henkistä julmuutta

kokenut

Olen koko viikon tehnyt joulu siivousta ja pessyt lakanoita avannossa.
Äsken kun sain hetken henkähtää,vaimoni leipoi kakkua,pyynnöstäni huolimatta en saanut kaapia kulhoa.
Onko mitään syytä yrittää olla kunnollinen isä ja aviomies?

38

1139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies-v57

Valkoharsoa taivas kutoo,maa musta saa vakoisen
      vaipan.Lumi kosketaa notkoja,joka koloo,aika
      tää on hiljaisen vuodenajan.

Kaikki mitä mä pidin sydämessä.haaveet kauniit lähellä sydäntäni.Kaikki ne nyt taivaan tähdistössä,
      lumi peittää myös mun stdäntäni.

Joskus usko on vakaa ja vahva,toiveet,unelmat kuin mahdollisia ois.Sitten lankeaa sieluun usva,
      pienet haaveetkin kuin joku käsi pyyhkii pois.

Siis hellikään läheisiä tänäin,syli avatkaa tärkeimmälle.Kulkuri rakain askelin jatkaa
      yksin,poskilla ura kyynelille.

Tämä oli mies 57 OMA runo.

• liittyy aloitukseen?

Siis niin että,silmänruoka on puoli ruokaa?

• Kiitos siitä. Tänään kuoroesitys ja sen jälkeen juhlat. Ulkona ensilumi ja lapset leikeissään. Minulla on onnellinen olo. Hellin rakkaitani ja teen tästä heille ikimuistoisen päivän.

• mies-v57
        liittyy aloitukseen? kirjoitti:

Siis niin että,silmänruoka on puoli ruokaa?

Mitä sanon siit virhettä kaivat,runoni
        sun mieles mullistaa.Miks näet näin suuret vaivat,
        eikö lause suora jotain parempaa?

Ilmaise itseäs älä katkeruuttas,mietin
        syy onko se mun.En koskaan arvioi sun kirjoitustas,
        joka ajatukses annan olla omas sun.

Jos löydät mun sanoista toraa,runosta riitaa,
        sormea osittavaa.Mä mieluusti katson sit
        kohtaa,jossa jotain on soimaavaa.

Etsi siis ihmisyys itsestäsi,ilo jossain sisälläs asusntaa.Voit käyttää mua roskakorinasi,
        Jos se sun oloa helpottaa.

tämä oli mies v 57 OMA runoa ja tämä
        oli tarkoitettu sinulle.Ole hyvä.Ja
        oikein kivaa päivää sinulle ja positiivista
        mieltä!

• tilttis
        mies-v57 kirjoitti:

Etsi siis ihmisyys itsestäsi,ilo jossain sisälläs asusntaa.Voit käyttää mua roskakorinasi,

mieltä!

..plääh!

• kiike
        mies-v57 kirjoitti:

mieltä!

aikas paljon, kun luulet olevasi ihan yksin. Minä ajattelen sinusta mukavia. Kiljotahan nyt itellesi oikein mukava ja positiivinen luno ja muista unohtaa kaikki ilkeydet. Ei kannata välittää polinoista liikaa. Liidelkööt muut ja nylkkeilköön tyhjille seinille. Ole sinä mies ja nouse tyhjänpiväisyyksien yläpuolelle. Älä lupea malttyyliksi. Jookosta joo?

• kotikiusattu
        kiike kirjoitti:

aikas paljon, kun luulet olevasi ihan yksin. Minä ajattelen sinusta mukavia. Kiljotahan nyt itellesi oikein mukava ja positiivinen luno ja muista unohtaa kaikki ilkeydet. Ei kannata välittää polinoista liikaa. Liidelkööt muut ja nylkkeilköön tyhjille seinille. Ole sinä mies ja nouse tyhjänpiväisyyksien yläpuolelle. Älä lupea malttyyliksi. Jookosta joo?

ihan oikeesti mukava ja ihana nainen,et kissankultaa vaan timantti.
        jos on tuollainen kaveri sitä jaksaa kummasti ,ratsastaa aurinkon laskuun.

