pakollinen ohjelmaan osallistuville, että koitapa nyt rauhoittua hyvä ihminen, ja aloita seuraamaan vaikka pikku kakkosta niin selviät vähemmällä mielipahalla.
- leda
Lopetin BBn seuraamisen eilen talon väriläsikän pudottua mm. Suomen katkerat/ei halutut poikamiehet ry n äänestäessä Kadin jatkoon.Timo oli väriläiskä, kadi turha.Minun mielestäni äänet pitäisi tarkistaa, vetoomuksia siis BB tuotantoon, useat sanoneet, etteivät vietit menneet perille vaikka aikaa oli. Virheitä heillä ennenkin ja kuitenkin ero oli tosi pieni. Kyllä Kadi putoaa se oli jo % päässä. Ei halutut poikamiehet ryltä loppuvat eurot :D Mutta kaikesta huolimatta. Eesti on Suomea Eurooppalaisempi kaupunki, turha siis haukkua esim Pärnua, käyppä katsomassa esim. Kokkolaa yms. ja puhu sitte?
- -sami
Pärnu = Viron kesäpääkaupunki, yksi kolmesta isommasta kaupungista yhdessä Tallinnan ja Tarton kanssa
Kokkola = ?
Yhtä hyvin voisit verrata Turkua johonkin Yhdysvaltojen punaniskakyläpahaseen ja sanoa, että Suomi on isompi ja kulturellimpi maa luin USA.
Ei millään pahalla Kokkolaa kohtaan
ja helsinkiläisten suosikki.
- perseestä
vaikka e-suomesta oonkin.
- lipspisp
"että tämä kisa kuuluu ihmisille, joilla on suomen passi."
hahah, päivän paras! Missäs noin vaaditaan? ei ainakaan bb:n nettisivuilla sanota halaistua sanaa moisesta...
"Oletteko te tosiaan noin hölmöjä"
varmaankin mutta tervetuloa joukkoon :) tekstis oli kyllä niin hölmöö...
"Käykää siellä helvetin Pärnussa"
käyty on ja hieno paikka kaikin puolin. Matkailu avartaisi sinunkin näkemystä :) missäs takapajulassa itse asut kun et ole edes pärnuun asti päässyt? ;)- porvari..
Ajokoiran perse ketjun alullepanija eilen huusi puhelin hoosiannaa ku kadille plussia pistin aamulla laskin saldon 163 euroo mutta ei haittaa pääasia että kati jäi taloon
- siitä että
porvari.. kirjoitti:
Ajokoiran perse ketjun alullepanija eilen huusi puhelin hoosiannaa ku kadille plussia pistin aamulla laskin saldon 163 euroo mutta ei haittaa pääasia että kati jäi taloon
on timolle kateellinen,eilä ole naista saanut ikinä!!Taidat olla pohjanmaalta,timo tumppaa sua turpiin juntti!!!
- Kadi is No 1!
Kyllä se on niin, että joku muu lässyttää kuin Kadi! Mitä se Pärnu tähän kuuluu, asuu kuitenkin suomessa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa572235En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321714- 101524
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751519Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1051089
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 20979