Tuotanto on ilmeiseti jo päättänyt

Et se Virolais akka voittaa

Olipas outoa miten sopivasti Kadi sitten 2 % lopulta Timon voitti!Just joo oiskohan auttanut jos olisin muutaman antanut Timolle vielä lopuksi?
EPÄILENPÄ SUURESTI,ETTÄ EI!! =(
Eli tästä lähin,kun Kadi on äänestyksessä niin älkää ihmeessä laittako rahojanne enää äänestykseen kenekään puolesta,sillä Kadi voittaa jokatapauksessa,kun on niin päätetty JOSSAIN? Niin eipähän tuotanto ainakaan saa yhtään rahaa enempää näistä äänestyksistä ;)
Katotaan sitten miten asia etenee,mutta antaa asioiden mennä omalla painollaan........Mitä turhia edes vaivautua,kun nää äänestys jutut on vähän salaperäisiä?

7

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----

Olisikohan Kadi käynyt jonkun tuotannon jäsenen, ehkä useammankin kanssa sänkyhommissa. Jos sen vuoksi manipuloidaan ääniä.

• Vaikkakin omassa porukassa

Ei tää eukko ole kenenkään suosikki!
        Ihmetellään kenen suosiossa tää ulkomaalais peräinen juoppo akka jaksaakaan olla?

• mielikuvitus lentää

Onko tuotannossa joku, joka olisi naisista kiinnostunut.

• sivistymättömältä ja
        Vaikkakin omassa porukassa kirjoitti:

Ei tää eukko ole kenenkään suosikki!
        Ihmetellään kenen suosiossa tää ulkomaalais peräinen juoppo akka jaksaakaan olla?

ja tyhmältä, että normaalisti en keskustele kaltaistesi kanssa. Kuitenkin; jos Kadista nyt puhut niin näin se menee: "Omalle porukalle" Kadi on suuri uhka, potentiaalinen voittaja, josta yritetään päästä eroon. Katsojaäänestäjille Kadi on suosikki jolta hyväksytään virheetkin koska hän on kiltti, herttainen ja aito. Hänen virheensä eivät ole vastenmielisiä, kuten esim. Timon.

• titsuli

sen takia se jäi taloon,timo oli itserakas paskiaineen joka jouti jo ulos,eli lopettakaa valitus

• Pakko olla niin

Juu juu. Ainahan siinä on joku salaliitto takana, jos asiat eivät
      mene niinkuin sinä haluat?

Sitten jos oma suosikki pärjää, niin kaikki on ihan ok?
      Myöntäisit vaan, että Timo haluttiin hanakammin mäkeen sieltä.
      Minä ainakin tunnen paljon tyyppejä, jotka suorastaan inhosivat
      ällö-Timoa.

• tosiaan vaikuttavan että haluavat ton voittavan. Ei tuo kadi todellakaan ole mikään värikäs persoona tuolla talossa. Makaa vaan sängyssä ja lääppii suvin kanssa toisiaan, ootteko muuten huomanneet kuinka suvi vähän väliä hipelöi kadia ja katsoo häntä, sanos sen että tuolla talossa tullaan vielä näkemään tyttörakkautta. Tää on nyt tätä nykyaikaa joka on selvästikkin levinnyt tuonne taloon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      57
      2235
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1714
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1524
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1519
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      105
      1089
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1044
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe