Kyselit minulta muutamia juttuja ja minä vastaan.
Tuosta Jeesus asiasta sen verran, että kyseessä on uskonnollisesta laulusta napattu säe ja se tarkoittaa kirjaimellisesti, että: "Jeesus on majakka, minä olen elämäni hänelle velkaa.
Se ei siis tarkoita, että olisin omistautunut Jeesukselle, vaikka uskonnollinen fanaatikko olenkin.
Alaikäinen en ole, mutta tyhmä toisinaan.
"Anything else?
MarttyyriMallari-TTt
rusalkaa
4
270
Vastaukset
- rusalkaa
Owe on aivan eri asia kuin own...lausutaan ehkä jotensakin samoin.
Kannattas osata enkkua, kun kuuntelee jotai kappaletta ja kertoo siittä toisille.
Mites kuvittelet, että tuollasten ristiriitasten alotusten jälkeen tulee yhtään keskustelua? Huomaatko? Joku voi tehä ihan vääriä johtopäätöksiä.
Jos joku edes ajatteli sitä engl.kielistä pätkää. Minä ajattelin. Nyt ymmärrän. Tosiaankin matkan varrella majakasta suuntaa saaneena...voi sanoa olevansa elämänsä velkaa sille.
Mitä huonoo siinä on, että sen sanoo suomeksi?vikateille, jos suomennetaan se tuohon muotoon.
Mistäs sinä, nuori nainen, tunnet kyseisen laulun?
"He touched me and now i am not longer a sinner"
MarttyyriMallari-TTt- rusalkaa
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
vikateille, jos suomennetaan se tuohon muotoon.
Mistäs sinä, nuori nainen, tunnet kyseisen laulun?
"He touched me and now i am not longer a sinner"
MarttyyriMallari-TTtEdelleenkin... ajattelin vain sitä mielikuvaa. Satun vaan osaamaan myös englantia.
Mitä jos tää palsta olis ainoo asia elämässä...en olisi samaa mieltä kanssasi. Rumasti kirjoitit. rusalkaa kirjoitti:
Edelleenkin... ajattelin vain sitä mielikuvaa. Satun vaan osaamaan myös englantia.
Mitä jos tää palsta olis ainoo asia elämässä...en olisi samaa mieltä kanssasi. Rumasti kirjoitit.kuvasti epätoivoa, jota koen lukiessani tätä palstaa ja hetken mielijohteesta kirjoitin tuon juttuni.
Mitäs sun kaltanen suhteellisen clever neito tekee täällä kirottujen palstalla?
"There will be peace in the walley, for me and you"
MarttyyriMallari-TTt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa962738En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101764
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3791648Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211601Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681437- 1191247
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201039