Muistuttaisin hyviin tapoihin kuuluvan, että kirjoittaa omalla nimimerkillään arvostelut toisista!
Ehdottaisin nyt ihan vakavasti, että nämä asenne- ja muut vammakeskustelut unohdetaan, kun ne menevät helposti liian henkilökohtaisiksi. Ehkäpä meillä riittää keskusteltavaa muista aiheista.
Nimettömät ja asiattomat kommentit poistoon.
32
1512
Vastaukset
- haloooooooooooo
Jokainen kirjoittaa millä nikillä ikinä haluaa, kun ei ole rekkauspakkoa. Sitä et voi vaatia edes sinä, millä kukakin kirjoittaa !
- Missä oma merkkisi
on? En näe rekattua nimimerkkiä vaikka suurennuslasilla katsoisin.
- mitä haluat
mutta onko sinulla siihen ylläpidolta valtakirja?
Unohditko että taas kirjoitat ilman vakituista REKATTUA nickiäsi? Vahinko vain kannaltasi että sitä ei haluta määrätyn kirjoittajan taholta varteenotettavaksi. Toisista kirjoittajista kirjoitetut herjat ja henkilökohtaisuuksiin menevät arvostelut tulisi todellakin pystyä kirjoittamaan omalla nimellä tai edes rekatulla nikillä.
- sä itse
oot räyhännyt puskista monesti
- taas..
itseäs
- itse itseään jne
Kröhmmm, heh heh
- olet sää kyl oikee sika.
no miksi et itse niin tee, ja herjaa kaikkia herjojasi omalla nikilläs ??!! äläkä edes väitä vastaan, kaikki palstaa vähänkin seuranneet kyllä tietää totuuden sinusta.
sinä olet yksi umpikiero hurskastelija! - ---------------------------'
taasko laulo puhelinlangat, oot sä kyllä omituinen ihminen, ei löy vertaista sulle
- että..
poistoon kaikki viestit joissa räyhätään jonkun nickistä.
Kun ei rekkaamispakkoa ole niin pitää loppuu toi nickien vaatiminen.
Sais sefukin sanoa mielipiteensä rekkaamisvaatimuksista. - solina
samaa mieltä, että henkilökohtaisuuksiin ei pitäisi mennä. Asioista saa olla eri mieltä, mutta kenenkään persoonaan ei tulisi kajota. Voi jättää vastaamattkin...
Niitä ajatuksen arvoisia aloituksia kyllä taas kaivattaisiin.- =ÖÖ
Eihän täällä voi kirjoittaa yhtään mistään kun aina joku tietty kääntää että häntä härkitään ja sitten vaan wiiuuuhh!
- Ei täällä mihinkään
henkilökohtaisuuksiin tarvitse mennä kun jo viestit poistuu. Siihen riittää vain kirjoittajan nimimerkki. Etkö ole vai huomannut?
Ummukka, (joka ei ole haukkumasana) muskettisopuli, terristi tietenkin ja pari muuta; näiden tyyppien viesteihin ei saa edes vastata,
jos sävy ei ole kunnioittava, nöyrä ja mielistelevä. - on myös
Ei täällä mihinkään kirjoitti:
henkilökohtaisuuksiin tarvitse mennä kun jo viestit poistuu. Siihen riittää vain kirjoittajan nimimerkki. Etkö ole vai huomannut?
Ummukka, (joka ei ole haukkumasana) muskettisopuli, terristi tietenkin ja pari muuta; näiden tyyppien viesteihin ei saa edes vastata,
jos sävy ei ole kunnioittava, nöyrä ja mielistelevä.pienten koirien kritisointi.
Jos joku kirjoittaa huonosti kasvatetun pikkukoiran käyneen näykkimään niin poisto on aivan taattu. - terristien
on myös kirjoitti:
pienten koirien kritisointi.
Jos joku kirjoittaa huonosti kasvatetun pikkukoiran käyneen näykkimään niin poisto on aivan taattu.näykkiminen. Siitähän ei saa puhua mitään. Vielä julmempi kohtalo on, jos vastapuolena on sakulin omistaja.
Ei täällä mihinkään kirjoitti:
jos sävy ei ole kunnioittava, nöyrä ja mielistelevä.menee mielenkiintoiseksi...
Missä kukaan koskaan ikinä on kieltänyt vastaamasta esim. muskettisopuli-nimimerkille?
Edelleen, missä on mainittu, että pitää vastata jollain "sävyllä"? :D
Jos joku nyt näkee asiakseen murhettua olemattomia, niin laittakaa toki vaikka ihan oma ketju, jossa voitte puida asiaa :)- kävi..
muskettisopuli kirjoitti:
menee mielenkiintoiseksi...
Missä kukaan koskaan ikinä on kieltänyt vastaamasta esim. muskettisopuli-nimimerkille?
Edelleen, missä on mainittu, että pitää vastata jollain "sävyllä"? :D
Jos joku nyt näkee asiakseen murhettua olemattomia, niin laittakaa toki vaikka ihan oma ketju, jossa voitte puida asiaa :)Sait soiton.
