On se hyvä musaa!!! Children of bodom is best!!!=) Sitä vaan on pakko kuunnella ja siihen ej kyllästy ikinä.
Children of Bodom rulez!!!
5
836
Vastaukset
- Allu05
Nyt mä näkisin sebu_2 että sä oot asian ytimessä. Bodom jytisee aina!
- Emmmii
Te ootte oikeessa.
Sitäpaitti meikäläinen on nähny yli 2 kuukautta putkeen unia vain, ja ainoastaan Bodomista ja Alexi Laihosta.
Oonko tulossa hulluks? Noh, ainaki hulluks Laihosta. :D
- räppäri
childer of bodom on aivan sama asia kuin kuuntelisisit lordia mä ite oon räppäri enkä kestä kuunella sitä heviä siinä laulaa semmone vitu fruitti hintti hiuksinen molo pää lordin äänellä ja mistä tietää että se voisi olla homo
- räppärit HYI!!
älä itke siinä räppäri jos ite et osaa soittaa niinku laiho. ja kyl räppärit on enemmä fruideja ku kukaa hevimies, ite vaa rynkyttää siel vinyylejä edestakasi ku jossain päin maailmaa joku soittaa oikeeta musaa
- Aleechaa
Jeah, parasta musaa.... Ja onhan Aleksi aika hot, ellei se ois mulle jtn. sukuu mun isän serkun isän puolelta ;'( Sinäänsä tosi kaukasta sukuu, mut en voi mennä kyl pussailemaankaa xP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764