että tänään olisi päivä jolloin määrätietoisesti tekisimme ainakin yhden ihmisen onnelliseksi. Hyvän mielen jakaminen on helppoa. Niinkuin kiukku lisää kiukkua lähipiiriissämme ja jopa tuntemattomissa ihmisissä. Miten olet tänään saanut toisen ihmisen iloiseksi!?
Toivon
12
503
Vastaukset
- mukaan
keskiviikkopäivä on ihmisillä se huonotuulisuuden päivä.
- tässä mieleen
eräs nainen kun meni kauppaan ja halusi ostaa tuommosesta tankomakkarasta pätkän, myyjä kysyi "tuleeko palana vai siivuina" nainen "palana tietenkin, enhän minä mikään bajatso ole"
- RosaLiiin
..on hyvä päivä laittaa hyvä kiertämään...
- enkelitrio
"anna hyvän kiertää" se taiski olla.
Aurinkoiset terveiset sul täält Turuust !
- Tulipupu
tänään pitää hymyillä ja iskeä silmää joka kolmannelle vastaantulijalle ;))
- Otto Vaan*
Sinä nyt olit tässä joka kolmantena.:)
Oliskohan jopa olleet onnellisia mene ja tiedä.
Taitaa olla TV korjaaja se onnellisin,kun vein
Seniorin laitteen korjattavaksi.
Sitten toisen seniorin jalkahoitoon,
toivottavasti hän on ainakin onnellinen.
Minä ainakin olisin hänen sijassaan,
niin oli näpsäkän näköinen hoita että.:) - Tulipupu
Otto Vaan* kirjoitti:
Sinä nyt olit tässä joka kolmantena.:)
Oliskohan jopa olleet onnellisia mene ja tiedä.
Taitaa olla TV korjaaja se onnellisin,kun vein
Seniorin laitteen korjattavaksi.
Sitten toisen seniorin jalkahoitoon,
toivottavasti hän on ainakin onnellinen.
Minä ainakin olisin hänen sijassaan,
niin oli näpsäkän näköinen hoita että.:)takaisin, iso hymy :)), pieni halaus (((((((Otto v)))))) ja ei siinä vielä kaikki saat kunnon muiskauksen kummallekin poskelle; smack ja smack .... ;) jaettu hyvämieli on moninkertainen hyvämieli.
..... huih, mitähän tästä seuraa ....
- namisuku
vaan Rakastelemaan MieliTiettynsä kanssa, tulis monelle Hyvä Mieli=)
- mies-v57
Satumaa,voiko nainen olla naisempi
kauneus aidompi,viisaus viisaampi.
Voiko sana hellempi,katseensa
lämpimämpi,kosketuksensa pehmneämpi.
Satumaa,olet toivon ja uskon
maa.Olet luottamuksen arvoinen,
luotettavuuden esimerkki meille kaikille.
Olet ihminen,nainen.Olet toivo,
että vielä joskus maailma on parempi.
Satumaa,voimaa päivääsi,hymyä kasvoillesi
uskoa sydämeesi.Kauneutesi on sinä
ja sinun luona.Pysy tuollaisena ja elä katltaisenasi.Olet tärkeä pisara uskon
tyynessä lammessa.Olet kaunis hetki tämän
sivun päivässä.
Satumaisena!
Tämä oli mies-57 OMA,ehkä avain? runo.- mikä mielistelijä?
et sitten masentunut eilisestä mokastasi?
Ei tuollaista nuoleskelua ole ennen luettu,tarkkana nyt ettei lipsahda.
- ibiza
on minulle helppoa... Liityin keväällä vapaehtoisryhmään joka asensi korvauksetta vanhusten hankkiman digiboxin ja antoi käyttöönopastuksen... Työhön liittyi myös jutustelua vanhusten kanssa... Projekti kesti kuukauden ja päättyi huhtikuussa... Kun pienellä paikkakunnalla avunpyyntöjä tuli edelleen puhelimeeni jatkoin itsenäisesti tätä vapaehtoistyötä... Olen projektin jälkeen tehnyt kymmeniä "keikkoja" ja saanut kokea onnellisten ihmisten vilpittömät kiitokset...
Tänään klo 17.00 on sovittu taas yksi keikka... Työ sinänsä vaatii 5-10 minuttia, mutta jutteluineen ja kahvitteluineen 1-2 tuntia... Eli päivä kohdaltani on "pulkassa"....hyvää jakavaa ja hyvään pyrkivää ihmistä löytyi. Vain yksi pieni kateellinen kirjoitus...mitenkä häntä ilahduttaisimme, jotta hänkin yhtyisi iloisen mielen jakajiin!!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612280En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141494Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061101
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91064- 20989