Ihmettelen tätä Suomen toilausta, että työäläisiin kohtaan on vielä sortovaltaa!
Puita nurin Suomessa ja paperikoneet käyntiin!
hallitus nurin ja Kommunistit perustamaan Kansallisen sosialistisen ohjelman tähän maahan,niin työläisetkin saavat töitä!
punainentoveri Rasputin
Paperitehtaat on Kansallistettava !
8
393
Vastaukset
Hyvää tässä on se että saataisiin paperimiesten ansiot kuukaudessa keskimääräiselle noin 2500 euron bruttotulolle, joka on aivan sopiva tarkkailuluokkalaiselle.
Huonoa on, että tätä on kokeiltu neuvostoliitossa huonolla menestyksellä.
Se ei ratkaise kuka tuotantovälineen omistaa, vaan kuka osaa käyttää sitä.- talousnero
Ei tuotantovälineiden omistus ratkaise vaan
lisäarvo eli myyntivoitto.Jos siis
paperitehtaat ym. kansallistettaisiin,
duunarit saisivat jopa 3000 euroa kuukaudessa,
50 prosenttia tekisi tehtailla töitä,ja
50 prosenttia juopottelisi työpaikalla.
Jää hyvästi Neuvostoliitto,jonka tilalle
saimme vain ihanan korruption. talousnero kirjoitti:
Ei tuotantovälineiden omistus ratkaise vaan
lisäarvo eli myyntivoitto.Jos siis
paperitehtaat ym. kansallistettaisiin,
duunarit saisivat jopa 3000 euroa kuukaudessa,
50 prosenttia tekisi tehtailla töitä,ja
50 prosenttia juopottelisi työpaikalla.
Jää hyvästi Neuvostoliitto,jonka tilalle
saimme vain ihanan korruption.oikein "talousnero" :))!
- alipalkattuja
Suuren ammatillisen valmiuden omaavat paperityömiehet ovat maamme vientiteollisuuden alipalkattu selkäranka. Koska ahne kapitalisti ei nosta paperimiesten palkkoja - mikä on verinen vääryys - on paperityöläisille julistettava verovapaus kuten presidentille!
alipalkattuja kirjoitti:
Suuren ammatillisen valmiuden omaavat paperityömiehet ovat maamme vientiteollisuuden alipalkattu selkäranka. Koska ahne kapitalisti ei nosta paperimiesten palkkoja - mikä on verinen vääryys - on paperityöläisille julistettava verovapaus kuten presidentille!
Mitenkä se alipalkkaus ilmenee ? Vuositulot pyörivät vähintään 70000 tasolla kokeneilla paperimiehillä. Saattaa muuten tuo selkäranka murtua ja viemme jotain muuta enemmän kuin paperia. Ahneus saa palkkansa.
- turhaan
Valtiollisesta teollisuudesta muistuu mieleen kuvaputkiskandaali Valco. Lisääkö valtiojohtoista konkurssiteollisuutta haluat?
- demareiden
Valco oli demarivetoinen skandaali vrt Valco-Sorsa. SKP:n johdolla kyllä saisimme maamme täyteen valtiojohtoista ja kannattavaa high tech-teollisuutta - SKP:n johdolla Suomesta tulisi Pohjolan Japani!
- valtiolle
Paperitehtaat on sosialisoitava mahdollisimman pian ja tehtaiden profitti jaettava tasasuusruisina voitto-osuuksina paperitehtaiden työläisille!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562188En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 811002
- 20969