Voi elämä

issu56

joka omalta osaltani oli päättyä viikko takaperin sunnuntaina, kun pää edellä syöksyin kerien raput yläkerrasta keskelle alakerran ala-aulaa.

Mennyt viikko on ollut enemmän kuin tuskainen lukuisten ruhjeitten vuoksi. Mustelmia ja raapooksia on joka puolella ja pään haava ruvella.
Syksystä jäi myös hirveä rappukammo...

Se oli uskomatonta ja vielä uskomattomampaa oli, kun huomasin edelleenkin olevani elävien kirjoissa.

Tämä tässä oleva video on isännän aikaansaama, myös musiikkivalinta on hänen...minä olen sen vain toteuttanut.
Niinhän sitä monasti sanotaan, että mitä et sanoin saa sanotuksi, niin kerro se joko kukkasin...tai sitte musiikilla.

http://s96.photobucket.com/albums/l169/issu56/?action=view¤t=Loka2007.flv

14

687

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noinkin se elämä joskus koittelee...onni että selvisit kuitenkin pahemmitta vammoitta...paljon pahemminkin olisi voinut käydä, sulla oli suojelusenkeli mukana...

Kaunis paljonpuhuva video.

• issu56

sanoi ortopedikin...suojelusenkeli oli matkassa mukana. Nämä kivut kyllä kestää, kun tietää niiden joskus lientyvän ja mustelmatkin häipyy aikanaan...

• aivan loistavaa katseltavaa ja kuunneltavaa. olen ihan liikuttunut. pisteet sinne. hienoa!

• issu56

Kiitos vain, vien ne pisteet isännälle mennessäni saunaan :=).

• issu56 kirjoitti:

Kiitos vain, vien ne pisteet isännälle mennessäni saunaan :=).

jätä yksityiskohdat kertomatta jooko :D (ja koitahan parantua ruhjeista, ei varmasti ole mukavat oltavat)

• issu56
        kuuntamo kirjoitti:

jätä yksityiskohdat kertomatta jooko :D (ja koitahan parantua ruhjeista, ei varmasti ole mukavat oltavat)

osaltaan ainakin pikkuisen helpottamaan, mutta voi jesus ettäkö tein pientä kuolemaa puolet viikosta.
        Juu juu...isäntä kiitteli pisteistä :)).

• Kuulostipa hurjalta tuo tapaturmasi :(
      Pikaisia parantumisia sinulle.
      Video oli kaunis :)

• issu56

vain. Eiköhän tämä nyt tästä taas ala lutviutumaan pikkuhiljaa...vaan hissiä nyt kyllä kaipailisin kovastikin...
        Kiva, jos video miellytti.

• Tekevälle sattuu??! Oli tietysti niin vauhti päällä ettei jarrut toimineet ennen portaita? Toivottavasti isäntä ostaa sulle jarrusukat. ;o)

No, onneksi olet vielä siinä! Pikaista paranemista!

Ihanat kuvat, ihana musiikki.

• issu56

kun tuohon mun vammaani ei ainoatkaan jarrusukat auta yhtään mitään. En voi itse säädellä sitä, milloin ja missä tilanteessa mitäkin tapahtuu ja milloin jalka vain yksinkertaisesti pettää totaalisesti alta. Niin kävi sunnuntaina ties monennenko kerran, mutta nyt kaikkein pahiten...eikä mua naurata yhtään!!!

• issu56 kirjoitti:

kun tuohon mun vammaani ei ainoatkaan jarrusukat auta yhtään mitään. En voi itse säädellä sitä, milloin ja missä tilanteessa mitäkin tapahtuu ja milloin jalka vain yksinkertaisesti pettää totaalisesti alta. Niin kävi sunnuntaina ties monennenko kerran, mutta nyt kaikkein pahiten...eikä mua naurata yhtään!!!

No nyt ymmärrän miten se tapahtui, anteeksi hölmöilyni. Suuri halaus Sinulle näin virtuaalisesti. Ja pikku tervehdys suosikiltani Ressulta:
        http://www.fromtheheartpostcards.com/greetingcards/accident.jpg

• issu56
        Ursa kirjoitti:

No nyt ymmärrän miten se tapahtui, anteeksi hölmöilyni. Suuri halaus Sinulle näin virtuaalisesti. Ja pikku tervehdys suosikiltani Ressulta:
        http://www.fromtheheartpostcards.com/greetingcards/accident.jpg

sillä eihän sitä kukaan ulkopuolinen voi tietää, mimmoisia juttuja tuo vamma mulle aiheuttaa.
        Kiitos, oli tosi söpö tuo Ressu!!

• Pukeli

yksi TV-toimittaja joka putosi rapuissa ja nyt istuu pyörätuolissa. Onni onnettomuudessa sinulla. Meilläkin on aika jyrkät kiviraput kellariin. Muutaman kerran olen horjahtanut pahasti lipokkaissa juoksennellessani. Onneksi on kaide joka alunperin tehtiin isääni varten saunottamisreissuille. Onko teillä portaikossa kaidetta? Jos ei niin, olisi varmaan syytä rakentaa.

• issu56

mutta kaikki tapahtui niin nopeasti, etten ehtinyt kuin hipaista kaidetta, eli en saanut siitä otetta... ja sitten jo mentiinkin tuhatta ja sataa pää edellä. Tiedän sen toimittajan tapauksen ja omalta osaltani olen kyllä enemmän kuin kiitollinen, ettei samoin käynyt.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      50
      2069
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1426
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1334
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      994
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe