Olipas outoa miten sopivasti Kadi sitten 2 % lopulta Timon voitti!Just joo oiskohan auttanut jos olisin muutaman antanut Timolle vielä lopuksi?
EPÄILENPÄ SUURESTI,ETTÄ EI!! =(
Eli tästä lähin,kun Kadi on äänestyksessä niin älkää ihmeessä laittako rahojanne enää äänestykseen kenekään puolesta,sillä Kadi voittaa jokatapauksessa,kun on niin päätetty JOSSAIN? Niin eipähän tuotanto ainakaan saa yhtään rahaa enempää näistä äänestyksistä ;)
Katotaan sitten miten asia etenee,mutta antaa asioiden mennä omalla painollaan........Mitä turhia edes vaivautua,kun nää äänestys jutut on vähän salaperäisiä?
Tuotanto on ilmeiseti jo päättänyt
7
399
Vastaukset
- -----
Olisikohan Kadi käynyt jonkun tuotannon jäsenen, ehkä useammankin kanssa sänkyhommissa. Jos sen vuoksi manipuloidaan ääniä.
- Vaikkakin omassa porukassa
Ei tää eukko ole kenenkään suosikki!
Ihmetellään kenen suosiossa tää ulkomaalais peräinen juoppo akka jaksaakaan olla? - mielikuvitus lentää
Onko tuotannossa joku, joka olisi naisista kiinnostunut.
- sivistymättömältä ja
Vaikkakin omassa porukassa kirjoitti:
Ei tää eukko ole kenenkään suosikki!
Ihmetellään kenen suosiossa tää ulkomaalais peräinen juoppo akka jaksaakaan olla?ja tyhmältä, että normaalisti en keskustele kaltaistesi kanssa. Kuitenkin; jos Kadista nyt puhut niin näin se menee: "Omalle porukalle" Kadi on suuri uhka, potentiaalinen voittaja, josta yritetään päästä eroon. Katsojaäänestäjille Kadi on suosikki jolta hyväksytään virheetkin koska hän on kiltti, herttainen ja aito. Hänen virheensä eivät ole vastenmielisiä, kuten esim. Timon.
- titsuli
sen takia se jäi taloon,timo oli itserakas paskiaineen joka jouti jo ulos,eli lopettakaa valitus
- Pakko olla niin
Juu juu. Ainahan siinä on joku salaliitto takana, jos asiat eivät
mene niinkuin sinä haluat?
Sitten jos oma suosikki pärjää, niin kaikki on ihan ok?
Myöntäisit vaan, että Timo haluttiin hanakammin mäkeen sieltä.
Minä ainakin tunnen paljon tyyppejä, jotka suorastaan inhosivat
ällö-Timoa. tosiaan vaikuttavan että haluavat ton voittavan. Ei tuo kadi todellakaan ole mikään värikäs persoona tuolla talossa. Makaa vaan sängyssä ja lääppii suvin kanssa toisiaan, ootteko muuten huomanneet kuinka suvi vähän väliä hipelöi kadia ja katsoo häntä, sanos sen että tuolla talossa tullaan vielä näkemään tyttörakkautta. Tää on nyt tätä nykyaikaa joka on selvästikkin levinnyt tuonne taloon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa572235En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321714- 101524
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751519Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1051089
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 20979