Merkki josta Jeesus tuntee omansa

tunnistatko

se on SAPATTI! Ikuinen merkki Jumalan ja hänen omiensa välillä!!!

12

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuntee?

Saman näköisiähän nuo on tuolla kadulla kulkevat sapatinviettäjät kuin muutkin ihmiset. Ettehän te sitä sapattia mihinkään puseronrinnukseen voi laittaa jos ette nyt sitten laita siihen jotakin pinssiä jossa lukee: Olen sapatinviettäjä.

• kuuliainen-

Kuuliaisuus on se josta Jumala omansa tuntee. Muista pyhittää sapatti, näin Jumala kehottaa. Kuuliaisuutta Jumala tahtoo eikä uhreja = omia tekoja!

• kuuliainen?
        kuuliainen- kirjoitti:

Kuuliaisuus on se josta Jumala omansa tuntee. Muista pyhittää sapatti, näin Jumala kehottaa. Kuuliaisuutta Jumala tahtoo eikä uhreja = omia tekoja!

"Jumalan lain viholliset, saarnaajasta aina pienimpään asti heidän joukossaan, saavat uuden käsityksen totuudesta ja velvollisuudesta. Liian myöhään he näkevät, että NELJÄNNEN KÄSKYN SAPATTI on elävän Jumalan sinetti". (Suuri Taistelu, s. 618, Great Controversy, p. 640). Suuri taistelu on EGW:n pääteos.

Mitähän Ellen tässä tarkoittaa? Raamatussa ei ole mitään NELJÄNNEN KÄSKYN SAPATTIA, hah hah haa !!!!

• että Jeesuksen omien otsassa lukee hänen nimensä. Lisäksi jokaisen Jeesuksen oman nimi löytyy elämän kirjasta. Ilm.22:4, Luuk.10:20 ja Ilm.20:15

• mahdollista?

"Jumalan lain viholliset, saarnaajasta aina pienimpään asti heidän joukossaan, saavat uuden käsityksen totuudesta ja velvollisuudesta. Liian myöhään he näkevät, että NELJÄNNEN KÄSKYN SAPATTI on elävän Jumalan sinetti". (Suuri Taistelu, s. 618, Great Controversy, p. 640). Suuri taistelu on EGW:n pääteos.

Mitähän Ellen tässä tarkoittaa? Raamatussa ei ole mitään NELJÄNNEN KÄSKYN SAPATTIA, hah hah haa !!!!

• Raamattua lukeva

Jos Raamattuun ja erityisesti Jeesuksen puheeseen on luottamista, niin näin ainakin Jeesus itse selittää tuntomerkin: "Kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos te rakastatte toisianne" (Joh. 13:35).

• näkisiki

Uskovat tuntee hengellisestä yhteydestä, joka on uskon yhteistä ymmärtämistä täysin samoin aivan kuin saman perheen jäsenet.

• Eikö niin?
        näkisiki kirjoitti:

Uskovat tuntee hengellisestä yhteydestä, joka on uskon yhteistä ymmärtämistä täysin samoin aivan kuin saman perheen jäsenet.

Paavali toivoi kaikkein parasta lähimmäisilleen. Hän kirjoittaa "Tulkoon teidän kaikkien osaksi Herran Jeesuksen Kristuksen armo, Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen yhteys" (2. Kor. 13:13). Jos toivotan toiselle Herramme Jeesuksen Kristuksen armoa, Jumalan rakkautta ja Pyhän Hengen yhteyttä, niin mitä muuta tai parempaa voisin toivottaa? Mitä muuta ihminen voisi enemmän arvostaa? Jos toiset eivät tällaista tee, niin ihmettä me sitä suremme. Ei kai Jeesus, Jumala ja Pyhä Henki muuta mieltään sinuun tai minuun nähden?

• näkisiki
        Eikö niin? kirjoitti:

Paavali toivoi kaikkein parasta lähimmäisilleen. Hän kirjoittaa "Tulkoon teidän kaikkien osaksi Herran Jeesuksen Kristuksen armo, Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen yhteys" (2. Kor. 13:13). Jos toivotan toiselle Herramme Jeesuksen Kristuksen armoa, Jumalan rakkautta ja Pyhän Hengen yhteyttä, niin mitä muuta tai parempaa voisin toivottaa? Mitä muuta ihminen voisi enemmän arvostaa? Jos toiset eivät tällaista tee, niin ihmettä me sitä suremme. Ei kai Jeesus, Jumala ja Pyhä Henki muuta mieltään sinuun tai minuun nähden?

Paavali kuten Jeesuskin opettivat samaa minkä itsekin osasivat. He olivat meitä varten kuin veljiä, jotka opastavat kuin nuorempiaan kohti aikuisuutta. Jos toivotamme jotain siksi, että se on hyvä tapa, on sekin tietysti jotain. Mutta oikeaa toivottamista on olla sisimmässäään yhtä sanojensa kanssa ja sanomiset totuudessa. Yleisintä on toivottaa pinnallisesti.

• hirvas

opettaa juuri tuota harhaa. Se on kaikkien todettavissa, kun tutkitte adventistien opintomateriaalia.

• Sapattisatuilua, taas kerran.

• tuntee ellenistin

Ellenismissähän ei tunnusteta Israelin etuoikeutta Jumalan omaisuuskansana. Niinpä he mieluusti ottavat aikanaan pedon merkin, sillä sehän on samalla sitoutumista Jerusalemia vastaan.

Pedon merkki näkyy ja TUNTUU, sillä se aiheuttaa paiseita:
      Ilm 16:2 Ja ensimmäinen lähti ja vuodatti maljansa maan päälle; ja tuli pahoja ja ilkeitä paiseita niihin ihmisiin, joissa oli pedon merkki ja jotka kumarsivat sen kuvaa.

Ellensitinuoret kaiketi intoutuvat suorastaan pedon armeijaan liittymään ja Jerusalemiin
      hyökkäämään. Huonosti siinä käy:
      Sak 14:12 Mutta Herra lyö vitsauksella kaikkia niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan. Ihmisiltä mätänee ruumis heidän vielä seisoessaan, silmät mätänevät kuopissaan, ja kieli mätänee heidän suuhunsa.

Jätetäänköhän joitakin suomalaisia Israeliin hyökänneitten nuorten miesten ruumiitakin
      varoitusmerkiksi koko rauhanajaksi?

SAK 14:23-24
      23 Ja aina uudenkuun päivänä ja jokaisena sapattina tulee koko ihmissuku, ja kaikki kumartuvat minun eteeni, sanoo Herra. [Sak. 14:16]
      24 Ja kun he lähtevät ulos, he näkevät niiden ruumiit, jotka ovat minusta luopuneet. Mato, joka niitä kalvaa, ei kuole, liekki, joka niitä nuolee, ei sammu. [Dan. 12:2; Judit 16:17; Mark. 9:48]

Surkuhupaisaa, että tänään harjoitellaan sapattia ja kuitenkin kerran tuhoudutaan - vain siksi, ettei käsitetty sapatin ja Israelin ja Israelin Jumalan liittyvän toisiinsa.

(Tältä palstalta nuo raamatunkohdat löytyivät)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      45
      2053
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1291
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      981
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe