Mielipiteitä kyselen moisesta asiasta...

Geon

Olen seurustellut nelisenkuukautta aivan ihanan naisen kanssa :) Itse olen jousimies(mies) ja vastapuoleni Vaaka-nainen. Elämämmme on kaikinpuolin ihanaa, keskustelemme ja haaveilemme yhteisestä tulevaisuudesta. Mikä minua nyt lähinnä kummastuttaa ja kalvaa mieltä (asiasta on puhuttu) on seksi-elämä. Alkuaikoina se oli monipuolista ja intohimoista. Nyt muutaman kuukauden jälkeen tilanne on aikalailla toinen. Itse tulimerkin edustajana pidän odottamattomasta ja sponttaanista kanssakäymisestä. Vaaka-naiseneni tuntuu hieman viilenneen sitten alku aikojen kiihkon. Ymmärrän selitykset väsymyksestä&työkiireistä, mutta oloni tuntuu joskus hieman kurjalta :( Ehkä hieman huijatulta, vedoten siihen, mitä suhteen alussa oli. Olen ajatellut hieman rauhoittaa omaa aktiivisuuttani ja antaa hänelle aikaa ja antaa tilanteen muutenkin rauhoittua. Tuntuuhan se kurjalta laimentaa omia haluja, mutta olen valmis tekemään kompromisseja, niinkuin parisuhteessa kuuluukin. Suurin pelko on, että naiseni ei oikeasti enää syttyisikään minun kosketuksestani ja alkaa etsiä kiihkoa tarvittaessa muualta. Lisään vielä loppuun, että hellyyden osoituksia suhteestamme ei tuntuisi puuttuvan! Lähinnä se ongelma on siellä erotiikan osa-alueella.

4

755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bambi67

Moi...jouskarinousuisena kauriina ja vaakamiehen kanssa oltuani nyt kohta vuoden ja 3 kk tiedän tunteesi...vaakaa ei vaan kiinnosta seksi samalla lailla kun "meitä intohimoisia ...he ovat helliäja haluavata virikkeitä ja tuntuu että ainakin jossain määrin vaakaa kiinnostaa seksi pään sisällä mut aloitteita ei tehdä ja se on hellää muttei rajua?Minä taas sellainen sexbomb et haluaisin välillä kunnolla (onneksi en ole mies??)muuten toteuttaisin vaikka mitä..tee sinä aloite ja ole turvallinen ja hellä niin luulen ettei tartte laittaa seksuaalienergiaa varastoon..sitä paitsi sinähän miehenä tiedät miten voit helpottaa oloas?...sellaiset terkut !:)

• Geon

Kiitos kommentistasi! Se olikin aikalailla sellainen, mitä uumoilinkin. Huomaan kyllä kuinka hellyys ja yhdessä oleminen "riittää" vaa`alle :) Nautin myös halailusta ja muunlaisesta yhdessä olosta suurissa määrin!

Osaan onneksi purkaa ylimääräisen seksuaalienergian myös itse =) Suhteemme on onneksi kaikinpuolin antoisa, joten uskon pystyväni elmämään sen asian kanssa, että puran pahimmat energiat itse :)

• päinvastoin!

Oon myös nousujohteinen kauris ja mieheni vaaka.
        9 vuotta ollaan yhdessä taaplattu ja vaakamiehen aloiteaktiivisuus ja halukkuus on eelleen sitä luokkaa, että mulle riittäs puoletki siitä, mitä saan.

• sexbom-intohimon liekki

vastaamaan vaa`an intohimoisiin ja
        helliin rakkaudenosoituksiin.
        Vaaka on intohimoisin merkki,
        kaipaa hellyyttä ja rakkautta,
        mutta osaa myös antaa sitä.
        Vaaka osaa näyttää tunteensa,
        mies tuntee levansa rakkauden
        paratiisissa rakastellessaan
        vaakanaisen kanssa, siitä
        nautinnosta ei halua
        irrottautua - jatkaa vain
        yltäkylläisyyden yläpuolelle :)
        Tunteet, sexi ja nautinto- aaahh!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1446
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1228
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      968
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      910
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      823
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      820
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      802
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      784
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      780
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32