- issu56
minäkö? Minne?
Ei soi nyt mikään, ei ei ei... :)kun ei itse enää tiedä edes sitä, milloin soi ja missä ja millä soittarilla.
Tämä alkaa jo saada ihan tragikoomisia piirteitä koko show.
Heh, soitosta tulikin mieleen, että missähän mahtaa mun luurini nyt tällä kerralla majailla...sillä on näköjään jalat ;=)). issu56 kirjoitti:
kun ei itse enää tiedä edes sitä, milloin soi ja missä ja millä soittarilla.
Heh, soitosta tulikin mieleen, että missähän mahtaa mun luurini nyt tällä kerralla majailla...sillä on näköjään jalat ;=)).on tosiaan koomista, mutta jos joku näkee vaivaa, niin mikäs siinä :)
Jaloista puheen ollen, tarttisin niitä taas ite tusinan alleni...taas saa lentäen mennä ja tulla tukka tuubilla!
On se kivaa, kun lapset harrastaa, riittää ohjelmaa koko perheelle ja varsinkin viikonloppuisin :)- pyyhkeitä?
issu56 kirjoitti:
kun ei itse enää tiedä edes sitä, milloin soi ja missä ja millä soittarilla.
Heh, soitosta tulikin mieleen, että missähän mahtaa mun luurini nyt tällä kerralla majailla...sillä on näköjään jalat ;=)).Vielä pari viikkoa sitten vannoit pohjalaiseen tapaasi, että ummukan nuoleminen saa riittää.
- issu56
on tosiaan koomista, mutta jos joku näkee vaivaa, niin mikäs siinä :)
Jaloista puheen ollen, tarttisin niitä taas ite tusinan alleni...taas saa lentäen mennä ja tulla tukka tuubilla!
On se kivaa, kun lapset harrastaa, riittää ohjelmaa koko perheelle ja varsinkin viikonloppuisin :)aikoinaan isäntä ja poika ja kyllä siinä oli joka päivälle ihan kiitettävästi menoa "kaasu pohjassa" :=).
- issu56
pyyhkeitä? kirjoitti:
Vielä pari viikkoa sitten vannoit pohjalaiseen tapaasi, että ummukan nuoleminen saa riittää.
vaan jokaisen pyyhkeeni olen kyllä ihan itse ostanut.
Joopa joo ja eikun lisää vettä myllyyn niinkö...voi armadaara kun sulla tuota mielikuvitusta riittää, vaan nyt kyllä meni vähän hakoteille...arvaatkos missä? issu56 kirjoitti:
aikoinaan isäntä ja poika ja kyllä siinä oli joka päivälle ihan kiitettävästi menoa "kaasu pohjassa" :=).
kolme :)
Ja koira, joka sekohepuloi jollei virikkeitä piisaa.
Lapset on taas "sillä" päällä, että hoh hoijakkaa...
En taho, en jaksa, en viitsi, miks mää, miks ei toi jne...
V-käyrä siis noususuhdanteinen ja sarvi kasvaa pian otsaan :D
Ja taas mennään, soon moro!- arvaan!
issu56 kirjoitti:
vaan jokaisen pyyhkeeni olen kyllä ihan itse ostanut.
Joopa joo ja eikun lisää vettä myllyyn niinkö...voi armadaara kun sulla tuota mielikuvitusta riittää, vaan nyt kyllä meni vähän hakoteille...arvaatkos missä?Sun pohjalaisen luonteesi lujuudessa.
Sähän oletkin vaan pelkkä lammas. - issu56
arvaan! kirjoitti:
Sun pohjalaisen luonteesi lujuudessa.
Sähän oletkin vaan pelkkä lammas.jos se sun oloasi helpottaa.
- kautta historian,
issu56 kirjoitti:
jos se sun oloasi helpottaa.
annat periksi. Sulka siitä kalastajan hattuusi.
- +++++++++
minäkö? Minne?
Ei soi nyt mikään, ei ei ei... :)voi hellaneaika mite oot söpö ku valehtelet.
- issu56
kautta historian, kirjoitti:
annat periksi. Sulka siitä kalastajan hattuusi.
että minä periksi antaisin?
Se on ihan oma vikasi, jos et ymmärtänyt...!!! - sulle vain
issu56 kirjoitti:
että minä periksi antaisin?
Se on ihan oma vikasi, jos et ymmärtänyt...!!!Takinkääntäjä:
http://www.galleriat.net/ulaani/martikainen---10.jpg - issu56
sulle vain kirjoitti:
Takinkääntäjä:
http://www.galleriat.net/ulaani/martikainen---10.jpgtavalliset takit, kuten esim. toppikset on enemmän mun mieleen!
- terkut.
arvaan! kirjoitti:
Sun pohjalaisen luonteesi lujuudessa.
Sähän oletkin vaan pelkkä lammas.Hemmetin hyvin sanottu!
Ärsyttää tuo selkärangattomuus. Mahtaa olla veltto tuollainen ihminen, jolla ei ole selkärankaa!
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806