Tehdään vaikea kun se on yksinkertainen,eli ensin Usko sitten kaste,kun sie tuut uskoon ja suullasi tunnustat JEESUKSEN,ja meet seurakuntaan ja kasteelle,tämä on niin loogista kuin olla voi.NO sitten lapsikasteesta vähän sellainen seikka että se on hiton monimutkainen koko homma,otetaa jokin raamatunpaikka ja vedetään johtopäätös että näin pitää toimia,no katotaan koko maapalloa,jos jossain maassa,missä ei kastella lapsen päättä ja sattuu kuolemaan sanotaan vaikka 0-4 ikävuoden välillä,niin mihin se joutuu,helvettiköön?Mietikää tätä,onko Jumala todella sellainen että kun suomalainen lapsi sattuu kuolemaan että hän taivaaseen mutta kun vaikka kiinalainen lapsi kuolee,niin helvettiin,ONKO MEILLÄ SELLAINEN JUMALA?SIIS ÄLKÄÄ TEHKÖ TÄSTÄ ASISTA MONIMUTKAISTA!
MIKSI KASTEASIASTA
5
223
Vastaukset
- sekunnit täällä
maanpäällä. Ihan sama vaikka sinne joutuis suoraapäätä. Järjen käyttö on suotavaa,,, sitähän ne atekin meille aina....
aksu521 kirjoitti:
olisi järjenkäyttö sallittu,no toi kirjoitus on myös järjenmukainen,ainakin minusta.
ihan looginen ja järjenkin mukainen.
Sensijaan tuo kommentti oli jotenkin järjetön, en saanut siitä mitään tolkkua, mitä hän halusi sanoa, kaiketi sitä lapsikasteen taikaa?Mohikaani_27 kirjoitti:
ihan looginen ja järjenkin mukainen.
Sensijaan tuo kommentti oli jotenkin järjetön, en saanut siitä mitään tolkkua, mitä hän halusi sanoa, kaiketi sitä lapsikasteen taikaa?niin halusin vaan kertoa miten selvä asia on tämä meidän uskoontulo,ei oo monimutkaista.Kiitos herra kun ei tee pelastuksesta vaikeata.
- jos 4 vuotias
aksu521 kirjoitti:
olisi järjenkäyttö sallittu,no toi kirjoitus on myös järjenmukainen,ainakin minusta.
kastamaton lapsi joutuisi kuollessaan kadotukseen; Niin olisihan ne eletyt sekunnit mielettömän kalliita tuolle lapselle, ottaen huomioon, että lapsi ei tajua hyvästä- tai pahasta teosta yhtikäs mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806