• mies-v57
        kiike kirjoitti:

En kyllä koe pelkääväni.Tätä tämä on ollut koko ajan minulla,kun olen tällä sivulla kirjoittanut.Eli
        ei mitään uutta.En minä näitä provosoijia pidä
        tyhjänpäiväisinä:Varmasti pohjalla on aivan kunnollinen ja fiksu ihminen.On vain joku syy,
        miksi avoin ja vilpitön tapa ilmaista ei heille
        sovi.Minä kun pudotin kovan miehen kuoret
        jo teininä ja olen ollut vain ihminen.Rohkeasti tämä mikä olen.En minä tästä mihinkään nouse enkä laske.
        Olen tälläkin hetkellä työssä ja minulla on
        kyllä valtavan lämmin ja tukeva verkosto ympärillä
        ihmisiä,jotka ovat tukena.Siis työkavereita.
        Eli en minä yksin ole.Kaikilla ihmisillä on paikkansa ja kunnioitan kaikkia.Ei minusta kukaan ole tyhjänpäiväinen tai sellaisia puhu.Pitää ymmärtää taustat ja syyt.
        Mies minä olen toki,mutta ehkä erilainen kun
        mihin olet tottunut.Mutta kiitos sinulle toki
        myötätunnosta.Runoja kirjoitan joka päivä ja positiivinen olen joka hetki.Marttyyriksi
        en rupea,mutta jos minulle paha olo kaadetaan ja se on muilta pois,niin se minulle sopii.
        Mukavaa varhaista aamua ja tätä päivää
        sinulle!

• mies-v57
        tilttis kirjoitti:

..plääh!

Jotenkin olen ihastunut älykkyyteesi ja kypsään,tuoreeseen tapaasi ilmaista itseäsi.
        Tämä lyhyt kommenttisikin ilmaisi,pelkistetysti tosin,että sinulla on sanomaa ja viestiä!
        Ihailen tuollaista sanan ja sielun neroutta.
        Lisää vain tänne minulle.Mieluusti tutustun älyllisiin lahjoihisi ja virtuaalimaiseen kykyysi ilmaista.
        Oikein mukavaa varhaista aamua ja koko päivää,sekä
        iloista mieltä!

• on taikinakulhon kaapiminen ja vaimon työ on taikinan tekeminen sopivin väliajoin..... toivottavasti vaimosi ei tällaista kiusaa enää tee. Ikinä.

• aloittaja

joka sinut on saanut, älä ihmettele jos jonakin päivänä ovellesi ilmestyy kuoppaposkinen mies,lusikka kädessä.

• Pirre*

pitää saada kaapia kulho, olet oikeassa. :)

• aloittaja

asian ymmärrän,jotain pyhää on oltava ja sellaisia kirjottamattomia sääntöjä joita ei rikota.

• siellä pohjois-

navalta kirjoittelee? Ei kai vielä muualla ole vesi jäähän karahtanut?
      Kunnollinen isä ja aviomies, ole mitä omatuntosi sanoo!

• lohduttava pehmonaisesi

pahaa untako näit? Eihän järvikään ole vielä jäässä. Tule nyt nisukahville ja saat syödä kakkua mielinmäärin ja tuolla tiskipöydällähän se kakkukulhokin odottaa sinun kaapimisia kelmun alla. Tule niin rutistan sinua ja saat ison pusun.

• aloittaja

kanelissa pyöritettyjä korvapuusteja?
        Jos on niin annahan koordinaatit,niin pumppaan kumit ja lähden tulemaan.
        Lämmin pehmoinen pullan tuoksuinen nainen on ihana.
        Vielä pusukin ainaisen tukkapöllyn sijasta.

• kanelinen pehmonainen
        aloittaja kirjoitti:

on siellä peräkamarin lipston pöytäliinan alla ja tuo nyt samalla kun lenkkeilet muutama männynkäpy nin laitetaan koristeeksi viininpunaisen kynttilän ympärille ;) .. eläkä viisastele joutavia. Miulla on kynttilän väriset silkkisatiinit (arvaat varmaan missä).

• aloittaja
        kanelinen pehmonainen kirjoitti:

on siellä peräkamarin lipston pöytäliinan alla ja tuo nyt samalla kun lenkkeilet muutama männynkäpy nin laitetaan koristeeksi viininpunaisen kynttilän ympärille ;) .. eläkä viisastele joutavia. Miulla on kynttilän väriset silkkisatiinit (arvaat varmaan missä).

kestääköhän ne silkit työmiehen karkeaa nahkaa?Olis sääli jos ne menis aivan pehkuksi,kauniit lakanat.
        Katsokkin sitten myös että käpy ei mene selän alle.

• pehmoinennainen
        aloittaja kirjoitti:

kestääköhän ne silkit työmiehen karkeaa nahkaa?Olis sääli jos ne menis aivan pehkuksi,kauniit lakanat.
        Katsokkin sitten myös että käpy ei mene selän alle.

eihän ne lakant siellä sängyssä pehkuiksi mee jos sinä suloisesti kaareutuvat huulesi pyyhkäiset viininpunaiseen silkkisatiiniseen ruokaliinaan.

Kumpikohan se metkuili niiden käpyjen kanssa silloin hääpäivänä? Ämpärillisen käpyjä oli vöyhäyttänyt sinne pussilakanan uumeniin. Valikoiva muisti.

• aloittaja
        pehmoinennainen kirjoitti:

eihän ne lakant siellä sängyssä pehkuiksi mee jos sinä suloisesti kaareutuvat huulesi pyyhkäiset viininpunaiseen silkkisatiiniseen ruokaliinaan.

Kumpikohan se metkuili niiden käpyjen kanssa silloin hääpäivänä? Ämpärillisen käpyjä oli vöyhäyttänyt sinne pussilakanan uumeniin. Valikoiva muisti.

näkkileivän murut on minun suosikkeja.
        Sinäkö laitoit tuorekelmun vessan istuimeen?

• pehmonainen
        aloittaja kirjoitti:

näkkileivän murut on minun suosikkeja.
        Sinäkö laitoit tuorekelmun vessan istuimeen?

telkkarista oppii kaikenlaista. Mutta minkähäntakia meidän hammastahna oli tänään niin oudon mautonta?

• siehäää
        aloittaja kirjoitti:

ootkii se koordinaattimies,
        ain hää niitä kyselöö,
        taitaa olla omatkii
        hukassa

• ootkii
        aloittaja kirjoitti:

se koordinaattimies,
        ain hää niitä kyselöö,
        taitaa olla omatkii hukassa

• aloittaja
        pehmonainen kirjoitti:

telkkarista oppii kaikenlaista. Mutta minkähäntakia meidän hammastahna oli tänään niin oudon mautonta?

jos minun pitäisi valita hammastahnani naisten purkki paljouden keskeltä,menisin minäkin sekaisin
        Selviskö millä pesit?

• sietääkin

saada kurinpalautusta. Missähän järvi on jo jäätynyt? Pitäiskö ostaa muistipiiriä lisää?

• aloittaja

ja takarivin taaveille saa olla ilkeä.
        kotijärvi on jo jäässä,kävin juuri potkurilla rapumerrat kokemassa.

• monta'
        aloittaja kirjoitti:

ja takarivin taaveille saa olla ilkeä.
        kotijärvi on jo jäässä,kävin juuri potkurilla rapumerrat kokemassa.

silakkaa joulukaloiksi, vai kävitkö ihan Ahdin valtakunnassa kylässä?

• aloittaja
        monta' kirjoitti:

silakkaa joulukaloiksi, vai kävitkö ihan Ahdin valtakunnassa kylässä?

kiinassa kesämökki ja se saa omasta rannasta lipeäkalaa,ei muuta kun pöytään suoraan.
        Mä olin siellä järvellä rapumerrat hakemassa pois.
        On kiireen keskellä unohtuneet,ei ollut lopstereita

• olen aina
        aloittaja kirjoitti:

kiinassa kesämökki ja se saa omasta rannasta lipeäkalaa,ei muuta kun pöytään suoraan.
        Mä olin siellä järvellä rapumerrat hakemassa pois.
        On kiireen keskellä unohtuneet,ei ollut lopstereita

luullut, että siellä syödään suoraan merestä poimittuja öljysardelleja, ja pallokalaa pääruuaksi.
        Multa taitaisi tuo lobsteri jäädä syömättä, kun siinä kai tarvitaan lekaakin s/lyömäaseena.
        Ripu, rapurallaa.

• aloittaja
        olen aina kirjoitti:

luullut, että siellä syödään suoraan merestä poimittuja öljysardelleja, ja pallokalaa pääruuaksi.
        Multa taitaisi tuo lobsteri jäädä syömättä, kun siinä kai tarvitaan lekaakin s/lyömäaseena.
        Ripu, rapurallaa.

voin sanoa että on hyvää piri piri soosin kanssa.
        unohtamatta paahtoleipää.

• taida näillä
        aloittaja kirjoitti:

voin sanoa että on hyvää piri piri soosin kanssa.
        unohtamatta paahtoleipää.

mailla lobstereita kasvaa?♫
        Pitäis kai lähteä kaukomaille, että sitä saisi maistaa?
        Eikä tällaisella maalaismaisemalla niitä mistään saa.

• selviytyjä

Vaimosi tuntien, hän on aivan ihmeissään touhuinnokkuudestasi. Sinä joka tähän asti olet ollut sohvaperuna, viihtynyt vapaa-aikanasi lähinnä oluen, lenkkimakkaran ja lätkämatsin ääressä sohvalla löhöillen, nyt sitten yht´äkkiä joulusiivousta ja lakanapyykkiä pesemään, vieläpä hyisessä syysilmassa siellä Pirunjorpakon jäällä. Jos minä asettuisin vaimosi asemaan, syystäkin epäilisin , että mies yrittää nyt hyvittää huonoa omaatuntoaan. Kysyppä vaimoltasi noin niin kuin ohimennen johtuukohan kulhon kaapimieskielto juuri tästä seikasta.

• aloittaja

ei siellä taustalla mitään epäluuloa ollut,vaan ahneus.
        Vaimo aikoo tehdä tilin minulla,minun on pysyttävä rantakunnossa koska vaimo aikoo seuraavaa.
        Hän aikoo myydä minut Pirellin kalenteriin ensikesänä.

• selviytyjä
        aloittaja kirjoitti:

ei siellä taustalla mitään epäluuloa ollut,vaan ahneus.
        Vaimo aikoo tehdä tilin minulla,minun on pysyttävä rantakunnossa koska vaimo aikoo seuraavaa.
        Hän aikoo myydä minut Pirellin kalenteriin ensikesänä.

Kun nyt tarkemmin muistelen, ovathan vaimosi mitat 155 cm/98 kg, ylähampaansakin menetti ressukka siinä autokolarissa, niin että ei kun vain laihduttamaan. Ottakoon rahat siitä kalenterituotosta, ota sinä ilo irti elämästä uudessa rantakunnossasi.

• aloittaja
        selviytyjä kirjoitti:

Kun nyt tarkemmin muistelen, ovathan vaimosi mitat 155 cm/98 kg, ylähampaansakin menetti ressukka siinä autokolarissa, niin että ei kun vain laihduttamaan. Ottakoon rahat siitä kalenterituotosta, ota sinä ilo irti elämästä uudessa rantakunnossasi.

lantio mitan se on 110.
        Nauttimisesta sen verran että tässä iässä henki olisi vahva mutta liha on heikko,ei mahda mitään.

• tykätä, minen
        selviytyjä kirjoitti:

ainakaan, että meitin (rakkaita) puol-isoja arvostellaan. Ite saan, muttei muut. :))

• aloittaja
        tykätä, minen kirjoitti:

ainakaan, että meitin (rakkaita) puol-isoja arvostellaan. Ite saan, muttei muut. :))

on pelisilmää,ei sais mennä ilkeilyn puolelle,jutustelun ja ilkeilyn ero on veteen piirretty viiva.
        Kiitti sympatiasta.

• selviytyjä
        aloittaja kirjoitti:

lantio mitan se on 110.
        Nauttimisesta sen verran että tässä iässä henki olisi vahva mutta liha on heikko,ei mahda mitään.

samoin kuin kengännumeron joka siis on 47.

"Nauttimisesta sen verran että tässä iässä henki olisi vahva mutta liha on heikko"

No älähän hätäile, kunhan ensikesään mennessä saat karistettua ne 54 kiloa pois, jotka vaaditaan kalenterikuvauksia varten niin eiköhän se lihakin sitten vahvemmaksi tulle vahvan henkesi kaveriksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      101
      2900
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1834
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      386
      1692
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1621
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1267
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe